SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:28 schreef thettes het volgende:
Even een vraag:difficulty slider een stuk naar links schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook heb ik de CE erbij gekocht voor de heb.
Typisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Als je in omgeving Eindhoven woontquote:De eerste die 25 euro biedt, krijgt hem van mij opgestuurd.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik was gisteren verder gegaan met de main quest en ik hadIk had dat precies zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga nu toch maar verder met die main quest trouwens, niet omdat ie leuk is om te doen ofzo, maar puur omdat die kutgates overal zitten. Moet ik ergens heen voor de DB, kom ik onderweg 3! van die takkedingen tegen
.
Verzamel waarde....De geilheid van een CE is niet te omschrijven...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nee, toen ik vrijdag bij de MM was lagen er nog 5 CE's, maar ik heb mooi de niet-CE genomen. Wie betaalt er nou 10 euro extra voor een lullig muntje en een making of cd.
![]()
Vrijwel 70% op de officiele board heeft dit probleemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:33 schreef HAL9000S het volgende:
Zijn er al mensen met een hoog level die last hebben van de nadelige effecten van het levelsysteem? Ik denk dat ik een poosje level 7 ga blijven om problemen in de toekomst te voorkomen.
Ik vind ze superlelijk en ze verpesten dat anders zo mooie landschap. Ik vind sowieso de main quest zwaar kut vergeleken met de rest van de game. Veel meer "been there, done that" dan de rest van de game.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:39 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is er nou mis met die gates? Vind het een mooi gezicht eigenlijk...
Gewoon zorgen dat al je skills up to date zijn voor je up gaat levellen toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Vrijwel 70% op de officiele board heeft dit probleem
Op dezelfde manier kun je ook te sterk zijn voor je lvl als je weet hoe het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |