Jamaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Er zijn ook jobs van 16+ uur hoor
hmmz es ff checken als ik thuis ben danquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:21 schreef Jumparound het volgende:
kan je volgens mij ook instellen
ff neuzen op het rozetta forum
of in je prevs
Oh ik zit net even naar je benchnark scores te kijken, die zijn volgens mij wat laag. Dat wil zeggen, bij een hogere benchmark krijg je meer punten voor zelfde resultaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef briana_muirinn het volgende:
[..]
Dank voor het welkom!
Die eerste job is in 1 uur 53 minuten gegraasd, de tweede is voor de helft af nu, is dat een beetje een fatsoenlijk tempo voor een 2.4 ghz pentium?
Zo is het bij mij wel! Met opstarten zit hij vast, ik klik rechtsonder op het icoontje en hij doet hetquote:
Jep, als je dit download, en uitpakt. En dan met die bestanden de bestanden in de BOINC folder vervangt, krijg je een hoop meer puntjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef briana_muirinn het volgende:
mcintosh, ik heb de rahhandleiding gevolgd, boinc gedownload (5.2.13), een rosetta account gemaakt onder dutch power cows door de directe link te volgen en het installatiegebeuren verder gevolgd.
Bij de instellingen van de boinc manager vond ik een benchmark, die heb ik gedraaid. Even later nog een keer, toen kwam hij iets hoger uit. Ik neem aan dat dat de benchmark is die je bedoelt?
Ik zou niet weten wie dat is, namen verschillen soms van forum namenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef AES_koetje het volgende:
Bij de update van 19:00 uur is opeens ~Ongeduldige verdwenen. Wij vonden het juist hardstikke leuk om op z'n minst 1 Fokker in ons team te hebben. Hij was al verwelkomd op het forum. Iemand![]()
Gedaan, benchmark gedraaid en het scheelt aardig wat! Dank!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jep, als je dit download, en uitpakt. En dan met die bestanden de bestanden in de BOINC folder vervangt, krijg je een hoop meer puntjesVoordat je dat doet even BOINC afsluiten
Ervantuigaande dat je windows draait
No problem, mooi dat je meedoetquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:35 schreef briana_muirinn het volgende:
[..]
Gedaan, benchmark gedraaid en het scheelt aardig wat! Dank!!
Als er eenmaal een error ontstaat kun je daar niks meer mee helaas...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef JeeWeeBee het volgende:
Een aantal projecten die ik had draaien zijn mislukt (computational errors waarschijnlijk door de screensaver, want sinds ik de Rosetta screensave uitheb, gebeurt dit niet meer.
De proecten waren al op 80%. Enig idee hoe ik ze toch nog verder kan uitvoeren?
Goed bezigquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:04 schreef Intrepidity het volgende:
Na 3 dagen rekenen de 1000-credits grens doorbroken
Haaai!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef devzero het volgende:sanne. Ja had ook een mail van seti dat ze dringend donaties nodig hebben
Is al geweestquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Haaai!
Kreeg ook een berichtje van IIschots dat men niemand weet voor een praatje op Fokradio. Is dat niets voor jou, woordvoerder van Fokschaap?
Aha! Oldbies en Lushies zijn mijn specialiteit idd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is al geweest
We wilden jou ook nog inschakelen om de oldbies of de Lush vrouwen weer in te schakelen
of ws dat iemand anders...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Aha! Oldbies en Lushies zijn mijn specialiteit idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |