Heb ik net ook gehadquote:Op maandag 27 maart 2006 10:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waarom ligt meteen mijn hele bureau vol met speculaas als ik zo'n heerlijke boterham met speculaas aan het opeten ben?
Kan ik weer gaan zuigen![]()
wel lekker overigens...
ow is dat het...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omdat je je mond dicht moet houden als je aan het kauwen bent![]()
Of brood met kaas en roggebroodquote:Op maandag 27 maart 2006 10:21 schreef DeTolk het volgende:
Brood met speculaas
Net als brood met ontbijtkoek
slik je ook, of spuug je het uit?quote:Kan ik weer gaan zuigen
wel lekker overigens...
Je moet het ook eerst in de thee dopen en DAN op je brood doen. Da's pas lekkerquote:Op maandag 27 maart 2006 10:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waarom ligt meteen mijn hele bureau vol met speculaas als ik zo'n heerlijke boterham met speculaas aan het opeten ben?
Kan ik weer gaan zuigen![]()
wel lekker overigens...
Get a lifequote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef maxamius het volgende:
ik heb nog nooit brood met speculaas gegeten
Daar zit te weinig winstmarge op.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat een nutteloze en overcommerciele uitvinding. Wat is er mis met gewoon hele speculaasjes?
Dat geeft veel te veel kruimels waardoor er speculaas verloren gaatquote:Op maandag 27 maart 2006 10:42 schreef Toeps het volgende:
Wat een nutteloze en overcommerciele uitvinding. Wat is er mis met gewoon hele speculaasjes?
Precies! Dat is het kutte van hele speculaas!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat geeft veel te veel kruimels waardoor er speculaas verloren gaat![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef maxamius het volgende:
ik ook niet. schijnt echt lekker te zijn als ik de verhalen moet gelovenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef maxamius het volgende:
is het ookquote:Op maandag 27 maart 2006 11:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ook niet. schijnt echt lekker te zijn als ik de verhalen moet geloven
Ligt aan je techniekquote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef Natalie het volgende:
Dat heb ik altijd met koekjes. Vooral spritsen. Die dingen kun je gewoon niet zonder kruimelen opeten.
Speculaas op brood heb ik overigens nog nooit gehad. Lijkt me zo droog... en zo gek op speculaas ben ik toch al niet.
hoe kun je dat nou weer niet lekker vindenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik vind speculaas niet lekker dus ik denk niet dat het beter zal smaken met brood![]()
misschien als ik er jam of chocopasta op smeerquote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou weer niet lekker vinden![]()
maar idd, dan zul je het op brood ook wel niet lekker vinden...
Ei in de magnetronquote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef MLF het volgende:
witbrood met appel in het tosti apparaat
yummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |