quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef spanishgirl het volgende:
Hallo iedereen,
ik ben op zoek naar de NES.
Graag met 2 controllers en mariospel(len)
Richtprijs 30 euro ofzo..
Ik woon in Amsterdam.
Ik heb NESspelletjes gekocht (en koop nog steeds) van mensen van marktplaats, en dat werkt welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:25 schreef spanishgirl het volgende:
YuckFou gemaild, @ DeHovenier Marktplaats en Speurders vertrouw ik niet zo om wat te kopen![]()
Kan ik een SNES van je overnemen ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb geen idee welke spelletjes ik voor de NES heb, ik heb ook nog 8 (ofzo) SNES'en met bijbehorende games, van die bak weet ik dat de mario's en vooral de mario-kart's ertussenuit zijn, maar van de NES titels heb ik geen idee, ik zal (als ik het red) vandeweek even langsrijden en die bak in mn bus donderen en een beetje uitzoeken...
oeh yuckfou wat kost een snes bij jou? Misschien heb ik wel interesse:) mail staat in profiel. (Dat is als je bereid bent te verkopen natuurlijk verders:P)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef YuckFou het volgende:
eh![]()
spanishgirl you've got mail
en een klein excuus hier voor 't topickapen...
@shrien, ja hoor, mail maar naar bovenstaand adres, dan komen we er wel uit!
@Afwasborstelde2e, ik heb geen zin een lijst te typen&die hier te posten van de spelletjes die er tussen zitten, in eerste instantie zijn die ook voor de mensen die een console erbij nemen, in tweede instantie ben ik er te lui voor![]()
Ik ben eerderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef Neidropje het volgende:
[..]
oeh yuckfou wat kost een snes bij jou? Misschien heb ik wel interesse:) mail staat in profiel. (Dat is als je bereid bent te verkopen natuurlijk verders:P)
Wrijf het 'r maar inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef YuckFou het volgende:
eenmalig&voor alle duidelijkheid:
IK BEN LUI !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |