quote:[20:00] Orginial: ik ben gebant![]()
Aangezien je in de VT praat, zal ik maar niet meer de moeite nemen om het alsnog te vragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo ben ik niet!
Als je het vriendelijk had gevraagd, dan had je dat plaatje écht wel gekregen, hoor!
quote:
Doe maar wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangezien je in de VT praat, zal ik maar niet meer de moeite nemen om het alsnog te vragen?
Ik dacht eigenlijk dat jij die grap had gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
! 'Gebant' met een t! Inderdaad hilarisch!
![]()
![]()
Of bedoelde je dat niet?
Ooooh, ik had niet eens door dat het in je sig stond!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij die grap had gemaakt. En dat je dus expres zo'n fout had gemaakt, zodat ik jou niet zou verdenken
.
Nu heb ik wel in je sig gepost.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij die grap had gemaakt. En dat je dus expres zo'n fout had gemaakt, zodat ik jou niet zou verdenken
.
Bupa is geweldigquote:
Ik mag jou niks sturen!quote:
Paaaaltosquote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef rena het volgende:
Bupa waarom doet je fotoboek het nietBEN JE ZO DRUKBEZOCHT?
DAT ZIJN GÉÉN LEUKE GRAPJES, SVEN!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[20:04] Bupatih: niksan is een slethihi
Dát heb ik niet gepost
!
Sven is jaloersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[20:04] Bupatih: niksan is een slethihi
Dát heb ik niet gepost
!
En waarom dan? Want hier lijkt het allemaal wel mee te vallen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef rena het volgende:
Ik vind mezelf zo irritant right now dat ik mezelf wel neer kan knuppelen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waarom dan? Want hier lijkt het allemaal wel mee te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |