Twente.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef descendent1 het volgende:
3 tentamenweken achter elkaar?Sjonge! Welke uni is dat dan?
![]()
En hoeveel moet je kennen voor een tentamen?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef Zeurberus het volgende:
Ach het kan nog leuker![]()
Volgende week maandag hertentamens (4 op 1 dag)
Dan die donderdag en vrijdag verplicht outdoor-gebeuren met school
en dan die dinsdag VIER tentamens op 1 dag.
En dat noemen ze dan een tentamen WEEK
Da's wel heel erg ongelukkig gepland ja...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Twente.
En dan nóg voor elkaar krijgen dat de drie die je hebt op eenvolgende dagen zijn
Had ik je al verteld dat tevens alle projecten die 2e week af moeten zijn?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
En hoeveel moet je kennen voor een tentamen?
Welke studie doe je ?
Ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat tevens alle projecten die 2e week af moeten zijn?![]()
De stof voor de tentamens is niet bijster veel , het gaat meer om het feit dat je na 3 tentamens je niet echt meer volledig kan concentreren en dan heb je er nog 1 te gaan.
Ik volg trouwens de opleiding Maatschappelijk Werk & Dienstverlening
Economie en recht...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.
En dan heb ik ook nog ontzettende kutvakken (economie, recht) waar ik zowiezo al niet veel van bak
Eén vak zie ik wel zitten. Maar daar moet ik ook nog veel voor lezen.
Publiekrecht voor bedrijf en bestuur (Heldeweg, net zo goed niet naar colleges gaan) / Algemene economie (Micro economie van een of andere gast, Macro economie van Dieben..) / Beleid maken (lukt wel).quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Economie en recht...
Bestuursrecht 1? en welk economie vak (en belangrijker... door wie gegeven?)
Recht en Economie zijn nogal eens struikelvakken bij BSK op de UT. Ik spreek uit ervaring
Helemaal, 100% mee eens.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Terechte klacht. Dat probleem had ik dus ook. Eerst drie weken niets en dan *bam* ineens alles in één week. Heb het wel allemaal gehaald, maar kon voor één tentamen gewoon niet meer leren. Gelukkig was dat een thuistentamen, anders had ik het allemaal niet gered, hoor
. Ik wil met één tentamen tegelijk bezig zijn. Minimaal 2 dagen ervoor kunnen leren en pas als ik dat gehad heb, met het volgende tentamen bezig. Anders ben ik bang dat ik dingen door elkaar ga halen...
Anderweg? Is die nieuw ofzo? Of bedoel je Heldeweg? Daar hoef je idd niet naartoe namelijk, die gozer is zo langzaam en saai dat je er eigenlijk niets aan hebt.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Publiekrecht voor bedrijf en bestuur (Heldeweg, net zo goed niet naar colleges gaan) / Algemene economie (Micro economie van een of andere gast, Macro economie van Dieben..) / Beleid maken (lukt wel).
Staatsrecht heb ik al binnen.
En wat is nu weer een thuistentamen?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig was dat een thuistentamen
Er staat toch ook Heldewegquote:Op maandag 27 maart 2006 23:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Anderweg? Is die nieuw ofzo? Of bedoel je Heldeweg? Daar hoef je idd niet naartoe namelijk, die gozer is zo langzaam en saai dat je er eigenlijk niets aan hebt.
Tentamens van Dieben zijn altijd lastig. DIe ander zal wel Tsjalle van der Burg zijn. Ook niet makkelijk. Lijkt iig makkelijker dan het is, maar voor je het weet zit je voor de 4e keer tentamen te doen
Staatsrecht is van de rechtvakken wel het makkelijkste, goed te doen.
Drie weken en dan ineens alles op het eind is niet zo erg, want dan heb je juist maximale tijd om alles te leren en moet je de tijd gewoon goed indelen. Alles aan het begin van de tentamenperiode is inderdaad kut... dan moet je alles daarvoor doen, waar je anders die extra tijd voor had kunnen gebruiken. Na de tentamens heb je dan wel even de tijd om weer bij bewustzijn te komen, dat dan weer welquote:Op maandag 27 maart 2006 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Terechte klacht. Dat probleem had ik dus ook. Eerst drie weken niets en dan *bam* ineens alles in één week. Heb het wel allemaal gehaald, maar kon voor één tentamen gewoon niet meer leren. Gelukkig was dat een thuistentamen, anders had ik het allemaal niet gered, hoor
. Ik wil met één tentamen tegelijk bezig zijn. Minimaal 2 dagen ervoor kunnen leren en pas als ik dat gehad heb, met het volgende tentamen bezig. Anders ben ik bang dat ik dingen door elkaar ga halen...
En dan zit ik twee weken niks te doen, terwijl ik me het volgende kwartiel weer drie keer zo hard in moet spannen om twee vakken extra te doenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Drie weken en dan ineens alles op het eind is niet zo erg, want dan heb je juist maximale tijd om alles te leren en moet je de tijd gewoon goed indelen. Alles aan het begin van de tentamenperiode is inderdaad kut... dan moet je alles daarvoor doen, waar je anders die extra tijd voor had kunnen gebruiken. Na de tentamens heb je dan wel even de tijd om weer bij bewustzijn te komen, dat dan weer wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |