WAT DOE JE DAN OM NEGEN UUR 'S OCHTENDS OP FOK!?quote:Als ik kan uitslapen op Maandagochtend, doe ik dat graag.
ja, het hele pleurisend ter ug moeten fietsen is ook niet alles.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WAT DOE JE DAN OM NEGEN UUR 'S OCHTENDS OP FOK!?
Of je was niet gegaan?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:05 schreef asdqert het volgende:
[..]
ja, het hele pleurisend ter ug moeten fietsen is ook niet alles.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:06 schreef -Japser- het volgende:
Ja, en ik dus om 6uur om vervolgens te gaan fokken![]()
dus? werken op Macs is er heus niet minder kut omquote:Op maandag 27 maart 2006 09:16 schreef -Japser- het volgende:
en jij zit hier naast me
Zit je soms op de basisschool?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef asdqert het volgende:
mja, dan naaien ze hard als je even niet oplet. "ja je was er toen en toen ook niet"![]()
maar ik houd het in mijn achterhoofd![]()
nou, als ik hier fok kan ik nog wat voor school doen ofzo, en tegelijkertijd toch klagen natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
Scheelt dat nou zoveel of je hier achter de computer geen leven hebt of thuis?
-1 niet liefquote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
lekker voor jullie. ik lach jullie uit
bah, verdorven geest!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef murp het volgende:
[..]
ga ergens anders vervelen.. ga elkaar fistfucken...![]()
Ik probeer de 5000 vandaag te halenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
kunnen jullie niet ergens anders mensen vervelen met jullie smilies?
pas je op, straks krijg je weer een banquote:Op maandag 27 maart 2006 10:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik probeer de 5000 vandaag te halen
En gezien dat dit toch bagger is
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
pas je op, straks krijg je weer een ban![]()
ik ben ook sinds woensdag ofzo niet meer op fok geweestquote:Op maandag 27 maart 2006 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb al geen ban meer sinds woensdag ofzo mên!
Ze konden het niet over hun hart verkrijgen mij nog langer weg te houden met mijn kwaliteit
TopicReportquote:Op maandag 27 maart 2006 10:10 schreef murp het volgende:
Mod? please sluit dit topic...
Algehele ban?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ben ook sinds woensdag ofzo niet meer op fok geweest![]()
nee. ik leefde toenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
TopicReport
One step ahead of you
[..]
Algehele ban?
Overigens zou ik gewoon wegblijven tenzij er erge consequenties op staan..
Vrienden!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja echt waardingen doen met vrienden enzo
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vrienden!Nu maak je het te gek nu gelooft niemand je meer!
Zo ken ik er nog 1!quote:
ik was serieus ook vrijdag naar de lama's geweestquote:Op maandag 27 maart 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog 1!
Ik ben vrijdag naar Laughing Matters geweest en heb de lama's gezien!
Ik durfde naar buiten enzo!
Dat geloof je toch ook niet!
WAT?!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik was serieus ook vrijdag naar de lama's geweest![]()
de show van 22.00
ik schrik er ook even vanquote:Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAT?!
Ik heb gewoon met jou in 1 zaal gezeten hoe ziek is dat
Jaaa echt erg mên!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik schrik er ook even van![]()
maar het was wel vet of niet? druk dat het was! ik heb alleen wel verschrikkelijk lang voor de zaal moeten wachten met 10 man op 1 vierkante meter![]()
rogier met zijn prostitutiequote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaaa echt erg mên!
Eerste keer kwam ik er niet in! Dat vond ik toch wel wat minder geregeld. 2e keer (22 u) stond ik vrijwel vooraan alleen stond daar een redelijk irritant (STERF *(&@$ gehalte) roodharig (gekleurd) lelijk meisje die tot mijn schrik op d'r telefoon Fok! ging checken
En jij was ook nog in de zaal! Maar ze waren wel goed
Jij was toch niet Rogier hè?
voel je geroepen!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
anders open je ff een klaagtopic over dat wachten in de rij voor de lama's![]()
Wachten Laughing Mattersquote:Op maandag 27 maart 2006 10:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
rogier met zijn prostitutienee dat was ik niet
![]()
anders open je ff een klaagtopic over dat wachten in de rij voor de lama's![]()
dankjequote:Op maandag 27 maart 2006 10:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
doe jij het maar. jij kan dat zo goed![]()
Naar een echte school gaanquote:Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef asdqert het volgende:
liekt het wel naar.
Maar wat deden jullie vroeger als je op school achter dit soort minne praktijken kwam?
(als jullie niet nog op school zitten, dat is)
Naar een echte school gaanquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef asdqert het volgende:
[..]
he zeg , naarling. reageer eens lief![]()
* Checkt profielquote:Op maandag 27 maart 2006 10:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is het trouwens al gemeld wat voor opleiding jullie doen? toch niet vmbo he?
Maikuuul?quote:Hobbies/interesses: boh
Al achterhaald wie die "redelijk irritant (STERF *(&@$ gehalte) roodharig (gekleurd) lelijk meisje die tot mijn schrik op d'r telefoon Fok! ging checken" was?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaaa echt erg mên!
Eerste keer kwam ik er niet in! Dat vond ik toch wel wat minder geregeld. 2e keer (22 u) stond ik vrijwel vooraan alleen stond daar een redelijk irritant (STERF *(&@$ gehalte) roodharig (gekleurd) lelijk meisje die tot mijn schrik op d'r telefoon Fok! ging checken
Meld je je bij deze?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Al achterhaald wie die "redelijk irritant (STERF *(&@$ gehalte) roodharig (gekleurd) lelijk meisje die tot mijn schrik op d'r telefoon Fok! ging checken" was?
Nee, maar je moeder wel.quote:
FoK headlines op je telefoon checken is cool, lelijk zijn niet thoughquote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaaa echt erg mên!
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Mastertje het volgende:
[..]
FoK headlines op je telefoon checken is cool, lelijk zijn niet though
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik check dan ook gewoon Fok op m'n telefoon
Maar het punt was dat ze zo godse irritant was en lelijk, dat het gewoon een schande was om te bedenken dat ze Fok kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |