Sorry om te zeggen maar dat is geen goede ontwikkeling qua huisvesting,dat had je beter andersom kunnen doen.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:56 schreef Plunderbunny het volgende:
* Foo_niks meldt
Ben op mijn vijfde van Den Haag hier komen wonen. Eerst in het van Bergen IJsendoornpark, daarna bloemendaal en nu sinds een jaar OosterweiIk kan niet zeggen dat ik hier 'savonds op mijn gemak de honden uit laat en negen van de tien keer fiets ik naar de AH in Goverwelle inplaats van de C100 die hier vier minuten vandaan zit, alleen maar om de *gezellige* groepen te vermijden.
Het is dat ik geen zin heb om mijn baan op te zeggen, maar anders....
Idd!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Sorry om te zeggen maar dat is geen goede ontwikkeling qua huisvesting,dat had je beter andersom kunnen doen.
Tsja, het is ook oneerlijk dat je ouders niet zélf weg gaan als je volwassen wordt en jou in het ouderlijk huis achter latenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Sorry om te zeggen maar dat is geen goede ontwikkeling qua huisvesting,dat had je beter andersom kunnen doen.
Yup,quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:41 schreef Cutie het volgende:
Ik woon ook in Oosterwei. Prima wonen hoor!
Ik hoef ook niet persé weg. Heb een redelijk grote flat (3 a 4 kamers, het kleine kamertje mag officieel geen kamer heten) voor een klein bedrag en als ik de deur achter me dicht trek heb ik nergens last van. Hier in de straat (eendr.weg) is het redelijke rustig, veel kinderen, en je zit echt aan de rand van Oosterwei.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Yup,
ach en dat hangvolk rond de c1000...... het valt wel mee
Maar ook ik zou liever in ander deel gaan wonen, het hoeft nu nog niet, maar later als we "groot zijn" ofzo
Ik ben zijn vriendinnetje, en heb nergens last van.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:29 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
Maar ga niet zeggen dat het hangvolk rond de c100 mee valt. Misschien als je er als man loopt maar als vrouw is het niet leuk om de hele tijd nageroepen te worden, om je een weg te moeten banen door graaiende handen en om van te voren op te moeten letten dat je niet te veel make-up en niet te uitdagende kleren draagt als je boodschappen gaat doen. Niet dat ik in mijn jarretels de supermarkt in gaat, maar een rokje tot op de knie is al een uitnodiging tot het roepen van de meest grove dingen.
Klopt, voornamelijk waar de flats zitten is het niet jevanhetquote:Op vrijdag 12 november 2004 07:19 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Waar zit je dan precies? Niet heel Oosterwei is toch rot om te wonen? Heb zelf ook nog lang op de Walraven van Hallaan gewoond. Nooit problemen mee gehad. Mijn (toenmalige) vriendin ook niet. En de Han Hollanderweg valt ook wel mee... toch?
Die ganzen zijn wel lievquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:48 schreef basset het volgende:
[..]
Klopt, voornamelijk waar de flats zitten is het niet jevanhet
Han Hollanderweg is idd prima wonen. Maar goed...het blijft een uithoek daar
daar zit je al zowat in Goverwellequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:48 schreef basset het volgende:
[..]
Klopt, voornamelijk waar de flats zitten is het niet jevanhet
Han Hollanderweg is idd prima wonen. Maar goed...het blijft een uithoek daar
Serieus?????????? Shit, nu kan ik nooit meer ranzig vette patat gaan halenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:07 schreef 907 het volgende:
lol, trouwens, je naam kan je ook wel gaan "veranderen" , want de Minisuisse is ermee gekapt
jup, ze zijn er al 3 weken mee gekapt ofzoquote:Op zondag 14 november 2004 00:37 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Serieus?????????? Shit, nu kan ik nooit meer ranzig vette patat gaan halen![]()
![]()
Ik hoor het alweer, ik word een vreemdeling in Gouda...
Komen chinese frietboeren in.quote:Op zondag 14 november 2004 13:51 schreef 907 het volgende:
[..]
jup, ze zijn er al 3 weken mee gekapt ofzo![]()
en of er een nieuwe eigenaar komt is niet bekent, maar ik ga er wel op rekenen dat ik er een vervanger komt, want al die schoollui halen daar wat te eten tussen de middag.
ik vond overigens het eten daar altijd goed te doen!![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 10:43 schreef Cutie het volgende:
En, er komt ook een Lidl in Gouda he! Aan de Dunantsingel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |