Sta me bij..... Ik wordt nu al niet goed!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En daar komt straks dat kind van Iris nog bij.!
ik zie 'm al helemaal voor me: 2 meter lang, Rotterdams accent, kale kruin en grote neusquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
En daar komt straks dat kind van Iris nog bij.!
Ik denk eerder dat het kind uit zichzelf Turks begint te spreken.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
ik zie 'm al helemaal voor me: 2 meter lang, Rotterdams accent, kale kruin en grote neus
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Verkapte ik-verveelde-me post
Ik wil een banner in de OP voortaan!
[afbeelding]
Mag dat?*puppyoogjes*
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Verkapte ik-verveelde-me post
Ik wil een banner in de OP voortaan!
[afbeelding]
Mag dat?*puppyoogjes*
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
... de sandalen van Nielsje
[afbeelding]
Leuk!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
gelukkig mogen we van de zomer weer voetballen
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
hihi ik ben best grappig eigenlijkquote:Verdediging: 13. EVENHUIS (Ellen)
Weet door haar ervaring bij de politie hoe ze zichzelf én anderen moet verdedigen. Is hierdoor ook niet bang om de confrontatie met haar vijand aan te gaan. Haar relatie met Bram liet echter zien dat ze niet altijd weet wat de juiste beslissingen zijn: jammer, hierdoor geen plaats in de basis maar op de reservebank!
quote:"Vroeger volgde ik het wel, maar toen alles veranderde, ben ik daarmee gestopt. Nu kijk ik het wel weer hoor!”
Heb je de rest van de selectie ook?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik ben best grappig eigenlijk[
]
ONM #54 - Het ONM Dreamteamquote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef DeTolk het volgende:
Heb je de rest van de selectie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |