Ja, maar je kunt ook geen gebruikte dingen gaan gevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Beetje leuk inpakkenmisschien nog een ander iets erbij?
Een andere massage bar, of eventueel wat dream cream zou fijn zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb er ook een maar ik vind hem wel lekker, wat zou je er voor terug willen?
Hmm... ik heb nog wel een massagebar uit Italie waar ik niet kapot van ben.... even zoeken hoe die ook alweer heet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:41 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Een andere massage bar, of eventueel wat dream cream zou fijn zijn![]()
Dat lijkt me een goede ruil... email me maar even op femmepire-apenstaartje-hotmail.com... Anders wordt t allemaal zo off-topicquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik heb nog wel een massagebar uit Italie waar ik niet kapot van ben.... even zoeken hoe die ook alweer heet.
Libidine Pura is het, ik weet niet hoe goed je Italiaans ishttp://www.lush.it/main/doc.php?node=103&doc=233
Heb ik zelf toen meegenomen, jij hebt er toen wel voor een aantal anderen meegenomen geloof ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava! Heb ik die niet voor je meegenomen? Of heb je die toen zelf gekocht?
Okay coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede ruil... email me maar even op femmepire-apenstaartje-hotmail.com... Anders wordt t allemaal zo off-topic
Dat probleem heb ik ook altijd met Lush geven...heb je al een oplossing?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Dinsdag is een dinnetje jarig en ik ben nu nog in mn overige Lushdingetjes aan het rommelen om haar te gevenHeb nog een ongebruikte (nieuwe) Hybrid en een ingebruikte T Tree Simplex maar het oogt zo weinig
Dát is een goed idee!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met Lush geven...heb je al een oplossing?
Gewoon het krantje erbijdan ziet ze de prijzen
Nee hoor, maar kijk maar eens naar de teringzooi in de ATquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
vertel??? ben je nu al beetgenomen?
Tssk. Ik heb ook nog een laagje Tramp hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Snow Fairy is nog idd niet op, er zit nog een bodempje in het vorige flesjeEn ik gebruik Happy Hippy en HIWTK ook wel vaak de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |