Ik hoop andersom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, Liz gaat niet eruitIk denk Milouska
![]()
Hm, niet dus..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:47 schreef Murray het volgende:
Milouska gaat volgens mij weer de fout in..
Volgens mij is ze de mol en als dat zo is ben ik teleurgesteld, dan was het echt te makkelijkquote:
dat zou veel te simpel zijn en dan zouden ze het niet zo uitgebreid laten zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze de mol en als dat zo is ben ik teleurgesteld, dan was het echt te makkelijk
Of gewoon dom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze de mol en als dat zo is ben ik teleurgesteld, dan was het echt te makkelijk
die vrijstelling hadden ze vorige week jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:12 schreef jessie het volgende:
Liz en roderick haden toch een vrijstelling omdat ze vorige week met dat dansen het verkeerd geraden hadden?
Ach, Milouska is toch te dom om het te onthouden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:16 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat gedoe met die jokers vind ik een beetje irri! Verstoord het spel imo!
Nou inderdaad. Ik vind ze allemaal erg kinderachtig. En vanaf het begin al zo een zondebok zoeken (milouska) Wat een onzekere typjes zeg, bah!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:15 schreef m021 het volgende:
Ik hoop voor Peggy dat zij de mol was, anders heeft ze een serieus probleem. Wat een bitch.
Roderick heeft hem uit de kooi bevrijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom is Richard er weer bij.?
Wel als er bijvoorbeeld 2 mensen 19 vragen fout hadden, en in principe er dus allebei uit zouden moeten. Dan gaat de snelste door.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef calvobbes het volgende:
leuke aflevering
Alleen een beetje vaag dat race gedoe. Uiteindelijk was het dus helemaal van belang hoe lang er over die test is gedaan....
Ja, dat zei Richard, Ik vind het toch een moeilijke spelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Roderick heeft hem uit de kooi bevrijd.
Én heel leukquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:30 schreef Airelle het volgende:
Naast het feit dat ze een bitch is, is ze ook de mol.
neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Airelle het volgende:
Oh, en ben ik de enige die zich stoort aan het woord 'shackels'?.
Ik erger me er ook aan ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Airelle het volgende:
Nee, ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Airelle het volgende:
Nee en ik denk steeds dat ze snikkels willen zeggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Airelle het volgende:
Wel sneu voor het laatste deel van de deelnemers. Zij konden namelijk die twee jokers niet meer krijgen.
Ik hoop ook dat Peggy de mol isquote:
Haha, ach misschien wel ja; dan komt ze over 4 afleveringen weer terug ofsoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:32 schreef dolle_hond het volgende:
en toch is mary-lou de mol
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Airelle het volgende:
quote:
Ja, ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Nog iemand z'n horloge verzet?
Ja oke. Maar er werd ook niet gezegd dat Mary Lou diegene was die de meeste vragen fout had. Scherm werd rood, en meteen moest ze weg. Niet even een uitleg dat iedereen minder fouten had.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Wel als er bijvoorbeeld 2 mensen 19 vragen fout hadden, en in principe er dus allebei uit zouden moeten.
Het blijft een vage hint. Wel leuk trouwens. Maar ik heb zelf een analogequote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ikmaar ik zou niet weten wat ik er nu mee moet...
-edit- Het is bij nu dus ~2:22
Goede vraagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom geeft die Mary Lou de jokers aan Peggy?? Anyone???
Dat doen ze toch nooit? En het lijkt me vrij logisch ook dat je eruit gaat als je de meeste vragen fout hebt...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja oke. Maar er werd ook niet gezegd dat Mary Lou diegene was die de meeste vragen fout had. Scherm werd rood, en meteen moest ze weg. Niet even een uitleg dat iedereen minder fouten had.
Ik ook, maar ik kan moeilijk beschrijven hoe de wijzers staanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het blijft een vage hint. Wel leuk trouwens. Maar ik heb zelf een analoge.
Het is altijd zo dat degene die het meest fout had eruit moet, dat wordt er niet meer bij verteld.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja oke. Maar er werd ook niet gezegd dat Mary Lou diegene was die de meeste vragen fout had. Scherm werd rood, en meteen moest ze weg. Niet even een uitleg dat iedereen minder fouten had.
Ja zoals ik net ook al noemde. Beetje oneerlijk lijkt me zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind het sowieso vaag dat Richard terug mag, maar goed dat is één ding. Wat helemaal nergens op slaat is dat de mensen die nà Richard kwamen geen twee jokers mochten pakkenWie heeft die volgorde bepaald van wie als eerste, tweede enz. mocht?
Omdat ze kamergenootjes waren (aldus Paggy) maar waarschijnlijk omdat Mary-Lou niet wist aan wie ze de jokers moest geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom geeft die Mary Lou de jokers aan Peggy?? Anyone???
Volgens mij heeft de WIDM-crew (degene die het parcours bepalen) na iedere kandidaat gewoon weer nieuwe jokers en geld weggelegd. Dus ik denk dat iedereen de mogelijkheid op jokers en geld had.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind het sowieso vaag dat Richard terug mag, maar goed dat is één ding. Wat helemaal nergens op slaat is dat de mensen die nà Richard kwamen geen twee jokers mochten pakkenWie heeft die volgorde bepaald van wie als eerste, tweede enz. mocht?
Dan had ze de jokers volgens mij beter kunnen houden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ze kamergenootjes waren (aldus Paggy) maar waarschijnlijk omdat Mary-Lou niet wist aan wie ze de jokers moest geven.
Goed idee van die tijdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:41 schreef robster16 het volgende:
ik ga denk ik morgen online de tijden van de test op de klok bij iedereen nog eens nakijken...
oh, en nog iets, vergis ik me nu of stond er in een van de kamers een televisie, met een stoel ervoor? Waarom ging niemand op die stoel zitten? Ik durf te wedden dat er dan op de tv een filmpje was begonnen
Gelukkig kan niet iedereen weer terug komen in het spel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Dave het volgende:
Dan had ze de jokers volgens mij beter kunnen houden.
Ja maar toen Richard bevrijd was, werd er op die plek niet meer twee extra jokers aangeboden !!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Urnie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de WIDM-crew (degene die het parcours bepalen) na iedere kandidaat gewoon weer nieuwe jokers en geld weggelegd. Dus ik denk dat iedereen de mogelijkheid op jokers en geld had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |