Tja.. dan weet ik het ook niet. Hoe lang loop je er al mee rond?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:23 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik haat dokters en ben er in al 8 jaar niet geweest.
sinds vrijdag komt al groen met bruine smurrie uit me longen heb het ook benauwd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:25 schreef Revelation het volgende:
[..]
Tja.. dan weet ik het ook niet. Hoe lang loop je er al mee rond?
Oja.. en niet zo dom reageren op laffe racties anders gaat ie zo op slot...
ja dat d8 ik ook maar verkouden ben ik niquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef buzzer het volgende:
fijn topic dit
voor jouw klachten bestaat een goed Nederlands woord: verkoudheid
Dokter.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:28 schreef foetre het volgende:
[..]
sinds vrijdag komt al groen met bruine smurrie uit me longen heb het ook benauwd.
dan is het misschien keelontsteking, en wordt het toch even langs de dokter voor een kuurtje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:28 schreef foetre het volgende:
[..]
ja dat d8 ik ook maar verkouden ben ik ni
Hmm voorruit zal morgen ochtend ff langsgaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan is het misschien keelontsteking, en wordt het toch even langs de dokter voor een kuurtje.
zondag heb ik ff koorts gehad maar sindsdien niet meer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:34 schreef Medibien het volgende:
dat is absoluut niet goed als er groen met bruin uit je longen komt,
mayb longontsteking. heb je koorts?
beterschap!
Zo zie je maar hoe snel het kan gaan,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef Candera het volgende:
Had mijn oudste zus ook.... nu ben ik de oudste![]()
Je kan inderdaad maar zo ineens een hotlink doen..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe snel het kan gaan,
[afbeelding]
TS, we zullen je nooit vergeten![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Sandersson het volgende:
Niet zoenen maar pijpen.. Dan heeft ze daar geen last van..
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef Goochie het volgende:
Zoek een hoge boom op, pak een touwtje en voila...ben je binnen een paar minuten van je keelpijn af.
Juist dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef The6thgate het volgende:
dit heb k al een x aantal weken ondertussenvooral benauwd bij inspanning en lekker af en toe een klodder slijm ophoesten
ik ben wiskunde docent, en ik weet dat de OP schromelijk overdreven is, TS echt wel wist dat hij gewoon ff voor een kuur langs de dokter moest en dat jij onnodig veel tijd hebt besteed aan een comment die vrij weinig mensen gaan lezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:37 schreef m16 het volgende:
grappig, keeltyfus bestaat helemaal niet, maar het klinkt natuurlijk héél interessant!
ben een 2dejaars student geneeskunde, ik weet dat de term keeltyfus vaak wordt gebruikt voor een redelijk heftige keelontsteking/bovenste luchtwegen infectie door een ordinaire streptokok.
buik- en paratyfus wordt namelijk veroorzaakt door de bacterie salmonella (para)typhi, en die nestelt zich graag in je darmen (met diarree als gevolg) en niet in je keel![]()
dus niet zo overdrijven, ga een antibioticakuurtje halen, blijf 3 dagen thuis maar maak er geen drama van.
quote:
Ergens zal er een gemeenschappelijke deler zijn, dat dan weer wel.quote:
quote:
Maar waar vind je een boom met een lus er in?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
bind een touw aan een boom met een lus erin
Lekker doodgaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb het ook. Al die groene bagger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |