Driewerf hi.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerder een pessimistische ongelegenheid...
Is er ooit een gelegenheid voor zoiets ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat ben ik negatief vandaag. Ben ik een gelegenheidspessimist?
quote:
Gepubliceerd | dinsdag 28 maart 2006. Gewijzigd | dinsdag 28 maart 20:49 uur.
Dekker (VROM) overleeft huurdebat
ANP
DEN HAAG - Voor minister Dekker van Volkshuisvesting is nagenoeg de weg vrij voor liberalisering van de huurmarkt met ingang van 2007. Zij overleefde dinsdag zonder veel kleerscheuren een debat in de Tweede Kamer over haar aangepaste plannen.
Toch is het fascinerend, academisch onderzoek naar het geloof van mensen in sterrebeeld beschrijvingen. Studenten krijgen allemaal een uitgewerkte persoonlijkheidsbeschrijving, met hun eigen geboortedatum of sterrebeeld erboven en moeten aangeven in hoeverre dit een beschrijving is van hun eigen persoonlijkheid en in hoeverre het een algemeen verhaaltje is.quote:
Tsja, ik heb wel eens een aantal dagen de horoscoop van alle sterrenbeelden in de Metro gelezen, aan het eind van de dag. De meeste konden wel ergens in geplaatst worden, en van de voorspellingen die ik niet kon plaatsen waren ze niet echt minder in mijn echte sterrenbeeld.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is het fascinerend, academisch onderzoek naar het geloof van mensen in sterrebeeld beschrijvingen. Studenten krijgen allemaal een uitgewerkte persoonlijkheidsbeschrijving, met hun eigen geboortedatum of sterrebeeld erboven en moeten aangeven in hoeverre dit een beschrijving is van hun eigen persoonlijkheid en in hoeverre het een algemeen verhaaltje is.
Wordt als zéér persoonlijk ervaren. Iedereen heeft dezelfde beschrijving.
heeft Astrid Joosten ook eens op TV laten zien, ik geloof dat het vanaf toen een treurbuis werd genoemdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is het fascinerend, academisch onderzoek naar het geloof van mensen in sterrebeeld beschrijvingen. Studenten krijgen allemaal een uitgewerkte persoonlijkheidsbeschrijving, met hun eigen geboortedatum of sterrebeeld erboven en moeten aangeven in hoeverre dit een beschrijving is van hun eigen persoonlijkheid en in hoeverre het een algemeen verhaaltje is.
Wordt als zéér persoonlijk ervaren. Iedereen heeft dezelfde beschrijving.
Tot zover gaat ieder weldenkend persoon met je mee. Maar als het komt op karaktertrekken (rammen zijn koppig; schorpioenen fel; vissen weifelend etc) dan geloven de meeste mensen 'dat daar wel wat in zit'. En een heleboel geloven dat een persoonlijke horoscoop ( met geboortetijd enzo; dat je maan in het huis van de zon staat en ascendanten enzo) wél ergens op slaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tsja, ik heb wel eens een aantal dagen de horoscoop van alle sterrenbeelden in de Metro gelezen, aan het eind van de dag. De meeste konden wel ergens in geplaatst worden, en van de voorspellingen die ik niet kon plaatsen waren ze niet echt minder in mijn echte sterrenbeeld.
Geen academisch onderzoek nodig: kwats.
Je vergeet dequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De eeuwige wederkomst van het zure, douchepoeper.
RTL7? Ik ken 4 en 5, zijn we inmiddels bij 7 aanbeland? Of zijn er nog meer?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijkt er iemand naar RTL7?
Waarschijnlijk ben je geboren in een verkeerd lichaam, astraal gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef RichardQuest het volgende:. Ik lees nu de beschrijving van de ram...eigenlijk zou ik er in passen (beter dan mijn echte), maar ik ben geen Ram.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:56 schreef RichardQuest het volgende:
WTF, zit ik nu echt paranormale zooi te bediscussieren?.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, je zit het gezellig met mij belachelijk te maken. Wat het ook is.
![]()
Wanneer het sterrenbeeld inderdaad van invloed op iemands karakter is, zou je dus in staat moeten zijn om de sterrenbeelden van een aantal bekende users hier te raden. Aan de hand van hun posts is hun karakter gemakkelijk af te leiden, en dus ook hun sterrenbeeld.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Tot zover gaat ieder weldenkend persoon met je mee. Maar als het komt op karaktertrekken (rammen zijn koppig; schorpioenen fel; vissen weifelend etc) dan geloven de meeste mensen 'dat daar wel wat in zit'. En een heleboel geloven dat een persoonlijke horoscoop ( met geboortetijd enzo; dat je maan in het huis van de zon staat en ascendanten enzo) wél ergens op slaan.
Mij? Dan geloof je mij? Ik geloof geen spat van sterrebeeldkarakters, echt helemaal nul komma nul. Ik geloof nog eerder dan iemand zwárt is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer het sterrenbeeld inderdaad van invloed op iemands karakter is, zou je dus in staat moeten zijn om de sterrenbeelden van een aantal bekende users hier te raden. Aan de hand van hun posts is hun karakter gemakkelijk af te leiden, en dus ook hun sterrenbeeld.
Wanneer je 20% goed hebt geloof ik je. (users met hun geboortedatum in hun profiel doen uiteraard niet mee)
De meest potente mogen misschien wel ram blijvenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:04 schreef Tafkahs het volgende:
alleen lammetjes zouden in potentie een ram kunnen worden toch?
Sorry, ik las je post verkeerd. Ik dacht dat je schreef (wat je dus niet deed), dat in tegenstelling tot toekomstvoorspellen iemands karakter wél afhankelijk van het sterrenbeeld was.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij? Dan geloof je mij? Ik geloof geen spat van sterrebeeldkarakters, echt helemaal nul komma nul. Ik geloof nog eerder dan iemand zwárt is.
Maar je mag wel gokken naar mijn sterrenbeeld.
Maagd of steenbok.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef sigme het volgende:
Maar je mag wel gokken naar mijn sterrenbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |