Naam: Renesitequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat staat er bij messages?
En wat voor verbinding heb je?
En met welke naam doe jij mee ?
Oh jee, dan gaat het nog goed komen ook!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naam: Renesite
2mbit verbinding.
Hij schijnt nu zelfs te werken![]()
Gaat niet werken...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oh jee, dan gaat het nog goed komen ook!!
Zeg als je ons toffe Fok! team wil joinen moet je wel ff [DPC]FOKschaap~ voor je naam zettenDat kan hier
Als ie vastloopt steeds moet je even een setting veranderen, dat kan hierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat niet werken...
Hij loopt steeeds vast op die eerste job![]()
*software deleten en opnieuw beginnen met een nieuwe naam*
Het FP bericht herinnerde me eraan dat ik mee wilde doen een half jaar terugquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:18 schreef Jump het volgende:
Zijn er veel users bijgekomen door het FP bericht?
Sinds de FP zijn er 32 leden bijgekomen, en nog een stuk of 30 onder een algemeen account, en als je bedenkt dat we met z'n 21-en waren ongeveer...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:18 schreef Jump het volgende:
Whehe, rustig maar komt goed!quote:
#dpc? toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Whehe, rustig maar komt goed!
Je krijgt geen jobs binnen begrijp ik..?
Kom anders ff naar IRC, loodsen we je er even doorheen
best wel een kleine schop omhoog met een update dat er x aantal users al gejoind zijn kan misschien helpen het nog iets omhoog te krijgenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:18 schreef Jump het volgende:
oftewel? je mix wel naar een ander team maar de punten krijgt de thuisbasis? wat is dan de zin van het mixen????quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Voor die ene maand een mix van de bestaande teams te krijgen. De punten blijven overigens wel bij fokschaap komen.
saamhorigheid van gemixte teams bij stampede , dat wij toevallig al een subteam zijn van fok zullen wij weinig merkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:40 schreef gateway het volgende:
[..]
oftewel? je mix wel naar een ander team maar de punten krijgt de thuisbasis? wat is dan de zin van het mixen????
Klopt ligt er ff uit. Komt goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:52 schreef Renesite het volgende:
Ik kan mezelf niet aanmelden bij stampede, opent niet
gezwicht onder de druk van tweakers die piepen dat de fokkers niet eerlijk zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef mcintosh het volgende:
Ik denk dat ik ook de switch naar een ander team maak. Niet omdat ik niet graag bij Fokschaapje zit, maar we hebben nu 50 man, en das niet eerlijk ten opzichte van andere teams...
Nee er heeft niemand gepiept dat we niet eerlijk zijn, komt meer vanuit mezelfquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezwicht onder de druk van tweakers die piepen dat de fokkers niet eerlijk zijnmietje, dat is nu de kracht van fok , de saamhorigheid tijdens een stampede , een voor alleen allen voor fok tegen de tweakers , dat is juist het leuke , als iedereen nu weg gaat lopen omdat het anders niet eerlijk is
![]()
ja want de site is toch downquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:57 schreef mcintosh het volgende:
Voorlopig kunnen we de stampede even afwachten, kijken hoe we het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |