Hmmm, ik zie het allemaal niet staan in de openingspost. Jij wel?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Progressief? Fouradja chip?
Nee, maar het lijkt me dat wanneer je geinteresseerd bent in zo'n speler, je echt wel op google gaat zoeken naar meer specs van dat ding.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Die is ook nogal kort, het lijkt me dus niet dat daar alle specs in staan. Dan vervalt mijn interesse bij deze. Succes met je 150-euro-nigeriaan van markplaats.
In ieder geval geen gemiddelde pipo van op de hoek. Was het maar zoquote:Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Overigens, wat bedoel je met '150-euro-nigeriaan'?
Da's heel fijn, ik heb de persoon die het bod op marktplaats niet op mijn mail reageert gaat het bod er morgen af. En dat kom ik dan hier ook heel netjes melden.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:25 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
In ieder geval geen gemiddelde pipo van op de hoek. Was het maar zo
Biedingen op marktplaats dienen in 99% van de gevallen niet serieus genomen te worden en al helemaal niet als prijsopdrijftechniek te worden gebruikt.
Ik heb precies dezelfde Marantz receiver als jij op je plaatje hebt staan dus als ik een pipo ben, ben jij er ook een. Ik heb toevallig wel interesse in zo'n speler maar alleen als ie progressief speelt en als de verkoper zich normaal weet te gedragen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef bennievanhal het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat wanneer je geinteresseerd bent in zo'n speler, je echt wel op google gaat zoeken naar meer specs van dat ding.
En het lijkt me daarbij ook dat wanneer er niet specifiek staat dat ie gemodificeerd is dat ie dat ook niet is. Want modificaties bij aparatuur is echt wel noemenswaardig, zeker bij verkoop.
Ik weet het, ik neem vanalles aan, dat is mijn risico, maar ik denk niet dat ik zo'n speler 2dehands voor zo'n bedrag verkoop aan de gemiddelde pipo van op de hoek, iemand die echt geinteresseerd is in zo'n speler en van mening is dat er niet genoeg staat gaat wel zelf op zoek. Zou ik in ieder geval zeker doen. Kieskeurig, hifi sites erop na slaan, vul maar in.
Overigens, wat bedoel je met '150-euro-nigeriaan'?
Man, dan zoek je toch meer info op internet over de speler?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb precies dezelfde Marantz receiver als jij op je plaatje hebt staan dus als ik een pipo ben, ben jij er ook een. Ik heb toevallig wel interesse in zo'n speler maar alleen als ie progressief speelt en als de verkoper zich normaal weet te gedragen.
Mooi bedankt!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef FransDeens het volgende:
Succes met de verkoop.
Ik zoek op marktplaats naar DV6200 en kom voor de speler de volgende prijzen tegen:quote:Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
De meningen of er nou wel of geen Progressive Scan op zit zijn verdeeld; zie ook http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=28651.0 waar de speler overigens een jaar geleden voor 125 verkocht werd. Dus misschien had je 't ook even in de handleiding op kunnen zoeken.
Overigens vraag je op marktplaats 125 euro, vervolgens biedt er iemand 150 euro (vind je dat zelf niet raar?) en is je vraagprijs ook opeens 150 euro?
Jammer, ik heb eventueel interesse in een champagnekleurige... dus het gaat niet door.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:04 schreef bennievanhal het volgende:
Het gaat inderdaad om de bovenste machine. Ik zal de afbeelding in mijn openingspost ter verduidelijking even aanpassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |