Alleen omvat het internet meer dan fok alleen. De bekende weblogs zouden zonder problemen die filmpjes weer online gooien, zulke dingen hebben ze al vaker geflikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef HuHu het volgende:
Het ge-Google wordt hier in de hand gehouden door moderators. Dus daar heb je geluk mee.
Brechtje was 11, die had nog geen tieten toen ze op Fok! kwam.quote:
Dankjewel Noir.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Tof, we ( ik in ieder geval) zullen je natuurlijk zoveel mogelijk behandelen als normale user he![]()
En zoals ik al twintig keer ofzo heb gezegd, ik snap volledig dat jullie stoppen![]()
Daarom hebben ze er wel verstandig aan gedaan de filmpjes zonder enige vorm van aankondiging te verwijderen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alleen omvat het internet meer dan fok alleen. De bekende weblogs zouden zonder problemen die filmpjes weer online gooien, zulke dingen hebben ze al vaker geflikt.
Dag Dag, tot een andere keer dan maar weer hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dankjewel Noir.Echt super!!!
![]()
Ik moet alweer gaan iedereen!
Ik spreek jullie wel weer!
Doeiii!![]()
Dat wel maar ik ben vast niet de enige met een PommeKelly-mapje en er zullen er zijn die de clips inderdaad weer online gooienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daarom hebben ze er wel verstandig aan gedaan de filmpjes zonder enige vorm van aankondiging te verwijderen.
Dat lijkt me een goed idee, dan kunnen ze tenminste weer wat info op hun profielsites zetten, maar dan moet die BarraCupraCuda eerst maar eens komenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is het misschien een idee de links naar de profielensites ed. uit de OP's te verwijderen?
Ze komt hier af en toe nog wel posten, dus houdt uw tranen inquote:
Ik mag dan wel gekleurd zijn, maar ben geen uwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ze komt hier af en toe nog wel posten, dus houdt uw je tranen in
Sodemieter eens op Rene. Ik heb in tijden niet zulke beleefde users gehad. Laat me even genieten wil je!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag dan wel gekleurd zijn, maar ben geen uw
Pomme en Kelly nietquote:
Dondestraal opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Sodemieter eens op Rene. Ik heb in tijden niet zulke beleefde users gehad. Laat me even genieten wil je!
Het is te laat, ik had het me net afgeleerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Sodemieter eens op Rene. Ik heb in tijden niet zulke beleefde users gehad. Laat me even genieten wil je!
Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pomme en Kelly niet![]()
[..]
Het is René!!!
Heey...probeer je mij op de hak te nemen met je donderstraal?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dondestraal opHet is René!!! [afbeelding]
Euhhhhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heey...probeer je mij op de hak te nemen met je donderstraal?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |