Idd gekquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders bedreigen we toch gewoon Jensen als hij Maikuuul niet toelaat en maken we paint topic over hem en mailen we hem dat.
dat is de prijsquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd gek
Maar als ik bij jensen ben geweest moet ik me hendig veel gaan painten gek om alles duidelijk uit te leggers
maikuuul natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef The.PhantoM het volgende:
wie is de gast?
wie de fuck is dat? waaro mzou ie bij jensen moeten dan?quote:
boh gek das me hendig sjiek als maikuuul daar isquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wie de fuck is dat? waaro mzou ie bij jensen moeten dan?
met zijn hendige sjieek jas...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat zeker best bekeken aflevering worden.
Komt die aan op brommer
Wat dacht jij van mijn posthistory / fotoboek / wiki site bekijken om achter dit antwoord te komen ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wie de fuck is dat? waaro mzou ie bij jensen moeten dan?
ja ehhh nodig jezelf dan uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh nee gek, ik moet toch eerst uitgenodigd worden he
idd op de FP zetten met de link naar het forum van jensen, dan word er zeker op gereageerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:22 schreef Skinnymike het volgende:
teeeveeeepeeee.Dit mag ik niet missen natuurlijk
Trouwens, kan een mod met lef er niet voor zorgen dat dit gewoon ff een dag op de FP wordt geknikkerd?![]()
roep een mod, en vraag oftie ff wil dweilen dan...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:54 schreef -Marc- het volgende:
Sjeeemmmug, dit topic is al bijna "hendig sjiek slippend" volgeouwehoerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |