abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36535679
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:

Wel als er bijvoorbeeld 2 mensen 19 vragen fout hadden, en in principe er dus allebei uit zouden moeten.
Ja oke. Maar er werd ook niet gezegd dat Mary Lou diegene was die de meeste vragen fout had. Scherm werd rood, en meteen moest ze weg. Niet even een uitleg dat iedereen minder fouten had.
pi_36535743
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:34 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, ik maar ik zou niet weten wat ik er nu mee moet...

-edit- Het is bij nu dus ~2:22
Het blijft een vage hint. Wel leuk trouwens. Maar ik heb zelf een analoge .
pi_36535749
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom geeft die Mary Lou de jokers aan Peggy?? Anyone???
Goede vraag , begreep ik dus ook totaal niet, als je terugdenkt aan de beelden die we tot nu toe van ze gezien hebben.
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:38:12 #184
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36535769
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja oke. Maar er werd ook niet gezegd dat Mary Lou diegene was die de meeste vragen fout had. Scherm werd rood, en meteen moest ze weg. Niet even een uitleg dat iedereen minder fouten had.
Dat doen ze toch nooit? En het lijkt me vrij logisch ook dat je eruit gaat als je de meeste vragen fout hebt...
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_36535782
Theorie he:

Wat nou, als die tweede test slechts een cover-up was om te verbloemen dat DE MOL tijdelijk niet in het spel zat. Er werd gezegd dat de tijd ook een graadmeter was bij het maken van de test, plus het aantal ingezette jokers. De test zelf moet een aantal vragen hebben bevat die zinloos waren, als we er van uit gaan dat Richard de mol zou kunnen zijn. Een vraag als bijvoorbeeld "heeft de mol jokers gejat", daarbij denkt niemand aan Richard, dus zou als Richard de mol was, die vraag nutteloos zijn, dus zou de tijd en het aantal jokers een soort cover-up kunnen zijn om kijkers en publiek extra te verwarren tijdelijk...

snappen jullie wat ik bedoel, of denk ik niet logisch of TE ver door?

Mijn mol ging er vorige week uit, maar is dus nu terug...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:38:46 #186
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36535796
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef Airelle het volgende:

[..]

Het blijft een vage hint. Wel leuk trouwens. Maar ik heb zelf een analoge .
Ik ook, maar ik kan moeilijk beschrijven hoe de wijzers staan

-edit- Naja voor de mensen die dat toch interessant vinden:
de kleine wijzer staat op 71 graden &
de grote wijzer staat op 132 graden

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_36535801
Ik vind het sowieso vaag dat Richard terug mag, maar goed dat is één ding. Wat helemaal nergens op slaat is dat de mensen die nà Richard kwamen geen twee jokers mochten pakken Wie heeft die volgorde bepaald van wie als eerste, tweede enz. mocht?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:40:17 #188
88233 Steve
Still the best.
pi_36535847
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is altijd zo dat degene die het meest fout had eruit moet, dat wordt er niet meer bij verteld.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:41:02 #189
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36535880
Het lijkt me sterk dat Richard de mol is aangezien ook niemand hem vrij had kunnen laten en dan zaten ze met een mol die uit het spel was.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_36535885
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind het sowieso vaag dat Richard terug mag, maar goed dat is één ding. Wat helemaal nergens op slaat is dat de mensen die nà Richard kwamen geen twee jokers mochten pakken Wie heeft die volgorde bepaald van wie als eerste, tweede enz. mocht?
Ja zoals ik net ook al noemde. Beetje oneerlijk lijkt me zo.
pi_36535906
ik ga denk ik morgen online de tijden van de test op de klok bij iedereen nog eens nakijken...

oh, en nog iets, vergis ik me nu of stond er in een van de kamers een televisie, met een stoel ervoor? Waarom ging niemand op die stoel zitten? Ik durf te wedden dat er dan op de tv een filmpje was begonnen
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:42:13 #192
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36535914
Lissabon, Lisse.....
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36535929
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom geeft die Mary Lou de jokers aan Peggy?? Anyone???
Omdat ze kamergenootjes waren (aldus Paggy) maar waarschijnlijk omdat Mary-Lou niet wist aan wie ze de jokers moest geven.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:43:05 #194
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36535947
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgens mij heeft de WIDM-crew (degene die het parcours bepalen) na iedere kandidaat gewoon weer nieuwe jokers en geld weggelegd. Dus ik denk dat iedereen de mogelijkheid op jokers en geld had.
De vraag is alleen hoe "duivels" men durfde te zijn om meer jokers te pakken dan eigenlijk mocht.....
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_36535956
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:

[..]

Omdat ze kamergenootjes waren (aldus Paggy) maar waarschijnlijk omdat Mary-Lou niet wist aan wie ze de jokers moest geven.
Dan had ze de jokers volgens mij beter kunnen houden.
C’est Davie :o)
pi_36535972
Met die Peggy als gangmaker gaat dit de kant op van Missie Kilimanjaro van de NRCV. Daar werden echt groepjes gevormd die zeer gemene acties gebruikten om anderen uit het spel te krijgen. En in dat spel hadden de spelers ook echt invloed op of iemand er uit zou gaan. Bij WIDM kan je hooguit wat jokers van elkaar stelen, maar je kan niet echt iemand uit het spel stemmen. Met MK was die optie er half-en-half wél.
De NRCV heeft later ook klachten binnengekregen van kijkers dat de lol er zo af was. Het moet wel een spel blijven natuurlijk.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:44:17 #197
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36535983
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:41 schreef robster16 het volgende:
ik ga denk ik morgen online de tijden van de test op de klok bij iedereen nog eens nakijken...

oh, en nog iets, vergis ik me nu of stond er in een van de kamers een televisie, met een stoel ervoor? Waarom ging niemand op die stoel zitten? Ik durf te wedden dat er dan op de tv een filmpje was begonnen
Goed idee van die tijden
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_36535991
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Dave het volgende:
Dan had ze de jokers volgens mij beter kunnen houden.
Gelukkig kan niet iedereen weer terug komen in het spel.

Als ik daar stond en ik wist het niet zou ik het gewoon aan een 'aardig' persoon geven. Of een persoon waar je veel mee gepraat hebt ofzo.
pi_36535994
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Urnie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de WIDM-crew (degene die het parcours bepalen) na iedere kandidaat gewoon weer nieuwe jokers en geld weggelegd. Dus ik denk dat iedereen de mogelijkheid op jokers en geld had.
Ja maar toen Richard bevrijd was, werd er op die plek niet meer twee extra jokers aangeboden !!
pi_36536041
Is het eigenlijk niet zo dat het alleen voor de mol niet uitmaakt of er iemand extra in het spel komt of niet? Voor de anderen betekent het extra concurrentie.
C’est Davie :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')