Aan verwachtingen voldoen is nooit leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Scarlett Johansson gekozen tot meest sexy vrouw
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
Overleg gebruiker:Bupatih - Fok!wiki
Volgens mij was iemand het niet eens met een slotje!
damn je bent toch geen wijf!?!?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP twijfelt toch nog over die Oprah DVD box..
Of het moet echte spam zijn.quote:
Oprah is welquote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef Dada het volgende:
Ik heb een aanhoudende ruzie met BupatihIk kan me ook nog een rotgeintje van Dizer herinneren
Dat ie vader was ofzo (in het echt)
Oeh dat vond je niet zo leuk geloof ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef Dada het volgende:
Ik heb een aanhoudende ruzie met BupatihIk kan me ook nog een rotgeintje van Dizer herinneren
Dat ie vader was ofzo (in het echt)
Of je hebt die pagina zelf gemaakt toen je bezopen wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of het moet echte spam zijn.(Door een 'bot' geplaatst)
Van het begin herinner ik mij haast niets meer. Alleen dat ik alleen maar in het GTST topic posttequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh dat vond je niet zo leuk geloof ikTerwijl iedereen er om kon lachen behalve jij
![]()
En wij begonnen ook vijandelijk geloof ik
Heeft ie weer een hele melkpak leeggedronken? Wanneer?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef rena het volgende:
[..]
Of je hebt die pagina zelf gemaakt toen je bezopen was![]()
![]()
Ik geloof dat wij in het begin nogal ruzie hadden over de Engelse titelsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Van het begin herinner ik mij haast niets meer. Alleen dat ik alleen maar in het GTST topic postte
Dat verklaart nog niet hoe ik aan zulke links kom.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef rena het volgende:
[..]
Of je hebt die pagina zelf gemaakt toen je bezopen was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet hoe ik aan zulke links kom.
Hehe dat moet haast wel jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:43 schreef Dizer het volgende:
Ik geloof dat wij in het begin nogal ruzie hadden over de Engelse titels
Je eerste post in ShowChatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe dat moet haast wel ja
En "wij" hadden natuurlijk allemaal ruzie met Orginial![]()
Niet allemaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe dat moet haast wel ja
En "wij" hadden natuurlijk allemaal ruzie met Orginial![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Dizer het volgende:
Je eerste post in ShowChatShowChat #7: BVO, Leukste Hind fan van Nederland!
Ik wist dat jij ergens na topic 5 en voor topic 10 een welkomst topic had gekregen.. dus even wezen kijken en zoquote:
Ha!!! Was het lekker Buup, je zoveelste dubbele nickquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
Niet allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |