quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef -skippybal- het volgende:
Wow ziet er wel mooi uitAlleen is dit inkleuren via photoshop echt een teringwerkje..
take your time,quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef ummagumma het volgende:
hmmmm dingen inkleuren is wel leuk ik doe het wel eens met z/w foto's.
wanneer moet ie af zijn?
thanksquote:Op maandag 27 maart 2006 20:56 schreef ummagumma het volgende:
verwacht geen meesterwerk van me, ik hoop dat iemand anders ook een poging waagt.
tis wel fokking moeilijk op het eerste gezicht maar ik zal mn best doen
Zonder hem eerst met de hand over te trekken? Succes.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
heeft niemand hier illustrator??? daarmee kleur je alles met gemak in...
cool, met photoshop? ik ben het nu zelf ook aan het proberen maar ik kan er niks vanquote:Op maandag 27 maart 2006 21:29 schreef ioko het volgende:
Ik kom nu niet verder dan dit, omdat de vlakken niet in te kleuren zijn, met al die lijntjes.
[afbeelding]
Owja, ten overvloede, ik kan hier niets van, dit was gewoon studieontwijkend gedrag
Met illustrator kun je jusit heel duidelijk overtrekkenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zonder hem eerst met de hand over te trekken? Succes.
Ja, als je een paar uurtjes over hebt.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met illustrator kun je jusit heel duidelijk overtrekken
Ja dat heb je nu al 3x gezegt dat illustrator daar handig voor isquote:Op maandag 27 maart 2006 21:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met illustrator kun je jusit heel duidelijk overtrekken
sydjeeeeeeequote:Op maandag 27 maart 2006 22:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja dat heb je nu al 3x gezegt dat illustrator daar handig voor is
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |