pauze? euhm is dat in het engels soms Suspend?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:17 schreef nlboy het volgende:
Mmm...de hele middag stond ie bij mij op pauze.
dat kan ik alleen zien als ik ook je username en password heb........ ( " Unable to handle request")quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/results.php?userid=69168
Bietsje okay?
heb hier al een tijdje aan gedacht maar ik wacht de evaluatie even af.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee er heeft niemand gepiept dat we niet eerlijk zijn, komt meer vanuit mezelf
Ik heb ook niets toegezegd, alleen het lijkt me wel leuk als we met 8-10 man andere teams gaan versterken ... dat vind ik eerlijker, en is ook een beetje de bedoeling, zoals Fjolle al zei
hmmmz dan wacht ik maar ff mee....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:27 schreef valing het volgende:
[..]
heb hier al een tijdje aan gedacht maar ik wacht de evaluatie even af.
Geen idee, er stond 'opgeschort' bij de taken. (nooit van dat woord gehoord)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef gateway het volgende:
[..]
pauze? euhm is dat in het engels soms Suspend?
Vorige stampede was het eigenlijk hetzelfde, daar werden ongeveer gelijkwaardige teams gemaakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Polen het volgende:
Ik begrijp er werkelijk geen kut van. Dan heb je een stampede, voorzien van alle competitiedrift, en dan gaan allerlei lui zich separeren omdat dat eerlijker zou zijn...
goed punt.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef devzero het volgende:
Wat mij betreft representeert fok!flock het fok forum en is het jammer dat sommigen switchen. Als er een geenstijl team was geweest bij dpc, dan had ik ook niet van hun verwacht dat ze ineens bij het fok team zouden komen omdat dat eerlijker zou zijn.
hehehequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:32 schreef mcintosh het volgende:
Ik haat het als mensen een punt hebben
Ik blijf voorlopig zitten waar ik zit dan maar...
Schaam je maar niet, iedereen plaatst hier tvp's in de vorm van nutteloos geblaatquote:
Maarre ... wat is het verschil met de html output van bam?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:57 schreef JapyDooge het volgende:
woah, ik heb ff een basic stats ding gemaakt in php![]()
Qua info vrijwel geen verschil, maar ik vind um wel mooi gemaaktquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:56 schreef devzero het volgende:
Maarre ... wat is het verschil met de html output van bam?
Leuk aantal punten voor je vandaag alquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:04 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Qua info vrijwel geen verschil, maar ik vind um wel mooi gemaakt![]()
Heb ik een paar dagen op zitten broeddenquote:
Ons superkloon, ben benieuwd of ze het volhoudtquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:09 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Heb ik een paar dagen op zitten broeddende volgende keer dat Dolly me inhaalt kan ik er niet meer overheen ben ik bang
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |