Klopt. Roderick trok een denkbeeldige lijn over de Grote Oceaan naar Australië. Dan ligt het inderdaad dichterbij. Aan de andere kant, goede antwoorden geven behoren ook zo nu en dan tot de tactiek van de Mol. Als afleidingsmanouvre. De Mol maakt niet enkel fouten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Ja, dat viel mij ook erg op. Of eigenlijk: het viel me tegen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:35 schreef Woepsie het volgende:
Maar was die Richard nu de boel aan het belazeren?
Hij vertelde dat als je hem vrij zou laten hij een enveloppe had met waardevolle informatie over de mol. In ide mol zat toch die vrijstelling voor hem? Of heeft hij nu een deal met Roderique?
hij zei dat hij het niet wist, maar of je dat nou moet gelovenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:37 schreef Rewimo het volgende:
Hij sprak volgens mij alleen over waardevolle informatie. Die informatie (vrijstelling) was natuurlijk ook waardevol. Voor hem. De vraag is echter of hij wist wat er in de envelop zat.
De taak van de Mol is alleen wel in de eerste plaats om te saboteren. En daarbij niet op te vallen. Een Mol die niet of nauwelijks deelneemt aan het spel is dus geen Mol. Een Mol zal altijd aan het spel willen deelnemen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:58 schreef Utrecht het volgende:
Voor de mol was het wel een slimme actie om de tango te doen, omdat als je dan terugkomt de kaarten al min of meer geschud zijn en mensen al een mol "gevonden" hebben in de overige groep
Ja, maar dan kunnen ze straks in de slotaflevering ook wel ineens met Hans van Willigenburg op de proppen komen als de Mol. "Jongens, Hans is helemaal nooit in Argentinië geweest en heeft jullie zo allemaal gek gemaakt. Geweldige Mollenactie, niet?!"quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:16 schreef calvobbes het volgende:
Aan de andere kant hebben de andere kandidaten elkaar gek lopen maken en hebben de meesten echt geen idee wie de mol is....
Als je het zo bekijkt, is er ook wel een soort van sabotage....
Maar Milouska zou het ook nog wel eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:22 schreef faberic het volgende:
Ik blijf bij peggy. Ze was ook helemaal niet blij met de jokers van Mary-Lou. Milouska is gewoon dom. Dat van australie t.o.v. zuid-amerika was niet gespeeld, echt rauwe domheid volgens mij. Peggy dus.
Dat zou zomaar kunnen jahquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:19 schreef Jane het volgende:
Ja, maar dan kunnen ze straks in de slotaflevering ook wel ineens met Hans van Willigenburg op de proppen komen als de Mol. "Jongens, Hans is helemaal nooit in Argentinië geweest en heeft jullie zo allemaal gek gemaakt. Geweldige Mollenactie, niet?!"
Ik denk het wel, want anders zou Toine ook niet zo stellig geweten hebben dat ze die sticker op de koffer moesten plakken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:27 schreef _Floddertje_ het volgende:
of heeft Karel de opdracht misschien gewoon nog een tweede keer uitgelegd aan Toine en heeft hij het woord sticker toen wél gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |