Dat is mij wél gelukt!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef Megumi het volgende:
Of je ouders met Firefox laten werken.
Firefox wordt ook meer en meer misbruikt voor dergelijke spyware schijt.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef Megumi het volgende:
Of je ouders met Firefox laten werken.
Iedere nacht Ghost eroverquote:Op maandag 27 maart 2006 15:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
geef ze een eigen pc en laat ze maar doen wat ze willen
wel nee joh. van een beetje spyware en spam gaat je windows echt niet van crashen. vraag maar aan mijn oudersquote:
Mijn ouders gedragen zich redelijk netjesquote:Op maandag 27 maart 2006 15:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wel nee joh. van een beetje spyware en spam gaat je windows echt niet van crashen. vraag maar aan mijn ouders![]()
ze weten waarschijnlijk niet eens dat het vol zit met spyware, spam en andere troepquote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn ouders gedragen zich redelijk netjes
En m'n zusje zelfs ook nog! Of ze klagen gewoon weinig, ik ben dan ook wel veeleisend
Precies en dan zit ik een keer achter dat kreng;quote:Op maandag 27 maart 2006 15:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze weten waarschijnlijk niet eens dat het vol zit met spyware, spam en andere troep![]()
Hebben ze, maar mijn vader wordt verschrikkelijk chagerijnig als hij z'n pc vol heeft gestouwd met tig programma's, tracking cookies en banners, en ik hem weiger te helpen.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
geef ze een eigen pc en laat ze maar doen wat ze willen
nou dan. waar maak je je dan druk om. het is hun eigen pc dus zijn ze er zelf verantwoordelijk voor. je hoeft niet elke keer achter hun reet aan te lopen om het schoon te makenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hebben ze, maar mijn vader wordt verschrikkelijk chagerijnig als hij z'n pc vol heeft gestouwd met tig programma's, tracking cookies en banners, en ik hem weiger te helpen.
Dus dan maar om de paar dagen hitman pro draaien
ga er dan ook niet achter zittenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies en dan zit ik een keer achter dat kreng;
"Hij zit vol met spyware, hij is traag. WAT DOE JE ERMEE?!"
"Ow, nergens last van"
Ach ja, lot van een nerd, geen verjaardag is veiligquote:Op maandag 27 maart 2006 15:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ga er dan ook niet achter zitten![]()
ik kom ook niet in de buurt van de pc van mijn ouders want dan weet ik het wel.
hoe moet dit? hoe moet dat? wat moet ik nu doen?
ik snap hetquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja, lot van een nerd, geen verjaardag is veilig
Zullen we samen bestellen dan maar?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik snap het![]()
ik ga niet meer op verjaardagen![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we samen bestellen dan maar?
http://www.thinkgeek.com/tshirts/frustrations/388b/
Geloof het niet, en dat klinkt toch ook niet!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja is goed, maar hebben ze hem ook in het nederlands? voor de zekerheid
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |