Als ik echt ga reizen wil ik genieten van elk bloemetje en elke paddestoel. Dan mag het niet snel gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, maar je moet vaak genoeg naar locaties waar je niet heen kunt fast travellen. Vaak zat echt kilometers van de bewoonde wereld ergens moeten zijn.
Spreek me ff aan op msn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef CecilBDemented het volgende:
kan iemand toevallig een onaangepaste oblivion.ini posten zou ik lief vinden
heb per ongeluk mijn backup weg gegooid.
Tja, das je goed recht natuurlijk. Maar 10 minuten in vrijwel dezelfde omgeving rondlopen heb ik dan ook wel een keer gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als ik echt ga reizen wil ik genieten van elk bloemetje en elke paddestoel. Dan mag het niet snel gaan. Als ik snel ergens wil zijn dan fast travel ik wel. Ik ben meestal toch in de steden aan het klooien.
hallo, ik zit ver boven de minimum, ik zit tegen de recommended aan te rijden en op zich loopt het zo soepel als diaree, hij crasht alleen redelijk vaak. het editen van die ini hielp trouwens niet, heb nog steeds mn geluyid niet terug(en mocht de resetknop weer gebruiken). en nee, ik heb niet de default ini aangepast. vaag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef Retuobak het volgende:
Dan is het nog steeds een fout van Bethesda, want die zooi hadden ze dan netjes in de optiemenu's moeten zetten ipv mensen uit laten zoeken in een .ini bestand. Gelukkig heb ik geen antieke PC en dus nergens last van.
Been there, 5 minuten lang in een missiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef Doc__Zenith het volgende:
de greppel waar ik vandaag in vast zat en waaruit je niet kon fast-travelen was genieten
Dat lied er ook zo droog erbijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Stukkie "how to fool around with guard" gecaptured met mijn tv kaart, brakke kwali
Brumaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef Bastard het volgende:
Telt de hele dag gallopperen met je paard ook als fast travellen?
Zit nu in de sneeuw
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Stukkie "how to fool around with guard" gecaptured met mijn tv kaart, brakke kwali
Ja het gaat wel belachelijk snel he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef -skippybal- het volgende:
Jezus even voetbal kijken en alweer een nieuw deel![]()
tvp dus
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Is er overigens een 4 seizoenen-roulatie?
tijdens een keer dat ik bloempjes aant plukken was, zei de tutorial, dat ze weer terug groeien in het seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Is er overigens een 4 seizoenen-roulatie?
de fx ondersteunt wel pixelshader2.a welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Zoek in de ini file
bDSoundHWAcceleration=1
En zet dit op 0
Het is geen fout van Betheda zelf, maar Betheda zet dit automatisch aan omdat het beter werkt voor de meeste mensen
Trouwens, 80% van alle bugs die ik al op allerlei fora ben tegengekomen zijn afhankelijk van de pc van de gebruiker, en niet van het spel zelf. Moest het spel 2 jaar later uitkomen waren deze bugs er gewoon niet meer, omdat alles dan ondersteunt worden
vb: FX kaarten ondersteunen 2.0 pixelshaders niet, maar deze staan automatisch ingesteld in oblivion, dus je moet die in de ini file veranderen naar de 1.0 versie en dan kun je het wel vrij vloeiend spelen
Opflikkeren met die spellsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen bijten
Zitten een hoop voordelen aan hoor. Zo kun je meer dragen naarmate je meer vampier wordt, en je krijgt ook extra spells erbij
Correctie: nou ja, ze ondersteunen het wel,maar fx zuigt enorm als het pixelshader 2.0quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
de fx ondersteunt wel pixelshader2.a wel
de geforce 3\4 serie alleen versie 1.1
Op de officiele oblivion troubleshooting forums staan enorm wat hintsquote:maar goed waar kan ik die tweaks vinden ?
lijk me leuk om te kijken of ik oblivion op een geforce 4 ti 4200 te laten draaien .
kan je wel vertellen dat mijn ouwe (verkocht) asus 6200ge 128mb 128bit pci-e versie (geen turbo cash)
de game op medium details zonder aaf en ander rommel. op 800\600 vloeient draait
Zou ik ook wel eens willen weten,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
lijk me leuk om te kijken of ik oblivion op een geforce 4 ti 4200 te laten draaien .
Je moet naar een chapel gaan daar weten ze wel raad mee.Kben zelf ook vampierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Opflikkeren met die spellsik ben knight
![]()
Maar kan ik dat nog ongedaan maken of ben ik nu permanent vampire?
Laat je je gewoon oppakken of betaal, als je gestolen goederen hebt, kun je die, nadat je bent opgepakt weer terugstelen in evidence chests ofzo in de gevangenis.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:56 schreef speknek het volgende:
Wat een tof spel is dit.
Maar is er nog een manier om van die guards af te komen, of wat? Bij daggerfall kon je gewoon het stadje uitrennen, twee minuten een kant op, en als je dan terug kwam waren ze het weer vergeten. Nu liep ik vanaf de imperial city helemaal naar dat cheyendehubluegh, daar nog in de kerk mijn crimes gerepent, maar toen ik ergens ging slapen werd ik weer opgepakt. En gewoon helemaal geen fast travel of niets kunnen doen.
Hier presenteer ik voor alle pc gamers die graag killen en lootenquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:56 schreef speknek het volgende:
Wat een tof spel is dit.
Maar is er nog een manier om van die guards af te komen, of wat? Bij daggerfall kon je gewoon het stadje uitrennen, twee minuten een kant op, en als je dan terug kwam waren ze het weer vergeten. Nu liep ik vanaf de imperial city helemaal naar dat cheyendehubluegh, daar nog in de kerk mijn crimes gerepent, maar toen ik ergens ging slapen werd ik weer opgepakt. En gewoon helemaal geen fast travel of niets kunnen doen.
Hier te halen :quote:Yeah the old system completely sucked. You go into some shop with no guards anywhere nearby and you steal a grain of rice or some crap and suddenly the NPC screams "HELP ME SUPERMAN" and a guard magically teleports to your location. Then if you attack the guard 10 more guards teleport in and rip you to pieces.
Dat is voor noobs man, ik slacht mensen af én kom ermee weg, zoals het hoort.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier presenteer ik voor alle pc gamers die graag killen en looten:
No more psychic guards!
[..]
Hier te halen :
http://www.tessource.net/files/file.php?id=1904
http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...s.Detail&id=129
Neuh, maar je kunt aan de andere kant wel weer staan lockpicken terwijl er een heel dozijn guards langslopen, een huis van iemand binnenlopen en een praatje met hem maken, en meer van dat soort dingen. Ik vind het meer irritant dat je ook wel eens achterna wordt gezeten terwijl je besluit niets te pakken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo, is gewoon veel realistischer. Als ik in een huis een plak kaas jat, komt er gelijk een guard aan. Slaat helemaal nergens op.
Jij met je realistischerquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo, is gewoon veel realistischer. Als ik in een huis een plak kaas jat, komt er gelijk een guard aan. Slaat helemaal nergens op.
Iets realistisch in een wereld als oblivion?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
Echt nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Iets realistisch in een wereld als oblivion?Man, het is een grote fantasy.
Mods noem ik niet cheaten. Ik zie niet in waarom ik zou moeten spelen zoals een ander wil dat ik moet spelen, pas liever de regels wat aan zodat het meer is zoals ik wil dat het is. Heb dan ook bijvoorbeeld voor mn assassin char een mod die zorgt dat de sneak attack damage wat omhoog gaat zodat ik tenminste écht de sluipmoordenaar kan uithangen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:21 schreef speknek het volgende:
Maar het gaat me er meer om dat een spel op een bepaalde manier bedoeld is, en dat ik het wil spelen zoals het uitgebracht is. Cheaten bederft voor mij altijd een gedeelte van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |