Flikker op mongool. Ik heb alle mogelijke tyfusopties geprobeerd en verschillende faqs doorgenomen. Op mn oude tv kreeg ik alleen z/w nu totaal geen beeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:00 schreef Goochie het volgende:
Tv out? Wat probeer je nu precies aan te sluiten?
En zo moeilijk is het allemaal niet, maar ja, je moet wel een klein beetje nadenken. En volgens mij ben jij er niet zo goed in....
Ligt aan je hoofd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Flikker op mongool. Ik heb alle mogelijke tyfusopties geprobeerd en verschillende faqs doorgenomen. Op mn oude tv kreeg ik alleen z/w nu totaal geen beeld
Heb je misschien een te lange TV kabel gebruikt? had iki ook een keerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Flikker op mongool. Ik heb alle mogelijke tyfusopties geprobeerd en verschillende faqs doorgenomen. Op mn oude tv kreeg ik alleen z/w nu totaal geen beeld
De tv out van mn videokaart via een svideo/composiet verloopstukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef Goochie het volgende:
Wat ik dus al dacht...IQ van likmijvestje..
Wat probeer je nu aan te sluiten op je tv?
Zeker ook al het NTSC/PAL dinggie op je videokaart omgezet.. maar het is idd hoerentyfus irritant als niks het doetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1.5 meterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb je misschien een te lange TV kabel gebruikt? had iki ook een keer
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En geen (niet spreekwoordelijke)quote:
Staat gewoon op PAL... alle instellingen staan goed, ik krijg alleen gewoon geen beeld... het enige wat ik nog kan proberen is zo'n scartblokje... Maar vroeger met mn tnt2 met tvout ging het ook prima zonder zo'n scartblok... daarom snap ik niet dat die kutfabrikanten geen eenheid fixen in dit gezeikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Zeker ook al het NTSC/PAL dinggie op je videokaart omgezet.. maar het is idd hoerentyfus irritant als niks het doet![]()
Waar zou ik die optie kunnen vinden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:08 schreef Goochie het volgende:
Staat je tv op S-Video? Want dan zie je ook niet veel als het geen S-Video signaal is. En waarom composiet? Is de meest slechte verbinding die je kan maken.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef Goochie het volgende:
...tnt2...zucht...
Lees eens goed wat er staatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:21 schreef Goochie het volgende:
tja....tnt2 is wel een beetje oud heh..toch zeker een jaartje of 7.
Je bent wel de leukste thuis of niet? Kan me best voorstellen dat je bulkte van het lachen toen je je lollige zinnetje tiktequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:25 schreef Goochie het volgende:
Dat je vroeger een tnt had. En wat heb je nu...een G-force1?
Dat had ik gister ook!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:59 schreef yup het volgende:
Welke word er eigenlijk gebruikt voor dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |