Ik zat eigenlijk te kijken bij kpn: linkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik neem aan dat je bij planet gaat? planet zelf (is volgens mij kpn) heeft hele slecht nieuwsgroepen
Planet (KPN) servers zijn niet je van het, snelheid schommelt, servers vaak storing (al is dat niet lang), retentie van 3 hooguit 4 dagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef kree het volgende:
Nova.planet.nl
edit: kijk hier maar.
Krijg niet alles in 1 post.
http://home.hetnet.nl/~spcs/fok/groups.txt
Achter de groupname staat het aantal articles wat er op dit moment instaat.
Dan heb je wel een mindere verbinding dan ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef kree het volgende:
Klopt je moet er idd snel bij zijn anders is het alweer eraf.
Maar ik kan er toch redelijk van downloaden. Snelheid is iets van 90kb/s per verbinding (3 max mogelijk) bij mij
250 per connectie? of van 3 connecties.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan heb je wel een mindere verbinding dan ik
Ik zit meestal rond de 250, ik zeg ook niet dat de snelheid niet hoog is maar er zit duidelijk een limiet op en schommelt hij is niet erg constant!
Haha ok ik ook in totaalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
250 per connectie? of van 3 connecties.
met 3 haal ik ook 250 totaal namelijk
Mha, ik heb hier een retentie van 6-7 dagen, en boven de 300kbps kom je niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Planet (KPN) servers zijn niet je van het, snelheid schommelt, servers vaak storing (al is dat niet lang), retentie van 3 hooguit 4 dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |