abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:21:33 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23185880
Nee, maar dat is al jaren zo. Uitgaan in Gouda is al jaren kut. Dat is niet iets van de laatste 3 jaar.
pi_23186020
Het is zeker niet erger geworden. Ik merk overigens wel dat de marrokaanse gemeenschap (vooral de ouderen dan) echt hun best doen. Vriendelijk groeten en zo. Maar er is nog steeds een groep idioten, helaas. En een groep autochtone idioten springt daar natuurlijk op in.

Ik heb ieder geval al een hele tijd geen problemen meer gehad in Gouda. Maar er zijn nog steeds de gebruikelijke vechtpartijen en zo. Maar dat gebeurt overal.

Nogmaals, een turkenprobleem is er niet.

edit: En er zijn nog steeds mensen die niet dood gevonden willen worden in Goverwelle
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:32:27 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23186051
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:30 schreef basset het volgende:
edit: En er zijn nog steeds mensen die niet dood gevonden willen worden in Goverwelle

Jullie wilden er zelfs een huis kopen!
Ik zit er toch echt 'gedwongen'...
pi_23186154
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jullie wilden er zelfs een huis kopen!
Ik zit er toch echt 'gedwongen'...
Whehehe

Blijven leuke huizen daar, alleen is het een beetje rot te bereiken vanaf de grote wegen IMHO.

Nieuwbouwwoning.....Hmmmmm lekker makkelijk, geen kartonnen muren, geen verende vloeren....Het heeft zeker zijn voordelen

Oh! Moet nog ff iets in OUD zetten
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:43:06 #130
47102 Elvi
miemkwien
pi_23186255
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:29 schreef Foo_niks het volgende:

Oh op die hoek bij het schoolpleintje,bruggetje Vlamingstraat is ook een aanrader kan je betalen s'nachts anders laten ze je niet door of trappen je fiets aan gort.
Juist. Daar kom ik na 4 uur 's middags niet meer. Hoewel t met Ramadan altijd wel lekker rustig is daaro (en in de Hema ook trouwens)

En wat betreft die oudere Marokanen... Noem me gek, maar ik ben gewoon aardig tegen die lui... en laat ze dat nou net verkeerd opvatten... 2 weken terug glimlachte ik gewoon vriednelijk tegen zo'n man en ik werd meteen uitgenodigd om ergens koffie te drinken zodat "we kennis konden maken "

Owja en ik heb nog n tijdje in de Bibliotheek de Korte Akkeren gewerkt (oe wat ben ik stoer )
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:48:21 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23186354
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:38 schreef basset het volgende:
Oh! Moet nog ff iets in OUD zetten
Ja? Ik ren er gelijk heen!
pi_23186363
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:30 schreef basset het volgende:
Ik woon in goverwelle ...
zeg t maar trouwens niet te hard, een jaartje geleden nog iemand vermoord, vlak bij het winkelcentrum goverwelle ...
Who is it?
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:54:49 #133
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23186500

Nee, maar dat is al jaren zo. Uitgaan in Gouda is al jaren kut. Dat is niet iets van de laatste 3 jaar.
Quote:

Klopt in 1981 heeft de gemeente Gouda een verschrikkelijke douw gehad toen het gesubsidueerde moterclupje de Black Harleys met veel vertoon (ME) ontbonden werd ,.
Lor(enzo de Jong) die daar president was ,was rechtstreekse familie van een toenmalig gemeenteraadslid en er is toen al besloten dat het roer falikant om moest.
Veel van die ouwe meute zit nog steeds op een fluwelen stoel vandaar dat we nog elk jaar opgezadelt zitten met bejaarde dixiemuziek tijdens het jazzfestival (de gruwel)
Zolang hun er zitten zal er weinig veranderen,en gezien de protesten tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen zal het nog lang duren voor een vreemde eend in de Goudse vijver mag zwemmen.
De enige die genoeg adem heeft op de strijd aan te gaan op het ogenblik is Sportland Gouda (overgenomen door hmmerson-ADO Den Haag trouwens) aangezien die er genoeg vreemd geld in kunnen steken en nu in de oude Butler (Osthaven) weer wat op willen zetten.
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:05:12 #134
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23186747
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:48 schreef 907 het volgende:

[..]

