quote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef bluebit het volgende:
lekkere vriend ben je, zeg gewoon dat ie maar een kratje bier moet halen, en een keertje moet koken.
Misschien doucht die vriend wel een uur per dag.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef Blue_Sje het volgende:
Een vriend! Daar vraag je toch geen geld voor, hebberige lul!
Whahahahaha goeiekope !!!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef jevric het volgende:
In april blijft er een vriend bij me logeren voor twee weken. Hij zal dus gebruik gaan maken van douch, wasmachine/droger,ontbijt, lunch, diner, etc.. Hij wil een vergoeding betalen, maar hoeveel zal ik vragen?
Ik dacht aan iets van ¤100,-, dus dat is ongeveer 7 euro per dag. Een maaltijd is al iets van ¤4-,-.
Wat denken jullie?
je duh dat bied je altijd aan... maar dan hoor je te zeggen geef maar een kratje bier en het is goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Mensen, die vriend wil ZELF een vergoeding betalen, lees gvd eens een OP voor je blaat.
Tja, de meeste studenten betalen huur inclusief dus dat water etc. zal het ook niet op aankomen..quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als het nou een student is ofzo, dan tikt het wel aan hoor, een vriend voor twee weken over de vloer. Ik heb er verder geen mening over ofzo, maar wij weten niet hoe de situatie van TS is.
Hij wil graag een vergoeding betalen, maar als goede vriend zeg je dan gewoon dat dat niet hoeft. Blijft hij aandringen, dan zeg je maar dat hij je drankrekening mag betalen...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef jevric het volgende:
In april blijft er een vriend bij me logeren voor twee weken. Hij zal dus gebruik gaan maken van douch, wasmachine/droger,ontbijt, lunch, diner, etc.. Hij wil een vergoeding betalen, maar hoeveel zal ik vragen?
Ik dacht aan iets van ¤100,-, dus dat is ongeveer 7 euro per dag. Een maaltijd is al iets van ¤4-,-.
Wat denken jullie?
Ja, dat ben ik wel met je EENS, maar goed, als het nou gewoon een vage vriend is? Hij vraagt gewoon wat een redelijke vergoeding is als je iemand zo;'n tijd in huis haalt.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je duh dat bied je altijd aan... maar dan hoor je te zeggen geef maar een kratje bier en het is goed.
Ja, om de dag voor eten zorgt.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:28 schreef big_mj het volgende:
Als ie verder niets betaald dan de vergoeding is 100e zeker niet verkeerd. Dat ben je in twee weken zeker al aan eten kwijt.
Je kunt natuurlijk ook afspreken dat hij af en toe boodschappen doet en zo de 'vergoeding' betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |