abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36447046
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Eerder een pessimistische ongelegenheid...
Driewerf hi.
pi_36447073
Hizee, hizee, hizee!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:41:33 #203
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36447084
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat ben ik negatief vandaag. Ben ik een gelegenheidspessimist?
Is er ooit een gelegenheid voor zoiets ?
quote:

Gepubliceerd | dinsdag 28 maart 2006. Gewijzigd | dinsdag 28 maart 20:49 uur.

Dekker (VROM) overleeft huurdebat

ANP

DEN HAAG - Voor minister Dekker van Volkshuisvesting is nagenoeg de weg vrij voor liberalisering van de huurmarkt met ingang van 2007. Zij overleefde dinsdag zonder veel kleerscheuren een debat in de Tweede Kamer over haar aangepaste plannen.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36447096
Het grappige is dat Lange Frans nog meer street cred heeft dan Ice Cube.
pi_36447108
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:37 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik ben niet benieuwd.
Toch is het fascinerend, academisch onderzoek naar het geloof van mensen in sterrebeeld beschrijvingen. Studenten krijgen allemaal een uitgewerkte persoonlijkheidsbeschrijving, met hun eigen geboortedatum of sterrebeeld erboven en moeten aangeven in hoeverre dit een beschrijving is van hun eigen persoonlijkheid en in hoeverre het een algemeen verhaaltje is.

Wordt als zéér persoonlijk ervaren. Iedereen heeft dezelfde beschrijving.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36447256
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Toch is het fascinerend, academisch onderzoek naar het geloof van mensen in sterrebeeld beschrijvingen. Studenten krijgen allemaal een uitgewerkte persoonlijkheidsbeschrijving, met hun eigen geboortedatum of sterrebeeld erboven en moeten aangeven in hoeverre dit een beschrijving is van hun eigen persoonlijkheid en in hoeverre het een algemeen verhaaltje is.

Tsja, ik heb wel eens een aantal dagen de horoscoop van alle sterrenbeelden in de Metro gelezen, aan het eind van de dag. De meeste konden wel ergens in geplaatst worden, en van de voorspellingen die ik niet kon plaatsen waren ze niet echt minder in mijn echte sterrenbeeld.

Geen academisch onderzoek nodig: kwats.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36447258
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef sigme het volgende:

[..]

heeft Astrid Joosten ook eens op TV laten zien, ik geloof dat het vanaf toen een treurbuis werd genoemd
pi_36447389
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Tsja, ik heb wel eens een aantal dagen de horoscoop van alle sterrenbeelden in de Metro gelezen, aan het eind van de dag. De meeste konden wel ergens in geplaatst worden, en van de voorspellingen die ik niet kon plaatsen waren ze niet echt minder in mijn echte sterrenbeeld.

Geen academisch onderzoek nodig: kwats.
Tot zover gaat ieder weldenkend persoon met je mee. Maar als het komt op karaktertrekken (rammen zijn koppig; schorpioenen fel; vissen weifelend etc) dan geloven de meeste mensen 'dat daar wel wat in zit'. En een heleboel geloven dat een persoonlijke horoscoop ( met geboortetijd enzo; dat je maan in het huis van de zon staat en ascendanten enzo) wél ergens op slaan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:50:47 #209
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36447401
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De eeuwige wederkomst van het zure, douchepoeper.
Je vergeet de 2, poedel.
pi_36447422
Kijkt er iemand naar RTL7?
pi_36447450
. Ik lees nu de beschrijving van de ram...eigenlijk zou ik er in passen (beter dan mijn echte), maar ik ben geen Ram.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36447480
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijkt er iemand naar RTL7?
RTL7? Ik ken 4 en 5, zijn we inmiddels bij 7 aanbeland? Of zijn er nog meer?

Nee dus
pi_36447550
WTF, zit ik nu echt paranormale zooi te bediscussieren? .
pi_36447597
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
. Ik lees nu de beschrijving van de ram...eigenlijk zou ik er in passen (beter dan mijn echte), maar ik ben geen Ram.
Waarschijnlijk ben je geboren in een verkeerd lichaam, astraal gezien . Maar je bent dus een koppige stijfkop (tenminste, ik meen dat dat het kenmerkende was van 'ram', hoewel je natuurlijk ook nog beïnvloed wordt door je chinese teken, wat afhankelijk is van het jaar waarin je bent geboren ipv het jaargetij).
pi_36447675
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:56 schreef RichardQuest het volgende:
WTF, zit ik nu echt paranormale zooi te bediscussieren? .
Nee, je zit het gezellig met mij belachelijk te maken. Wat het ook is.
pi_36447702
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, je zit het gezellig met mij belachelijk te maken. Wat het ook is.
.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:03:42 #217
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36447717
Allah 'aaf!

Wat is Fok traag.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:03:49 #218
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36447720
Geweldige TT .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:04:14 #219
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36447734
alleen lammetjes zouden in potentie een ram kunnen worden toch?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:04:47 #220
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36447753
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Tot zover gaat ieder weldenkend persoon met je mee. Maar als het komt op karaktertrekken (rammen zijn koppig; schorpioenen fel; vissen weifelend etc) dan geloven de meeste mensen 'dat daar wel wat in zit'. En een heleboel geloven dat een persoonlijke horoscoop ( met geboortetijd enzo; dat je maan in het huis van de zon staat en ascendanten enzo) wél ergens op slaan.
Wanneer het sterrenbeeld inderdaad van invloed op iemands karakter is, zou je dus in staat moeten zijn om de sterrenbeelden van een aantal bekende users hier te raden. Aan de hand van hun posts is hun karakter gemakkelijk af te leiden, en dus ook hun sterrenbeeld.

Wanneer je 20% goed hebt geloof ik je. (users met hun geboortedatum in hun profiel doen uiteraard niet mee)
The End Times are wild
pi_36447851
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wanneer het sterrenbeeld inderdaad van invloed op iemands karakter is, zou je dus in staat moeten zijn om de sterrenbeelden van een aantal bekende users hier te raden. Aan de hand van hun posts is hun karakter gemakkelijk af te leiden, en dus ook hun sterrenbeeld.

Wanneer je 20% goed hebt geloof ik je. (users met hun geboortedatum in hun profiel doen uiteraard niet mee)
Mij? Dan geloof je mij? Ik geloof geen spat van sterrebeeldkarakters, echt helemaal nul komma nul. Ik geloof nog eerder dan iemand zwárt is.

Maar je mag wel gokken naar mijn sterrenbeeld .
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:09:04 #222
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36447881
Hoerenzooi, zit ik net die ene enquete in te vullen, wat ik anders nooit doe, besluit ik n uurtje huiswerk te maken, kom ik terug, ga ik verder met de enquete, begint ie opnieuw.

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36447933
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:04 schreef Tafkahs het volgende:
alleen lammetjes zouden in potentie een ram kunnen worden toch?
De meest potente mogen misschien wel ram blijven .
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:10:44 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36447942
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Mij? Dan geloof je mij? Ik geloof geen spat van sterrebeeldkarakters, echt helemaal nul komma nul. Ik geloof nog eerder dan iemand zwárt is.

Sorry, ik las je post verkeerd. Ik dacht dat je schreef (wat je dus niet deed), dat in tegenstelling tot toekomstvoorspellen iemands karakter wél afhankelijk van het sterrenbeeld was.

De laatste keer dat een dame me vroeg om naar haar sterrenbeeld te raden liep het overigens helemaal verkeerd af, maar vooruit een gokje: kreeft.
The End Times are wild
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:12:13 #225
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36447999
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef sigme het volgende:
Maagd of steenbok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')