Ik woon in goverwelle ...
zeg t maar trouwens niet te hard, een jaartje geleden nog iemand vermoord, vlak bij het winkelcentrum goverwelle ...
Omar A. die zijn drie-enwintigjarige vriendin tegen de wasbak tot pulp sloeg,ze had wel iets weg van een frambozentaart op de foto's.
Klaar?
Ik niet!
pi_23187722
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:52 schreef blackbully het volgende:
even wat extra info over gouda,

ze zijn een paar jaar geleden wat actief geweest met het gemaal. daardoor zijn de heipalen die onder de woningen staan (in bepaalde straten/ wijken) droog komen te staan waardoor die zijn gaan rotten. (staat niet vermeld bij de normale info van de huizen.) dus mocht je iets leuks hebben gevonden, loop dan eff bij een paar mensen van die straat naar binnen en vraag eff of de fundering van die huizen nog goed is.

ik heb zelf een tijdje naar woningen gekeken in gouda, en heb daar best veel rotzooi gezien. verzakte huizen, huizen waar binnenmuren weg waren gehaald waardoor er maar 1 baksteendikte zat tussen het huis en de buren. huizen waarvan de gevel ontwricht was, enz.

heb je zelf niet echt veel verstand van huizen neem dan eff iemand mee mocht je een huisje willen kopen die de 10 jaar is gepaseerd.

verders veel suc-6
(er zitten best leuke wijken tussen maar je moet ze wel weten te vinden)
Veel zinnige informatie is ook te vinden op Gouda-online.nl (heeft ook een forum)
pi_23187738
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Cliffie het volgende:
* dierenvriend heeft net een woning gekocht in Bloemendaal

Woon nu in Oosterwei dus dat zal wel een hele verbetering moeten zijn

Nu alleen nog een half jaar wachten voordat ik er in mag, moet ook het huidige huis nog zien te verkopen
Huis verkopen in Oosterwei? Veel sterkte
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:52:32 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23193675
Ik loop stage in het revalidatiecentrum Gouda, op zich heb ik nergens last van, ik hoef alleen maar van de trein naar het revalidatiecentrum te lopen.
Maar nu zijn we aan het verbouwen en is de ingang veranderd...
Resultaa,: binnen 1 week waren er al gejat:
- een portomonnee.
- mijn tas (zonder waardevolle spullen, want die had ik in een kluis liggen), later terig gevonden op een compleet andere plek.
- een fysiotherapiekoffer met meetinstrumenten, in de bosjes teruggevonden.
En het signalement... juist... jonge Marrokaantjes...
En als je ze aanspreekt als ze rond lopen te zoeken: "Ja ik kom hier voor een sportkeuring"... yeah right!

Laatst nog een Marrokaanse gozer die een personeelslid sloeg omdat hij niet de personeelskamer in mocht om koffie te halen, doei
Die mensen mogen lekker in hun uppie gaan revalideren
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:55:39 #138
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23193757
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:

Laatst nog een Marrokaanse gozer die een personeelslid sloeg omdat hij niet de personeelskamer in mocht om koffie te halen, doei
Die mensen mogen lekker in hun uppie gaan revalideren
Ja discrimintie he geen eens koffie mogen pakken.

Tis gewoon een ghetto
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:57:39 #139
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23193808
Terwijl de huisjes aan de Graaf Florisweg zo schattig zijn, die geveltjes!
Het centrum heeft ook hele mooie gebouwen, maar ik wil er echt niet wonen.....
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:00:37 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23193879
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Terwijl de huisjes aan de Graaf Florisweg zo schattig zijn, die geveltjes!
Het centrum heeft ook hele mooie gebouwen, maar ik wil er echt niet wonen.....
Beter de binnenstad dan net daarbuiten volgens mij hoor. Ik heb een paar jaar in de binnenstad gewoont en echt werkelijk nergens last van gehad!
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:03:25 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23193948
Nou ja, ik wil zoiezo niet in Gouda wonen
En niet aleen vanwege de rare mensen die er wonen
pi_23196364
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij was dat 'gewoon' een gestoorde gek ipv een 'allochtonen-probleem'...
Ongeacht de afkomst van de dader, die overigens nog steeds niet bekend is, althans, niet berecht toch?
Behalve dat blijven er nog genoeg "allochtonenproblemen" over hoor. Wist je btw dat er marokkanen lang de stille tocht voor Marielle de Geus stonden te roepen dat het een hoer was? Dat terzijde.

1. De vroegere Zeug (cafe aan de zeugstraat) is al een paar keer failliet gegaan, net als De Heeren van Goude die erna is opgericht. De enige reden dat de huidige exploitant het nog "doet" is omdat ze Marokkanen weigeren. Mag niet, werkt wel. Uitgaansgelegenheden die dat niet doen gaan zeker failliet, behalve coffeeshops. Net als een aantal jaren geleden de Rebel dicht gegaan is. Daar was iedere week wel een knokpartij met de politie.

2. Zwembad De Tobbe is sinds een paar jaar over gegaan op een lik-op-stukbeleid vanwegen de overlast van...... juist. Gevechten, aanrandingen, overlast. Het lief de spuigaten uit. Gelukkig is het nu wat beter door het nieuwe beleid, maar de aanleiding was geen feest.

3. Kermis. Kan ik kort over zijn. Ik noem met name botsauto's en de ME. Dat is een goede samenvatting.

4. Binnenstad; zoals ik al zei; loop er eens op donderdagavond, uurtje of acht, negen. Liefst met een hoogblondmeisje dat je een metertje of vijf voor je uit laat lopen. Actie verzekerd. Wist je dat ze bij kledingzaak MAD op de kleiweg expres een grote hond in de zaak hebben? Driemaal raden waar die goed voor is.....

5. Albert Heijn heeft sinds een paar jaar 's avonds en op zaterdag een beveiliging rondlopen. Niet voor niets. Een jaar geleden is het een paar keer bijna uit de hand gelopen door rondhangende en provorcerende..... jeweetwel.

6. Tig incidenten. Ik ken Marokkanen die uit Gouda verhuisd zijn omdat ze overlast hadden van die Marokkanen. Een vriend is een aantal keren bijna "gepakt" omdat hij teveel met Nederlanders omging.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23196589
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:39 schreef sizzler het volgende:

[..]
5. Albert Heijn heeft sinds een paar jaar 's avonds en op zaterdag een beveiliging rondlopen. Niet voor niets. Een jaar geleden is het een paar keer bijna uit de hand gelopen door rondhangende en provorcerende..... jeweetwel.
Werk je soms in de AH in goverwelle? ( ik wel! )

en dat van de kermis heb ik toen ook gezien ... echt leuk om ernaar te kijken in ieder geval
Who is it?
pi_23196748
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:49 schreef 907 het volgende:

[..]

Werk je soms in de AH in goverwelle? ( ik wel! )

en dat van de kermis heb ik toen ook gezien ... echt leuk om ernaar te kijken in ieder geval
Al 4 jaar nietmeer. Maar veel vrienden nog wel (Guido, Bas, Maris, Remco etc.)
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23196999
alleen maris ken ik ff 1,2,3 niet, de rest wel
Who is it?
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:12:23 #146
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_23197083
sow, ik zou bijna gaan verhuizen na het doorlezen van dit topic.

Ik heb 22 jaar in Oosterwei gewoond, negens last van gehad. Okeeh, had wel meestal een mechelse herder bij me. Woon nu al een tijdje in de binnenstad, zonder hond, nergens last van...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:18:17 #147
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23198676
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:12 schreef Whiskers het volgende:
sow, ik zou bijna gaan verhuizen na het doorlezen van dit topic.

Ik heb 22 jaar in Oosterwei gewoond, negens last van gehad. Okeeh, had wel meestal een mechelse herder bij me. Woon nu al een tijdje in de binnenstad, zonder hond, nergens last van...
Dus.........?

A.je bent van een beruchte familie.
B.Je bent niet aantrekkelijk genoeg voor de doosnee Noord-afrikaan(skinny)
C.Je geeft bij Walter de Mooy les in oosterse vechtsporten
of.......
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:44:53 #148
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23199430
Nu ik je post lees, Foo_niks, moet ik opeens ergens aan denken.
Ik post wel heel leuk dat ik nergens last van heb op mijn avontuurlijke tocht van het station naar reva-centrum, maar dat is niet waar.
Sinds het begin van mijn stage (7 september) neem ik de trein van 17.27 uur richting Den Haag centraal...
En als ik dan op het perron aankom loopt er constant een vervelend mannetje van een jaartje of 40 achter me aan, welke kant ik ook oploop, welke coupé ik ook uitkies, ook wisselen van plaats helpt niet echt, hij trippelt "fijn" achter me aan en begint dan een verhaal tegen me te vertellen, waar ik geen aars van snap.
Dan zou je denken, waarom zegt ze er niets van?
Heb ik subtiel gedaan, maar die vent spreekt zo verdomd slecht Nederlands, dat hij mij niet snapt en ik hem ook amper versta...
Ik negeer hem nu maar, ik zie wel het het verder gaat, hij hoeft in ieder geval niet met zijn poten aan me te zitten, want dan trap ik hem het ziekenhuis in (GHZ is toch kruipend wel te doen qua afstand?)
En een ander tijdstip mijn trein nemen weiger ik, dikke meisjes als ik lopen nou eenmaal niet zo snel he (daarom moest ik er opeens aan denken, toen jij het had over skinny typjes, haha)
pi_23199676
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:18 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Dus.........?

A.je bent van een beruchte familie.
B.Je bent niet aantrekkelijk genoeg voor de doosnee Noord-afrikaan(skinny)
C.Je geeft bij Walter de Mooy les in oosterse vechtsporten
of.......
Pssst Walter geeft al een tijdje geen les meer hoor. Zit nu een gewone sportschool. Alleen maar fitness
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:59:02 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23199820
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[...]
En dit heeft wat met Gouda te maken? Jullie stappen op hetzelfde station in? En gaan naar dezelfde stad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')