Wat te bedenken van de snippers.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:20 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Stroopwafels zijn echt super lekker! Vooral die grote, verse, warme, die ik altijd koop (achter de Hema) als ik in de stad ben. Gelukkig kom ik er niet te vaak
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:35 schreef Whiskers het volgende:
Kaarsjesavond is alleen leuk met oorwarmers, handschoenen en een hele warme jas. * Whiskers spreekt uit jarenlange blauwbek-ervaring.
Ikke niet, je staat alleen maar tegen ruggen aan te kijken. Hoorde wel gezang uit de vertequote:Op dinsdag 14 december 2004 21:27 schreef 907 het volgende:
whahaha wies er geweest ?
* 907 is lekker thuis gebleven
* Krullehoofd heeft helemaal nix gehoord of gezien. Woont ook aan de andere kant van Gouda...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:16 schreef dierenvriend het volgende:
[..]
Ikke niet, je staat alleen maar tegen ruggen aan te kijken. Hoorde wel gezang uit de verte![]()
Ben al een tijdje niet op de markt en de kleiweg geweest..quote:Op donderdag 16 december 2004 00:02 schreef Foo_niks het volgende:
Spandoek UITGANG op de Kleiweg
Barakken op de markt![]()
Uitzetbeleid ofzo......wel lekker dat ze een stukkie van de grond staan kan je de aanmaakblokkies of vuurwerk er tenminste goed onder schuiven.![]()
Nou als jij morgen een mooie foto maakt en hem hier post, dan maak je mij een gelukkig mens....quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik liep vandaag idd de markt over en viel gewoon even stil. Erg mooi!
Jammer dat ik mijn camera niet bij me had.
maar... maar...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nou als jij morgen een mooie foto maakt en hem hier post, dan maak je mij een gelukkig mens....
scheelt mij weer een barre tocht naar de stad....![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nou als jij morgen een mooie foto maakt en hem hier post, dan maak je mij een gelukkig mens....
scheelt mij weer een barre tocht naar de stad....![]()
http://www.goudabijkunstlicht.nl/quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef Krullehoofd het volgende:
Zo dat ziet er zeker wel mooi uit.....![]()
Sinds wanneer doen ze dit ?![]()
Thanks by the way voor het posten....![]()
![]()
![]()
Ah, het is een nieuw evenement. Ik dacht al, ik ben maar een jaartje weggeweest en gelijk gebeuren er allerlei mooie dingen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |