abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36418111

Deze sony dvd speler is gemodificeerd met een psm1 scaler card
zodat deze moeiteloos op een crt projector aangesloten kan worden via rgbhv.
Ook kan deze met een verloop kabel aan een vga ingang gehangen worden.

Op de buitenkant van de kast zitten wat krassen van het in het rack zetten en
eruit halen. De voorkant is echter onbeschadigd. De wil soms blijven hangen zodat je em
iets op moet tillen.. echter ben ik niet zo handig dat ik daar iets aan kan doen.

En nog een optische 2m interlink en 5 dvd films erbij..

spy game [origineel]
lord of the rings fotr [origineel]
fear and loathing is las vegas
enemy at the gates
american history x [origineel]

Vraagprijs 300 euro

En ruil tegen een andere speler is ook mogelijk.. maar dat wil ik em eerst in mijn setup kunnen beluisteren.

Een goed bod is ook mogelijk.. maar het moet wel redelijk blijven.

------------------------------------ Reden voor verkoop ----------------------------------------------

Ook na het inspelen heeft de dvd speler niet de wenselijke klank die ik ervan had verwacht. In mijn oude opstelling was er ook klankmatig veel winst te horen... in mijn huidige opstelling minder. Het beeld van deze dvd speler blijft echt een plaatje. Maar zoals ik al vaker heb gesteld ben ik geen beeld purist, maar interesseer ik me meer voor de audio kant. De audio kant van deze speler is op dit moment gewoon totaal mijn smaak niet... dus vandaar dat ik em toch het liefst wil verkopen om zo richting een andere te kunnen gaan kijken of eventueel een htpc.

De klankmatige eigenschappen zijn te omschrijven als laid back.. met een warme mooie afwerking om alle details heen. Strak in het mid-laag... goede plaatsing. Veel instrumenten worden levendig/sensationeel weergegeven en ook actie scenes komen er nooit rommelig uit naar voren.. alles blijft helder te volgen en klinkt vol. Echter komen ook veel details subtiel op de achtergrond te liggen en dat is hetgeen wat mij niet bevalt. Ik ben meer opzoek naar een wat meer agressieve klank die in het mid-laag wat minder warm is.

Het beeld blijft gewoon heel erg strak wat deze speler betreft. Ik kan wel een keer vergelijkende fotos plaatsen.. alhoewel fotos niet de beste manier zijn om dit duidelijk aan te tonen. Op mijn bescheiden 50h/60hz tv ziet het beeld van deze speler eruit als een strakke weergave op een lcd tv tegenover de spelers die ik tot nu toe heb gezien. Daar kan ik dus niets anders als lovend over zijn.

Verdere fotos op aanvraag mogelijk. Ik laat em niet nog langer inspelen gezien het lage aantal uren dat het loopwerk gedraaid heeft en ik er ook niet verdere uren op wil zetten als mij deze toch niet helemaal bevalt.
/0
pi_36418151
Arghhh i'm a total idiot... weer de tags vergeten. Valt het misschien op dat ik meestal op andere fora post?
/0
pi_36434076
Moet ik de prijs soms aanpassen? Heeft niemand interesse en een ruil tegen iets interessants? Denk aan consoles... console spellen... andere apparatuur... vooral een htpc of dvd speler?
/0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')