quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat heeft van bommel er nou mee te maken?
Zondag kreeg ie iig al applaus toen ie op het scherm kwamquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Tvduijn het volgende:
Echt blij voor Mitea, hoop dat hij een mooi rentree krijgt, denk dat dat wel helpt die jongen heeft vertrouwen nodig zou mooi zijn als het publiek hem een steuntje geeft...
Nee, ik dacht Danny moet blijven.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goh wat dacht je ik zal eens origineel zijn...
Het zal mij iig niets verbazen als hij na 5 wedstrijden weer uitgefloten wordt en dan helemaal kapot gaatquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Tvduijn het volgende:
Echt blij voor Mitea, hoop dat hij een mooi rentree krijgt, denk dat dat wel helpt die jongen heeft vertrouwen nodig. Zou mooi zijn als het publiek hem een steuntje geeft...
Hij is een vaste waarde bij Dordrecht dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft hij nog knieen dan
Wie is dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Nashje het volgende:
John Nieuwenburg heeft bij Helmond Sport getekend.
Leuk nieuws dacht ik.
Goh, wat een positivisme weer...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het zal mij iig niets verbazen als hij na 5 wedstrijden weer uitgefloten wordt en dan helemaal kapot gaat.
Mitea was altijd een speler die het tegen de kleine clubs heel behoorlijk deed, maar die er (bijna) nooit stond in de echte topwedstrijden. Maar ik heb er vertrouwen in dat hij beter terugkomt dan hij voor zijn blessure was. Tijdens zijn blessure heeft hij veel tijd in het krachthonk doorgebracht en dat was hoog nodig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Er wordt ook een beetje teveel hoop op Mitea gevestigd. Voordat 'ie geblesseerd raakte was 'ie ook niet al te veel.
Helaas heeft hij wel gelijk. Een deel van het Ajax publiek maakt liever spelers kapot, dan dat ze ze steunen. Ieder zijn eigen ding, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat men naar het stadion komt, met het idee om spelers individueel uit te fluiten?quote:
Voor zijn blessure had Mitea ook niet zo veel krediet hoor. En ook toen was hij de enige echte linksbuiten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
Mitea zal veel krediet hebben, omdat hij onze enige echte linksbuiten isTrouwen Cziommer lijkt me een prima keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |