Ik heb laatst nog bij Abercrombie.com besteld, als je iets wilt terugsturen dan moet je even contact met hun opnemen, er zitten ook retour-stickers in de doos voor wanneer je iets terug wilt sturen.quote:Op maandag 17 april 2006 01:42 schreef Bartjebart het volgende:
Oooooooow diewilik!![]()
[afbeelding]
Maar... ik vraag me af he... als die nou niet past, kan die dan gemakkelijk terug?
Welke wie waar wat? Scheelt een hoop reisgezeur.quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Nou ik zag het nog donderdag in een winkel in Delft liggen
edit:
kom maar 1x langs
is vaak de oude collectie, en dan de minder mooie dingenquote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Nou ik zag het nog donderdag in een winkel in Delft liggen
edit:
kom maar 1x langs
Mja, dan kan ik dus voor een zacht prijsje kleren kopen die ik nu al heb..quote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef Originele_Naam het volgende:
In de Choorstraat in Delft zit het. Het is inderdaad de oude collectie, want de winkel is een outlet store, maar de prijs is wel laag. Voor 15 euro heb je een mooi shirt. En hun collectie is elke week anders dus....
Tog niet.quote:Op maandag 17 april 2006 18:13 schreef Originele_Naam het volgende:
Er zijn tog wel winkels in Nederland :S
zag laatst dat ze bezig waren met een (nieuwe?) AnF store op 5th Ave.quote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef leejow het volgende:
Lang niet meer bij South Street Seaport geweest, en zit er het komende jaar ook niet in dat ik daar weer heen kan. Ik zal dus ook met een IA meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |