Heb een sleutel aan een haakje boven de voordeur hangen zodat ie nog open kan als er brand is of voor zaterdagochtend als de postbode aanbelt enzo... Wil ik net de voordeur op het nachtslot draaien met die sleutel, zie ik ineens dat ie is verdwenen... gister en eergister de deur met m'n gewone sleutel op slot gedaan, dus niet eerder gemist. Ding hangt al drie jaar aan dat haakje en is nog NOOIT kwijt geweest.
Afgelopen zaterdag nieuwe vloerbedekking laten bezorgen en de transportmensen alleen naar beneden laten lopen... had m'n handen vol en dacht "och, die komen er zo ook wel uit".
Ja, met mijn sleutel dus waarschijnlijk. Achterlijke kutmongolen, nou mag ik morgenochtend rap ff nieuw slot gaan plaatsen waar ik dus door verbouwing echt helemaal geen geld voor heb en natuurlijk weer dik gezeik op 't werk omdat ik 2 uurtjes vrij moet nemen
![]()
Verzekering zal 't ook wel niet dekken - geen braaksporen enzo
![]()
Kan het transportbedrijf niet aansprakelijk stellen zonder echt bewijs, lijkt me?
Jezus, wat baal ik hiervan zeg... mij compleet zinloos even op kosten jagen... stinkende hufters
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.