quote:Weet iemand hoe ik zonder stroom en grof geweld het deurtje van die wasmachine open kan krijgen?
Woehoe.. toch gevondenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zit er achter het rechthoekige deurtje links-onder een ringetje om aan te trekken?
Lijkt erop dat 't ergens in of rond de pomp lekt.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:05 schreef Qarinx het volgende:
Maar nu is de 2e vraag, waar komt die kortsluiting vandaan.. hij knalt er dus uit net voor het centrifugeren..
Volgens mij niet. Als de stoppen doorslaan namelijk, heeft alleen de kamer van m'n huisgenote geen stroom meer.. maar zij is heel vaak niet thuis als er gewassen wordt.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Volgens mij is het zo dat de wasmachine tijdens het centrifugeren op zijn maximale stroomverbruik zit. Zijn er meer apparaten (met een hoog vermogen, straalkachels, kweeklampen, deeltjesversnellers) op dezelfde stoppengroep aangesloten?
Hij is al openquote:Op maandag 27 maart 2006 13:23 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
Bij de mediamarkt heb je geloof ik voor 200 euro (of was het 300 euro) een nieuwe wasmachine. Kortom, geweld gebruiken.
Ach ja, als je kleren na een maand nog steeds niet zijn gewassen, dan denken ze er anders over.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:26 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hij is al open
Maarre ik denk niet dat ik m'n huisgenoten zo ver krijg om voor 200euro een nieuwe wasmachine te kopen.
Ga eens op zoek naar één die je kunt huren. Maandlasten zijn laag want die kun je delen, je bent verzekerd van een goedwerkend apparaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:26 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hij is al open
Maarre ik denk niet dat ik m'n huisgenoten zo ver krijg om voor 200euro een nieuwe wasmachine te kopen.
OMGquote:Op maandag 27 maart 2006 13:11 schreef Treinhomo het volgende:
Ik heb 't wél een keer met grof geweld gedaan, met als reultaat dat ik m'n wasmachine heb moeten restaureren:
[afbeelding]
Tjah het vervelende is dat zij papa en mama in de buurt hebben wonen. Ik moet 200 km reizen..quote:Op maandag 27 maart 2006 13:35 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
Ach ja, als je kleren na een maand nog steeds niet zijn gewassen, dan denken ze er anders over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |