abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36543954
Ik vond het wel een leuke aflevering
Leuker dan de voorgaande in ieder geval!

Ik kan me niet voorstellen dat Milouska de mol is. En ik zou het écht een enorme afknapper vinden

Met de koffer-opdracht denk ik ook niet dat zij het expres verkloot heeft. De Mol zorgt juist meestal voor verwarring in plaats van overduidelijke fouten te maken!

Ik ga nu even voor Frederique, die is me iets te lievig!
Oja en Peggy is een bitch, maar wel een coole
bij-zonder
  zaterdag 1 april 2006 @ 08:42:29 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_36544169
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Klopt. Roderick trok een denkbeeldige lijn over de Grote Oceaan naar Australië. Dan ligt het inderdaad dichterbij. Aan de andere kant, goede antwoorden geven behoren ook zo nu en dan tot de tactiek van de Mol. Als afleidingsmanouvre. De Mol maakt niet enkel fouten.

Ik verdenk hem, Liz, Frédérique en Peggy.
  zaterdag 1 april 2006 @ 09:29:43 #278
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36544483
Molverdenking van prono 1

1. Frédérique
2. Mary-Lou
2. Liz.
2. Roderick
5. Milouska
6. Richard
7. Toine
8. Peggy

Molverdenking van prono 2

1. Milouska
1. Liz
3. Roderick
4. Peggy
4. Mary Lou
6. Frédérique
7. Toine
pi_36545248
Maar was die Richard nu de boel aan het belazeren?

Hij vertelde dat als je hem vrij zou laten hij een enveloppe had met waardevolle informatie over de mol. In ide mol zat toch die vrijstelling voor hem? Of heeft hij nu een deal met Roderique?
pi_36545254
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:35 schreef Woepsie het volgende:
Maar was die Richard nu de boel aan het belazeren?

Hij vertelde dat als je hem vrij zou laten hij een enveloppe had met waardevolle informatie over de mol. In ide mol zat toch die vrijstelling voor hem? Of heeft hij nu een deal met Roderique?
Ja, dat viel mij ook erg op. Of eigenlijk: het viel me tegen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 april 2006 @ 10:37:47 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36545277
Hij sprak volgens mij alleen over waardevolle informatie. Die informatie (vrijstelling) was natuurlijk ook waardevol. Voor hem. De vraag is echter of hij wist wat er in de envelop zat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36545597
Die steden hadden toch iets te maken met de Mol? Nja daar had ie verwoesting aangebracht..maar es ff kijken op internet dan

EDIT: mja het kan ook zijn dat het in zijn algemeenheid is bedoeld: de mol is hier ooit geweest en heeft hier schade aangreicht..in verschillende seizoenen..dat zal het wel zijn

[ Bericht 27% gewijzigd door reconnect op 01-04-2006 11:03:57 ]
pi_36545607
Ik houd het op Roderick, het feit dat hij Richard vrij liet, vond ik erg frappant.
Toine verwoorde het goed "Ik laat je (Richard) zitten, want ik weet niet wat er in je envelop zit en ik heb meer zekerheid met 2 extra jokers".

Het was de bedoeling dat iemand Richard vrij zou laten, dus waarom de mol dan niet, die kan niet uit het spel en heeft niets te verliezen.

Milouska vind ik te voor de hand liggend. Bij elke serie tot nu toe, zag je pas later in de reeks dingen die echt verdacht waren> De overige mollenstreken zag je pas bij de terugblik show.
Er wordt te veel op Milouska ingezoomd, waardoor ik denk dat ze het niet is.
Voor de mol was het wel een slimme actie om de tango te doen, omdat als je dan terugkomt de kaarten al min of meer geschud zijn en mensen al een mol "gevonden" hebben in de overige groep
pi_36545748
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:37 schreef Rewimo het volgende:
Hij sprak volgens mij alleen over waardevolle informatie. Die informatie (vrijstelling) was natuurlijk ook waardevol. Voor hem. De vraag is echter of hij wist wat er in de envelop zat.
hij zei dat hij het niet wist, maar of je dat nou moet geloven
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:07:11 #285
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36545760
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:58 schreef Utrecht het volgende:

Voor de mol was het wel een slimme actie om de tango te doen, omdat als je dan terugkomt de kaarten al min of meer geschud zijn en mensen al een mol "gevonden" hebben in de overige groep
De taak van de Mol is alleen wel in de eerste plaats om te saboteren. En daarbij niet op te vallen. Een Mol die niet of nauwelijks deelneemt aan het spel is dus geen Mol. Een Mol zal altijd aan het spel willen deelnemen.

De sabotagekansen bij het tango-en waren bovendien nihil. De enige kans om geen geld in de pot te brengen was 'zo goed mogelijk dansen', waarbij je dan ook nog afhankelijk bent van degene met wie je danst. Echt de slechtst mogelijke positie voor de Mol.
De Mol heeft er veel meer aan om bij degenen te zitten die moeten raden, om zo te zorgen dat ze mis gokken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36545912
Aan de andere kant hebben de andere kandidaten elkaar gek lopen maken en hebben de meesten echt geen idee wie de mol is....
Als je het zo bekijkt, is er ook wel een soort van sabotage....
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:19:54 #287
1986 Jane
pi_36545966
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:16 schreef calvobbes het volgende:
Aan de andere kant hebben de andere kandidaten elkaar gek lopen maken en hebben de meesten echt geen idee wie de mol is....
Als je het zo bekijkt, is er ook wel een soort van sabotage....
Ja, maar dan kunnen ze straks in de slotaflevering ook wel ineens met Hans van Willigenburg op de proppen komen als de Mol. "Jongens, Hans is helemaal nooit in Argentinië geweest en heeft jullie zo allemaal gek gemaakt. Geweldige Mollenactie, niet?!"

zaterdag 1 april 2006 @ 11:22:28 #288
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36546020
Ik blijf bij peggy. Ze was ook helemaal niet blij met de jokers van Mary-Lou. Milouska is gewoon dom. Dat van australie t.o.v. zuid-amerika was niet gespeeld, echt rauwe domheid volgens mij. Peggy dus.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:23:39 #289
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36546045
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:22 schreef faberic het volgende:
Ik blijf bij peggy. Ze was ook helemaal niet blij met de jokers van Mary-Lou. Milouska is gewoon dom. Dat van australie t.o.v. zuid-amerika was niet gespeeld, echt rauwe domheid volgens mij. Peggy dus.
Maar Milouska zou het ook nog wel eens kunnen zijn.
Volgens mij doet ze gewoon extra dom
pi_36546050
Richard is weer terug!

Ik vond het deze keer zeker een leuke aflevering, vooral vanwege die 'oorlog' om die jokers en deal tussen Milouska en Roderick/Liz. De opdrachten vond ik een beetje matig, alleen was het wel leuk dat ze moesten kiezen tussen Richard bevrijden of zichzelf helpen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:32:09 #291
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36546197
De redenatie van Roderick ook, waarom hij Richard vrij liet: "Vind ik wel gezellig."

Hij ziet Richard dus duidelijk niet als extra concurrentie.
Tot op heden dacht ik dat Liz de mol was, maar na de opdrachten van gisteren ben ik daar niet meer zo zeker van. Ik neig nu toch meer naar Roderick.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_36546280
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:19 schreef Jane het volgende:

Ja, maar dan kunnen ze straks in de slotaflevering ook wel ineens met Hans van Willigenburg op de proppen komen als de Mol. "Jongens, Hans is helemaal nooit in Argentinië geweest en heeft jullie zo allemaal gek gemaakt. Geweldige Mollenactie, niet?!"
Dat zou zomaar kunnen jah

Zou wel een stunt zijn
pi_36547430
Het viel me trouwens op dat Karel toen hij het kofferspel aan Toine uitlegde zei: "jullie openen allebei jullie koffers en in jullie koffers zitten namen van steden" terwijl Toine tegen Liz zei, nog vóórdat ze hun koffers hadden opengedaan: "Wij hebben tien minuten tot de volgende trein om even onze koffer open te maken, daar zit een sticker in met een plaats." Maar Karel heeft het woord sticker helemaal niet gebruikt in zijn uitleg aan Toine. Is dit nou een aanwijzing dat Toine de Mol zou kunnen zijn (al zie ik hem nooit iets saboteren) of heeft Karel de opdracht misschien gewoon nog een tweede keer uitgelegd aan Toine en heeft hij het woord sticker toen wél gebruikt?
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:29:32 #294
1986 Jane
pi_36547480
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:27 schreef _Floddertje_ het volgende:
of heeft Karel de opdracht misschien gewoon nog een tweede keer uitgelegd aan Toine en heeft hij het woord sticker toen wél gebruikt?
Ik denk het wel, want anders zou Toine ook niet zo stellig geweten hebben dat ze die sticker op de koffer moesten plakken.
pi_36547753
Leuke aflevering gisteren.

En Richard weer terug.

Volgens mij heeft de mol erg weinig hoeven doen deze aflevering, gekloot werd er al genoeg. Wat is Peggy een dom wijf zeg.
That's all folks!
pi_36547773
Aangezien iedereen het spel nu kent, zijn de eerste paar afleveringen voornamelijk gevuld met mensen die verdacht willen lijken en express weinig dingen doen of fouten maken, om zelf maar in het spel te blijven. Met andere woorden de eerste afleveringen weinig geld in de pot en de mol die daar weinig aan hoeft te doen, dan hoef je toch ook niet in de buurt te zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door Utrecht op 01-04-2006 15:06:22 ]
pi_36548009
Ik vond het een leuk aflevering gisteren. Ook een leuk spel in de metro. Was even bang dat het het koffer spel van vorig jaar was maar het was erg grappig.

Het is lasting om de mol te vinden omdat sommige (miljouska) gewoon zo dom zijn dat je twijfeld of het echt is of gespeeld. Wat bijna niet kan om het zo erg te spelen.
pi_36548128
Ik kan me niet voorstellen dat Milouska de mol is. Nou, Richard is het ook al niet. Toine lijkt me ook geen mol, meer een winnaar.

Ik blijf nog steeds bij Fréderique, hoewel Peggy ook een goede mol kan zijn.
pi_36548323
Milouska lijkt dan misschien wel dom en naïef, maar als ze dat echt zou zijn, zou ze d'r toch al uitliggen? Oftewel zij is óf de Mol of in ieder geval niet zo dom als ze doet voorkomen.
pi_36548674
Net de video teruggekeken, ik ging eerst voor Toine, de aflevering van gisteren heeft dat iig niet versterkt, zou het niet meer weten .
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')