abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23342242
Ik heb liever een nieuwe MiniSuisse (no offense MiniSuisse) dan een Lidl.
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_23358036
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:16 schreef HotFudge het volgende:
Ik heb liever een nieuwe MiniSuisse (no offense MiniSuisse) dan een Lidl.
ja ik ook ...

weten jullie trouwens iets van een huis in gouda, vol met verwaarloosde katten en honden? De dierenambulance wilde niet vertellen waar dat was ... maar ik ben natuurlijk nieuwsgierig
Who is it?
pi_23369274
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:38 schreef 907 het volgende:

[..]

ja ik ook ...

weten jullie trouwens iets van een huis in gouda, vol met verwaarloosde katten en honden? De dierenambulance wilde niet vertellen waar dat was ... maar ik ben natuurlijk nieuwsgierig
Yep, die mensen ken ik...Jammergenoeg...
Een jong stel wat tot over hun oren in de beesten zat. Ze zijn ooit begonnen met het opvangen van ratten en zodra ze hun eigen flatje kregen kwamen daar acht katten, zes honden en nog wat kleinvee zoals konijnen bij. Op een flatje, drie hoog, hier in de straat (Oosterwei).
In Augustus is de DB al langs geweest, toen troffen ze zo'n 200 ratten aan waarvan er een hoop niet eens meer herkenbaar waren als rat omdat ze aangevreten, verrot in hun kooi lagen.
Er is flink geruimd en een deel mocht gehouden worden omdat daar wettelijk niets op aan te merken was. UIteindelijk is dus niet zo heel lang geleden de bom gebarsten en is alles in beslag genomen.
Ik ken deze mensen omdat ik ooit op een aantal ratjes heb gepast tijdens hun vakantie. Uiteindelijk is meer dan de helft van mijn ratten dood gegaan aan een virus wat de gasten waarschijnlijk meebrachten. Da's dikke pech, want van te voren kan je dat natuurlijk niet weten. Vervelender was dat ik nooit een vriendelijk woord heb gehoord daarna en nooit een vergoeding van de gemaakte kosten heb gezien. Ze hebben simpelweg een keer de lege kooi (ook hun ratjes waren overleden) opgehaald toen alleen mijn roommate thuiswas en zijn razendsnel weg gegaan.
Dit waren simpelweg (nou ja, simpel...) psychisch gestoorde mensen. Dierenverzamelaars. Wie houdt er nou zes honden, waarvan meer dan de helft groot en HD-gevoelig op de derde verdieping zonder trap?
In een huis waar geen droog plekje te vinden is om op te slapen en waar de ammoniaklucht je tegemoet slaat?
Ik heb naast medelijden met de dieren enorm medelijk met de mensen die in de afgelopen tijd ratjes bij hun gebracht hebben in de veronderstelling dat ze met liefde opgevangen zouden worden.
Ik weet niet of het toegstaan is om een link naar de site van hun rattenopvang te plaatsen? Zo niet, gaarne weg halen

http://www.rattenopvangbelle.tk/

linkje naar een artikeltje over hen op de site van de dierenbescherming:

http://www.dierenbescherming.nl/nieuws.php?id=865

[ Bericht 32% gewijzigd door Plunderbunny op 17-11-2004 13:32:13 ]
pi_23370976
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:43 schreef Cutie het volgende:
En, er komt ook een Lidl in Gouda he! Aan de Dunantsingel.
Het is al bijna klaar, volgens mij willen ze nog voor Sinterklaas de boel draaiende hebben
Tomdiedom!
pi_23381011
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:45 schreef HotFudge het volgende:

[..]

Pas ook één geopend in Plaswijck...
Ja klopt, dat is bij mij in de buurt.

Voor degenen die in Gouda wonen:
Zijn jullie misschien al eens een perverseling tegengekomen die je probeert te laten schrikken ofzo met een voorbinddildo (hij heeft er zelfs verschillende van)? Ik ben hem al 3 keer tegengekomen. Hij loopt altijd raar huppelig, heeft een groenige jas en peper-en-zout kleurig haar. Ik ben hem al eens bij de Mammoet tegengekomen, bij winkelcentrum Bloemendaal en bij de bushalte waar ik altijd wacht als ik naar huis ga (zit in Stolwijk). Ik heb nl. van meer mensen gehoord die hem gezien hebben.
Hij heeft een nogal herkenbare manier van lopen (voeten staan naar binnen gedraaid).

En ja, Gouda is wel crimineel ja. Vorige week is mijn fiets nog gejat.
Maar ik weet meestal wel ong. waar ik wel en niet moet gaan fietsen.
pi_23381150
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:59 schreef Gizpat het volgende:

[..]
....
nee ik ben die gek nog niet tegengekomen, moet ie mij ook niet tegenkomen ook ...

ow en over je fiets: ga eens kijken in de kelders kijken van de flats bij de Dunantsingel... daar kan je gewoon naar binnen kijken, en daar staan zo beetje alle gejatte fietsen in Gouda ( heb ik gehoord ) Daar staan ze allemaal niet op slot, en kan je je eigen fiets weer meenemen.

succes
Who is it?
pi_23383993
Ik moet zaterdagavond over de Bloemendaalse weg... Is dat veilig of weten jullie nog een adresje waar ik pepperspray kan halen?
pi_23386008
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:09 schreef Elvi het volgende:
Ik moet zaterdagavond over de Bloemendaalse weg... Is dat veilig of weten jullie nog een adresje waar ik pepperspray kan halen?
Als je heel hard fietst is het best te doen

Nee grapje, op de Bloemendaalsweg is weleens wat voorgevallen, maar ik geloof niet dat het de meest gevaarlijke weg van Gouda is, ook niet de meest veilige. Zelf fiets ik sowieso eigenlijk zelden tot nooit in mijn eentje door het donker. En donker is het daar wel.

Maar voordat ik je helemaal bang maak; er zit ook een discotheek daar in de buurt dus het zal
daar op zaterdagavond nog wel te doen zijn (denk ik).
pi_23387796
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef Gizpat het volgende:
Als je heel hard fietst is het best te doen
Dat was ik sowieso wel van plan ja Ik moet daar in de buurt van de Werkschuit zijn...
Ik kom echt zó weinig in Bloemendaal/Goverwelle.... Dus hoe t daar allemaal zit weet ik nie... (woon mn hele leven al in Gouda.... n shocking 21 jaar )
pi_23388464
Oh, de werkschuit. Daar is het wel veilig!

Over het niet kennen van je eigen stad:
Ach, niks is zo stom als wanneer iemand je vraagt waar de IJkerwerf is en je daar een antwoord op geeft als: "Geen idee, nooit van gehoord", om je dan bij het zien van het straatnaambordje vervolgens te realiseren dat je er nota bene in staat!
En dit is nog gewoon een straat in mijn eigen wijk! Kun je nagaan wat een straatnamenkennis ik van Gouda in pacht heb!
pi_23389591
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:57 schreef Gizpat het volgende:
Oh, de werkschuit. Daar is het wel veilig!

Over het niet kennen van je eigen stad:
Ach, niks is zo stom als wanneer iemand je vraagt waar de IJkerwerf is en je daar een antwoord op geeft als: "Geen idee, nooit van gehoord", om je dan bij het zien van het straatnaambordje vervolgens te realiseren dat je er nota bene in staat!
En dit is nog gewoon een straat in mijn eigen wijk! Kun je nagaan wat een straatnamenkennis ik van Gouda in pacht heb!
Dat is mij ook gebeurd! Maar ja, ook suf van die mensen hoor.... Ze zien dat bordje toch.. Ik niet, want ik heb geen ogen in mn achterhoofd... (en twas echt n klein rot-straatje bij mij om de hoek maar daar kwam ik nooit...) t kan dus erger
  woensdag 17 november 2004 @ 22:58:50 #212
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23390286
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat was ik sowieso wel van plan ja Ik moet daar in de buurt van de Werkschuit zijn...
Ik kom echt zó weinig in Bloemendaal/Goverwelle.... Dus hoe t daar allemaal zit weet ik nie... (woon mn hele leven al in Gouda.... n shocking 21 jaar )
Bloemendaalse weg is best goed,allemaal grote huizen en boerderijen.
Controle is ook best hoog,als je er s'avonds loopt staan ze achter de gordijnen te gluren of het geen schorremorrie is.
Klaar?
Ik niet!
  donderdag 18 november 2004 @ 10:59:36 #213
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_23397642
Er is daar veel hangjeugd dat klopt, mijn ex komt daar uit de buurt, ik vind het niet zo'n veilige en fijne buurt, ik zou toch liever in brabant gaan wonen

veel goede herhinneringen aan gouda BTW
ennuh mooi winkelcentrum
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_23404469
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:59 schreef bermuda17 het volgende:
....
ennuh mooi winkelcentrum
dat meen je toch niet echt he?
Who is it?
pi_23404594
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef 907 het volgende:

[..]

Nou inderdaad....zou niet weten welk winkelcentrum in Gouda de moeite waard is.
  donderdag 18 november 2004 @ 16:41:43 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23404603
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef 907 het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af welke.
Bedoel je Winkelcentrum as in Bloemendaal (kan me niet voorstellen) of Goverwelle (iets nieuwer maar nog steeds geen fuck aan). Of bedoel je het centrum van Gouda...
Leuke pandjes hier en daar wel, maar om het nou een mooi winkelcentrum te noemen...
pi_23404615
ja daarom ... goverwellewinkelcentrum hebben ze ook veelste klein gemaakt ...
ik heb wel eens gelezen dat dat ook helemaal vernieuwd wordt??
Who is it?
pi_23411223
Wie ken een meisje van waarschijnlijk 16 of 17 jaar die in Gouda woont? ze heeft een gele jas en uhm donkerbruin haar. beetje alternatief.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23411446
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:31 schreef Mute_Me het volgende:
Wie ken een meisje van waarschijnlijk 16 of 17 jaar die in Gouda woont? ze heeft een gele jas en uhm donkerbruin haar. beetje alternatief.
oooooooooooooo die!!!!!!!! ja die ken ik wel!!
  donderdag 18 november 2004 @ 21:43:22 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23411513
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:40 schreef HotFudge het volgende:

[..]

oooooooooooooo die!!!!!!!! ja die ken ik wel!!
Ken jij ook die ene met dat haar?
Je weet wel, zit ook wel eens op de fiets... en heel soms eet ze ook wel eens een appel?

Niet?
pi_23411961
ja die ken ik ook!
pi_23411975
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ken jij ook die ene met dat haar?
Je weet wel, zit ook wel eens op de fiets... en heel soms eet ze ook wel eens een appel?

Niet?
Haar? check
Fiets? check
Appel? check!

Ik weet het al, volgens mij bedoel je mij!
pi_23412549
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:59 schreef Plunderbunny het volgende:

[..]

Haar? check
Fiets? check
Appel? check!

Ik weet het al, volgens mij bedoel je mij!
whehe welke school doe je dan?
pi_23412764
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:21 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

whehe welke school doe je dan?
Sorry, al een hele tijd geen school meer
pi_23412999
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:27 schreef Plunderbunny het volgende:

[..]

Sorry, al een hele tijd geen school meer
he kut

oproep was niet echt serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')