quote:Op maandag 27 maart 2006 16:58 schreef Samcali het volgende:
Komt een Turkse vrouw bij de kapper. Ze gaat zitten in de kappersstoel, doet haar rok naar boven, slipje naar beneden en haar benen wijd. Wat doet u nu? vraagt de kapper. Antwoordt die vrouw: Mijn man zeggen jij kutkapper zijn![]()
Nee, totaal niet!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:03 schreef Volvoman het volgende:
Als ze zeggen dat je geen afspraak hoeft te hebben, lijkt het me logisch dat je terecht kunt.
quote:
Dat is een heel goed voorbeeld, dat jij dat zomaar ff bedenktquote:Op maandag 27 maart 2006 17:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, totaal niet!
Je mag toch ook altijd met de bus zonder afspraak, maar is toch ook niet gezegd dat er plaats is?
Je heb gelijk, dat er staat ''geen afspraak'' houd inderdaad alleen maar in dat je daar terecht kunt zonder afspraak,maar zoals blijkt maken daar vele gebruik van ..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, totaal niet!
Je mag toch ook altijd met de bus zonder afspraak, maar is toch ook niet gezegd dat er plaats is?
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:58 schreef Samcali het volgende:
Komt een Turkse vrouw bij de kapper. Ze gaat zitten in de kappersstoel, doet haar rok naar boven, slipje naar beneden en haar benen wijd. Wat doet u nu? vraagt de kapper. Antwoordt die vrouw: Mijn man zeggen jij kutkapper zijn![]()
Is dat echt gebeurd?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Mijn kapper was Turks genaam Cizik.
Bel een keer op voor een afspraak :
Hallo met Cizik
Ja hoi met Razor21
Bent u ziek?
Ja je spreekt met Cizik.
Nou dan bel ik volgende keer wel als u beter bent beterschap.
Verstond dat hij ziek was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |