En dat komt blijkbaar ook door jou.quote:
U hebt gezocht op blingbling:quote:Op maandag 27 maart 2006 15:54 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
komt ook door woorden toe te voegen zoals 'blingbling'......
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat komt blijkbaar ook door jou..
que?quote:
dat woord is toegevoegd door de taalunie, weet ik zekerquote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
U hebt gezocht op blingbling:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Er staat mij ook iets van bij, maar VanDale gelukkig nietquote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dat woord is toegevoegd door de taalunie, weet ik zeker
Prachtig ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat komt blijkbaar ook door jou..
quote:
*Ik weet het niet*quote:Op maandag 27 maart 2006 16:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
je post op fok, hoeveel mensen denk je nou dat er hier weten wat qed betekent
vertel, vertel. ik wil het wetenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
je post op fok, hoeveel mensen denk je nou dat er hier weten wat qed betekent
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:04 schreef Flurry het volgende:
quod erat demonstrandum - ik wist 'm ineens
eerlijk waar, geen google
vast niet, maar weten waar het voor staat betekent nog niet dat je weet wat het betekentquote:Op maandag 27 maart 2006 16:04 schreef Flurry het volgende:
quod erat demonstrandum - ik wist 'm ineens
eerlijk waar, geen google
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:05 schreef Crudus het volgende:
Kan er geen centraal topic komen (leer fokkers spellen ofzo) voor al dit soort misspellingen?
Ik ken er nog twee die echt ALTIJD fout gaan:
...in groten getale...
...te allen tijde...
![]()
Ik wist m ineensquote:Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
vast niet, maar weten waar het voor staat betekent nog niet dat je weet wat het betekent
Waar dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef Doderok het volgende:
Er staat een fout in de TT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |