abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:02:59 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23199919
Hij stapt altijd op bij station Gouda en uit in Den Haag (en ik dus ook).

en ik moest het gewoon even kwijt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_23202297
ik voel een meeting opkomen?
Who is it?
pi_23203439
Hey 907, wat is eigenlijk je "echte" naam ?
pi_23204037
hehe weet je wel
Who is it?
pi_23204684
Hebben we in Gouda eigenlijk Islamitische scholen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23204942
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:35 schreef sizzler het volgende:
ja ... en nee

ff serieus: geen idee ... maar wel genoeg moskeen
Who is it?
  woensdag 10 november 2004 @ 00:00:59 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23207840
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:25 schreef 907 het volgende:
ik voel een meeting opkomen?
Samenscholingen mogen toch niet?
pi_23209971
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Samenscholingen mogen toch niet?
lol

Kreeg er nog een keer een waarschuwing voor. Overal in gouda wordt er ingebroken en gemoord komt er een politieagent naar ons toe nadat wij, een paar studenten, net de kroeg uitkwamen en nog even met circa 5 man stonden na te praten, om ons even te vertellen dat we nu weg moesten gaan en dat we anders mee moesten. Uh ja gaat wel lekker daar haha.

De meatpoint en Finn is overigens failliet toch? Meatpoint is al dicht. Maar denk niet dat iemand er wakker om ligt. Zo'n corrupt beleid die prijzen en dan nog de tent vol weten te krijgen, hoe kan het dan failliet gaan zou je denken. Gelukkig weten we beter.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_23211211
quote:
Op woensdag 10 november 2004 02:43 schreef ssebass het volgende:

[..]
De meatpoint en Finn is overigens failliet toch? Meatpoint is al dicht. Maar denk niet dat iemand er wakker om ligt. Zo'n corrupt beleid die prijzen en dan nog de tent vol weten te krijgen, hoe kan het dan failliet gaan zou je denken. Gelukkig weten we beter.
Zover ik weet gaat de Finn gewoon door gelukkig maar, ik kom daar zeer regelmatig vind t wel relax daar
De Meatpoint en het Klein Stedelijk worden verkocht omdat dat niet echt liep. Waarvan ik me van Klein Stedelijk dat nog wel kan voorstellen ... Meatpoint was ook vaak redelijk leeg eigenlijk ...
Who is it?
  woensdag 10 november 2004 @ 09:13:15 #160
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23211285
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:07 schreef 907 het volgende:

[..]

Zover ik weet gaat de Finn gewoon door gelukkig maar, ik kom daar zeer regelmatig vind t wel relax daar
De Meatpoint en het Klein Stedelijk worden verkocht omdat dat niet echt liep. Waarvan ik me van Klein Stedelijk dat nog wel kan voorstellen ... Meatpoint was ook vaak redelijk leeg eigenlijk ...
alle drie objecten zijn van dezelfde eigenaar.
Tenten werden daaient gehouden met inkomsten uit drugshandel (weedplantages) en er was personeel werkzaam die niet op de loonlijst stonden.
Tot slot heeft hij nog een douw van de belastingdienst gekregen en tsja ...toen was het mini-imperiumpje wel geploft.
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 10 november 2004 @ 10:36:59 #161
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23212933
Ik woon ook circa 17 jaar in Gouda. Heb eerst in Bloemendaal gewoond en heb nu een huis gekocht in Goverwelle. Ik moet zeggen dat (ondanks dat ik veel uit ging) ik weinig rozooi heb gezien/meegemaakt. Alleen als er kermis is wil het nogal eens waaien. Maar dat is in iedere stad denk ik
Dat er veel ontspoorde marokkanen wonen is wel een feit. Maar ook nederlanders kunnen er wat van, ik las net dat stukje over Sloof. De daders hebben 15 jaar gekregen en zijn al een tijdje vrij weer (we wonen in nederland, dus ze zijn uiteraard eerder vrijgekomen).

Ik was wel kapot van de dood van Mariella. Ik kende haar van de volleybal en So What... dat was heel triest. Zeker om te weten dat de dader ('s) nog steeds vrij rondlopen. Haar vader kom ik nog geregeld tegen .....
pi_23213378
quote:
Yup, naast mijn huis.
pi_23219405
quote:
Pas ook één geopend in Plaswijck...
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  woensdag 10 november 2004 @ 15:53:00 #164
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_23219546
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:49 schreef 907 het volgende:

[..]

Werk je soms in de AH in goverwelle? ( ik wel! )

en dat van de kermis heb ik toen ook gezien ... echt leuk om ernaar te kijken in ieder geval
Ik werk in AH Goverwelle [wie ben jij? ]

Maargoed ik vind dat t allemaal wel meevalt.. Ik ben elk weekend tenminste 1 avond in de binnenstad en ik heb echt zelden ruzies of vechtpartijen gezien.. [Alleen een keer dat een marokkaan met een stoel opgeheven achter een andere marokkaan aan rende het hele marktplein over en weer terug ] Maar verder echt niet zo veel..
Er zijn wel straten waar je nog steeds echt niet moet komen zonder geldige reden maarja als je daar niet komt.. heb je er ook geen last van he
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_23220166
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:53 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Maargoed ik vind dat t allemaal wel meevalt.. Ik ben elk weekend tenminste 1 avond in de binnenstad en ik heb echt zelden ruzies of vechtpartijen gezien.. [Alleen een keer dat een marokkaan met een stoel opgeheven achter een andere marokkaan aan rende het hele marktplein over en weer terug ]
Hee was dat toevallig bij die shaormatent op de korte groenendaal?
BTW een paar vrienden van mij werken bij AH Goverwelle (wie zijn jullie )
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_23226359
AH-clan.

Leeft Herr Schmidt nog?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23227481
yay een gouda topic

* philipnorth en cutie wonen dus saampjes aan de Leentjeleerdelotjelopenlangsdelangelindelaan.
Nu al weer 1 1/2 jaar (ikke) nadat ik een jaar in hotel de Keizerskroon heb gezeten.
Ben hierheen verhuisd ivm werk

Maarruh, kan iemand dat faillissement bevestigen?
Heb t verder nog nergens gehoord namelijk

En bij Finn kon je prima eten, lekker sateetje

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 11-11-2004 10:37:23 ]
  donderdag 11 november 2004 @ 08:41:57 #168
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_23235522
Ik zie dat er een nieuw koppel is ontstaan; tsja, dat krijg je ervan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_23235538
Bovenstaande wijziging is op mijn verzoek gedaan.

Enne, Gouda is oké, ole ole!
pi_23235619
tsss kan ik mijn eigen post niet eens meer editen

Maar ok, we wonen dus in Oosterwei

[ Bericht 32% gewijzigd door philipnorth op 11-11-2004 09:10:07 ]
  donderdag 11 november 2004 @ 10:25:05 #171
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_23236765
quote:
Op donderdag 11 november 2004 08:55 schreef philipnorth het volgende:
tsss kan ik mijn eigen post niet eens meer editen
Ik kan er ook niet veel meer van maken dan dit
quote:
Maar ok, we wonen dus in Oosterwei
Niettus... je woont op de leentjeleerdelotjelopenlangsdelangelindelaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 11 november 2004 @ 10:37:45 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23237009
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet veel meer van maken dan dit
Fixed.
pi_23237140
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Fixed.

Dank je wel!
  donderdag 11 november 2004 @ 11:08:48 #174
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23237619
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef philipnorth het volgende:
yay een gouda topic

[
Maarruh, kan iemand dat faillissement bevestigen?
Heb t verder nog nergens gehoord namelijk

En bij Finn kon je prima eten, lekker sateetje
Artikel uit Goudsche Courant van 23-08-2004
Fiod: Dit is een typische horecafraude

GOUDA | Het onderzoek, dat de Fiod doet naar de van fraude verdachte horeca-ondernemer van vier cafés aan de Markt, vordert gestaag. "We zijn bezig met het opstellen van het proces-verbaal over deze aangelegenheid. Dat gaat naar het Openbaar Ministerie, dat vervolgens zal bekijken of er al dan niet tot strafrechtelijke vervolging zal worden overgegaan", laat woordvoerder Jagroop van het functioneel parket van de Fiod (Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst) weten.

De van fraude betichte horecabaas, woonachtig in Nootdorp en kantoorhoudend in Monster, kreeg medio juni de Fiod over de vloer. Er werden invallen gedaan in het Groot Stedelijk Café, het Klein Stedelijk Stadscafé, Finn McCool en Meatpoint. Ook in zijn woning en kantoor werden papieren – administratie en dienstroosters – in beslag genomen. Bij de actie werden bovendien drie aanhoudingen verricht: de directeur zelf en twee van zijn bedrijfsleiders werden in de kraag gevat. Hoelang zij hebben vastgezeten, is onbekend.
Volgens Jagroop gaat het om 'een typische horecafraude'. "Het betreft hier fraude met de omzetcijfers en loonbelasting."

Inval FIOD in vier
cafés op de Markt

GOUDA | De economische controledienst van de FIOD heeft maandagmorgen invallen gedaan in vier horecazaken aan de Goudse Markt.
Het gaat om het Groot Stedelijk Café, het Klein Stedelijk Stadscafé, Finn McCool en Meatpoint. Ook is het kantoor in Monster en de woning van de directeur in Nootdorp doorzocht.

De actie wordt bevestigd door K. Nuninga, woordvoerder van de Fiscale Opsporingsdienst. Hij wil geen mededelingen doen over de reden van de inval. "Dat doen we nooit vanwege onze geheimhoudingsplicht."
Het Functioneel Parket in Den Haag is evenmin spraakzaam. Een woordvoerster bevestigt dat er drie aanhoudingen zijn verricht: de directeur en twee bedrijfsleiders. Het parket kon niet aangeven of het trio nog in voorlopige hechtenis worden gehouden.
De inval had maandagmorgen in alle vroegte plaats, omdat de fiscale opsporingsdienst de normale bedrijfsvoering zo min mogelijk wilde hinderen.
Medewerkers van de economische controledienst drongen tegelijkertijd binnen in de vier panden aan de markt, de woning in Nootdorp en het kantoor in Monster. Daarbij werden administratie en dienstroosters in beslag genomen. Een aantal personeelsleden van de horecazaken is ter plaatse verhoord. De aangehouden directeur is eigenaar van zeven goedlopende restaurants in Gouda en in het Westland. In een interview met de Goudsche Courant noemde hij de Markt ‘de goudkust van Gouda’. Ook rekende hij daarin af met de afgunst op zijn succes.

Collega’s vermoeden, dat hij als zetbaas criminele drugsgelden witwast. "Dat is allemaal onzin. Een goed ondernemersplan heeft prima resultaat."

Laatste alinea is een aantal weken geleden breed uitgemeten in de Goudse Post of Hollands Silhouet.

Waar ook de openbare verkoping in is verschenen.
Klaar?
Ik niet!
pi_23243861
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:51 schreef sizzler het volgende:
AH-clan.

Leeft Herr Schmidt nog?
yup, NOG wel ...
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:53 schreef Minisuisse het volgende:

[..]