idd, maar ik mag niet eens meer lezen, bovendien is het een open proxy, iedereen met een iq hoger dan 70 kan mijn echte IP achterhalenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:20 schreef Jesse- het volgende:
proxy?
Alsof er ook maar 1 fok!ker is die tros kijktquote:
Meldt!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 fok!ker is die tros kijkt
Wij hebben die tv gidsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Thetallguy geilt op Antoinette Dinges van Radar!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
zie PIquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Thetallguy geilt op Antoinette Dinges van Radar!
Jij iig en nog 1,7 miljoen andere mensen gisterenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Zo pakaan!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef Sirolf het volgende:
Je geeft zelf toe dat je een proxy gebruikt. Zet die proxy uit!
Lijkt me logisch dat ze die bannen. Ze gebruiken phpBB en die kijkt alleen naar het standaard IP ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] om even in PHP-taal te kleppen), in jouw geval dus het IP van de proxy. Dat ze proxies weren vind ik niet eens zo raar. Misschien was er wel iemand die via diezelfde proxy surfde en daar rottigheid mee uithaalde. Dat het dan verbannen is, is niet zo raar.
Eigen schuld, veel dikkere bult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |