You're The Man Now Dog!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:39 schreef Polen het volgende:
Punch The Keys For Gods Sake!
Ik mis VAC. Intens. Ik lig er nachten wakker vanquote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[12:28:02] <~VelvetAcidChrist> Hehe, droog
quote:[17:39:23] BS: Je hebt mijn topic nog niet gekicked.
Nee, hij gaf de link erbij.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij bedoelt [goed topic] Over overdrevenheid en de definities. denk ik...
Dat je jeuk onder je nagels mag krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij bedoelt [goed topic] Over overdrevenheid en de definities. denk ik...
Ik waak over u, waarde StofjeB. Als een uitgerangeerde samuraikrijger die geen rust kent en zal strijden tot het bitterzoete eind.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik mis VAC. Intens. Ik lig er nachten wakker van
Ik voel dat, lieve VAC. Ik mis jou en je originele account, ik hoop dat je terugkomt. Pas dan zou ik kunnen zeggen dat mijn taak als mod erop zit. "StofjeB, de mod die VAC terugbracht".quote:Op maandag 27 maart 2006 18:11 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ik waak over u, waarde StofjeB. Als een uitgerangeerde samuraikrijger die geen rust kent en zal strijden tot het bitterzoete eind.
Dus jíj. Ik ben ook. Ohnoes!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:11 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ik waak over u, waarde StofjeB. Als een uitgerangeerde samuraikrijger die geen rust kent en zal strijden tot het bitterzoete eind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |