abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36404267
Aangeboden: Marantz DV6200 DVD speler

Hele mooie dvd speler met een goede klank en mooi beeld.

weergave: CD, CD-R, CD-RW, MP3, Video-CD
DTS, regiovrij, optische uitgang, coaxiale uitgang en component uitgang.
2 scartaansluitingen

Speler is 2 jaar oud en in uitstekende staat.
Inclusief afstandsbediening, handleiding en diverse kabels.

Voor meer informatie zie: http://www.marantz.com/new/index.cfm?fuseaction=Products.ArchProduct&cont=eu&bus=hf&prod_id=561

Productspecs: http://www.marantz.com/new/index.cfm?fuseaction=Products.ProdSpecs&cont=eu&bus=hf&prod_id=561&type=dvd&arch=1

Af te halen in zwolle of na overleg op te sturen.

Bieden vanaf 125 euro.

(het gaat om het zwarte apparaat)

[ Bericht 11% gewijzigd door bennievanhal op 27-03-2006 17:06:00 ]
pi_36405249
Inmiddels heb ik via marktplaats een bod binnen van 150 euro. Dus graag hoger bieden dan 150 euro.
pi_36406515
Progressief? Fouradja chip?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36406751
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Progressief? Fouradja chip?
Hmmm, ik zie het allemaal niet staan in de openingspost. Jij wel?
pi_36406968
Die is ook nogal kort, het lijkt me dus niet dat daar alle specs in staan. Dan vervalt mijn interesse bij deze. Succes met je 150-euro-nigeriaan van markplaats.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36407525
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Die is ook nogal kort, het lijkt me dus niet dat daar alle specs in staan. Dan vervalt mijn interesse bij deze. Succes met je 150-euro-nigeriaan van markplaats.
Nee, maar het lijkt me dat wanneer je geinteresseerd bent in zo'n speler, je echt wel op google gaat zoeken naar meer specs van dat ding.
En het lijkt me daarbij ook dat wanneer er niet specifiek staat dat ie gemodificeerd is dat ie dat ook niet is. Want modificaties bij aparatuur is echt wel noemenswaardig, zeker bij verkoop.
Ik weet het, ik neem vanalles aan, dat is mijn risico, maar ik denk niet dat ik zo'n speler 2dehands voor zo'n bedrag verkoop aan de gemiddelde pipo van op de hoek, iemand die echt geinteresseerd is in zo'n speler en van mening is dat er niet genoeg staat gaat wel zelf op zoek. Zou ik in ieder geval zeker doen. Kieskeurig, hifi sites erop na slaan, vul maar in.

Overigens, wat bedoel je met '150-euro-nigeriaan'?
  maandag 27 maart 2006 @ 16:25:20 #7
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_36408055
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef bennievanhal het volgende:

[..]
In ieder geval geen gemiddelde pipo van op de hoek. Was het maar zo

Biedingen op marktplaats dienen in 99% van de gevallen niet serieus genomen te worden en al helemaal niet als prijsopdrijftechniek te worden gebruikt.
pi_36408400
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:25 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

In ieder geval geen gemiddelde pipo van op de hoek. Was het maar zo

Biedingen op marktplaats dienen in 99% van de gevallen niet serieus genomen te worden en al helemaal niet als prijsopdrijftechniek te worden gebruikt.
Da's heel fijn, ik heb de persoon die het bod op marktplaats niet op mijn mail reageert gaat het bod er morgen af. En dat kom ik dan hier ook heel netjes melden.

En nu weer terug naar het bieden.
pi_36408418
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef bennievanhal het volgende:

[..]

Nee, maar het lijkt me dat wanneer je geinteresseerd bent in zo'n speler, je echt wel op google gaat zoeken naar meer specs van dat ding.
En het lijkt me daarbij ook dat wanneer er niet specifiek staat dat ie gemodificeerd is dat ie dat ook niet is. Want modificaties bij aparatuur is echt wel noemenswaardig, zeker bij verkoop.
Ik weet het, ik neem vanalles aan, dat is mijn risico, maar ik denk niet dat ik zo'n speler 2dehands voor zo'n bedrag verkoop aan de gemiddelde pipo van op de hoek, iemand die echt geinteresseerd is in zo'n speler en van mening is dat er niet genoeg staat gaat wel zelf op zoek. Zou ik in ieder geval zeker doen. Kieskeurig, hifi sites erop na slaan, vul maar in.

Ik heb precies dezelfde Marantz receiver als jij op je plaatje hebt staan dus als ik een pipo ben, ben jij er ook een. Ik heb toevallig wel interesse in zo'n speler maar alleen als ie progressief speelt en als de verkoper zich normaal weet te gedragen.
pi_36408467
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb precies dezelfde Marantz receiver als jij op je plaatje hebt staan dus als ik een pipo ben, ben jij er ook een. Ik heb toevallig wel interesse in zo'n speler maar alleen als ie progressief speelt en als de verkoper zich normaal weet te gedragen.
Man, dan zoek je toch meer info op internet over de speler?
Progressief spelen? Ik zou niet weten wat ik onder progressief moet verstaan. Cd's speelt ie goed, hoewel minder goed als de cd951 cd speler (die ik ook te koop heb staan). Beeld bij dvd's is super.
pi_36408690
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef FransDeens het volgende:
Succes met de verkoop.
Mooi bedankt!
pi_36408740
De meningen of er nou wel of geen Progressive Scan op zit zijn verdeeld; zie ook http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=28651.0 waar de speler overigens een jaar geleden voor 125 verkocht werd. Dus misschien had je 't ook even in de handleiding op kunnen zoeken.

Overigens vraag je op marktplaats 125 euro, vervolgens biedt er iemand 150 euro (vind je dat zelf niet raar?) en is je vraagprijs ook opeens 150 euro?
pi_36408881
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
De meningen of er nou wel of geen Progressive Scan op zit zijn verdeeld; zie ook http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=28651.0 waar de speler overigens een jaar geleden voor 125 verkocht werd. Dus misschien had je 't ook even in de handleiding op kunnen zoeken.

Overigens vraag je op marktplaats 125 euro, vervolgens biedt er iemand 150 euro (vind je dat zelf niet raar?) en is je vraagprijs ook opeens 150 euro?
Ik zoek op marktplaats naar DV6200 en kom voor de speler de volgende prijzen tegen:
- 190 euro
- 150 euro
- 170 euro
- 195 euro
Ik denk dat ik dan met 125 euro best goed zit.

Ik neem de bieding van marktplaats mee hier naar toe. Stel die persoon zou in dit topic 150 euro bieden, dan zou jouw bod van 125 na zijn bod toch geen hout meer snijden? Ik neem voor mijn gemak aan dat de bieder op marktplaats serieus is. Zo niet, dan verwijder ik zijn bod en kom ik dat hier melden. Zo raar is het allemaal toch niet?
pi_36408988
Ik heb de openingspost aangepast met 2 linken naar pagina's waarop meer informatie over de speler is terug te vinden.
pi_36409125
Het is neem ik aan dat ding op de foto, in het zwart dus? Indien ja, geen interesse, anders even laten weten.
pi_36409158
Het gaat inderdaad om de bovenste machine. Ik zal de afbeelding in mijn openingspost ter verduidelijking even aanpassen.
pi_36409230
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:04 schreef bennievanhal het volgende:
Het gaat inderdaad om de bovenste machine. Ik zal de afbeelding in mijn openingspost ter verduidelijking even aanpassen.
Jammer, ik heb eventueel interesse in een champagnekleurige... dus het gaat niet door.
pi_36409267
Op marktplaats staat geloof ik nog wel een champagne kleurige. Succes!
pi_36409358
Hmmz, ik zie dat een post van mij niet is doorgekomen.
Nogmaals dan: Ik heb het biedbedrag verlaagd naar 125 euro. Ik heb het bod van 150 euro op marktplaats verwijderd. Ik denk mede door de reacties in dit topic dat de persoon die op marktplaats op mijn dvd speler heeft geboden niet serieus was.
Het is dus weer 125 euro!
Succes!
  maandag 27 maart 2006 @ 20:09:21 #20
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_36414666
Zo, beetje offtopic verwijderd

Game on!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_36425245
Thx ElisaB!
pi_36531048