Nou nee dat is niet zo ..ik weet heel goed wat de gevolgen kunnen zijn door roken....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:06 schreef Slarioux het volgende:
Ik denk dat je de gevolgen van roken onderschat.
Ik doe zelfs buiten roken inv met haar ...Ja maar goed, niet altijd...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Je zou bijvoorbeeld ook buiten kunnen gaan roken als je dochtertje in de buurt is. Dan hou je pas echt rekening met haar. Wat je nu doet heeft totaal geen nut.
En idd in restaurants enzo word ook gerookt maar daar maak jij de keuze om erheen te gaan.
Daarbuiten is 'af en toe' iets heel anders dan dat jij altijd in huis rookt...
Dan was je allang gestopt. Je weet de gevolgen, je kan ze noemen. Slechte conditie, zwarte longen, dunne huid, etc etc. Maar besef je je de gevolgen ook? En gun je dát je dochtertje? Ook als ze jou overkomen? Stel je krijgt longkanker en je sterft over twee jaar. Die gevolgen ken je ook?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:06 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Nou nee dat is niet zo ..ik weet heel goed wat de gevolgen kunnen zijn door roken....
Maak daar altijd van en dan ben je wat dat betreft goed bezigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Ik doe zelfs buiten roken inv met haar ...Ja maar goed, niet altijd...
En daarom hebben mensen commentaar...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef -DizzeL- het volgende:
Ik doe zelfs buiten roken inv met haar ...Ja maar goed, niet altijd...
Ik heb daar wel eens overna zitten te denken ...Ik moet je daar volkomen gelijk in gevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan was je allang gestopt. Je weet de gevolgen, je kan ze noemen. Slechte conditie, zwarte longen, dunne huid, etc etc. Maar besef je je de gevolgen ook? En gun je dát je dochtertje? Ook als ze jou overkomen? Stel je krijgt longkanker en je sterft over twee jaar. Die gevolgen ken je ook?
dus ga jij maar roken, omdat het een evengrote kans op dood heeft dan autorijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens overna zitten te denken ...Ik moet je daar volkomen gelijk in geven
Maar ja, een auto ongeluk krijgen is bijna net zo groot als longkanker krijgen door het roken
Nou.. wat dat aangaat vind ik dat Slarioux ook wel een goed punt heeft. Maar goed, ik moet me toch, helaas voor de TS, aansluiten bij de mensen die het niet vinden kunnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat jij jezelf naar de knoppen helpt is prima
Longkanker kan je voorkomen, een auto ongeluk niet. Ja, de rest van je leven binnen blijvenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens overna zitten te denken ...Ik moet je daar volkomen gelijk in geven
Maar ja, een auto ongeluk krijgen is bijna net zo groot als longkanker krijgen door het roken
Behalve dan dat ik geen mens ken die moedwillig met 120 km per uur op een muur af gaat rijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef -DizzeL- het volgende:
Klopt... daar had ik nog niet eens bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:16 schreef Rieuwert het volgende:
Nou.. wat dat aangaat vind ik dat Slarioux ook wel een goed punt heeft. Maar goed, ik moet me toch, helaas voor de TS, aansluiten bij de mensen die het niet vinden kunnen.
dus door beide te doen verdubbel je je kans om dood te gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
ja, en nu loop je ze allebei, i.p.v. slechts 1....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |