Had mooi geweest, maar woeker is toch tegen een té hoge prijs iets verkopen?quote:Op maandag 27 maart 2006 04:44 schreef Xennia het volgende:
woekerhandel
Ha! Die noteer ik. Ik zoek nog even door, maar het is wel een mooiequote:Op maandag 27 maart 2006 04:46 schreef Brennie het volgende:
Wandaad? ( wandaad=misdaad-> kan oplichterij zijn)
Tis geen exact synoniem ervoor. maar graaggedaanquote:Op maandag 27 maart 2006 04:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ha! Die noteer ik. Ik zoek nog even door, maar het is wel een mooie.
!
wanprestatiequote:Op maandag 27 maart 2006 04:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Had mooi geweest, maar woeker is toch tegen een té hoge prijs iets verkopen?
Dit gaat over het verkopen via internet, en vervolgens niets toesturen.
Dus nét niet.
Ik vind 'm hartstikke mooi, dat wordt 'm.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:52 schreef Xennia het volgende:
we·der·rech·te·lijk·heid (de ~ (v.), -heden)
1 onrechtmatigheid
Ja, nu ik zie in 't woordenboek, het klopt wel perfect.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:59 schreef Nickthedick het volgende:
Petre86 had gelijk; wanprestatie is de juiste definitie
en dan laat je hem dit topic zien als bewijs dat je het zelf hebt geschrevenquote:Op maandag 27 maart 2006 05:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, nu ik zie in 't woordenboek, het klopt wel perfect.
En als ik nu denk, m'n leraar gelooft écht niet dat ik het woord wederrechtelijkheid ken.
Het wordt wanprestatie! Punt, uit.
Dank u Petre86!
Haha, my God.. Nee, ik zal hem hier niks over laten weten, alsjeblieft zegquote:Op maandag 27 maart 2006 05:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan laat je hem dit topic zien als bewijs dat je het zelf hebt geschreven
( en laat hem niet op je username klikken)
quote:Op maandag 27 maart 2006 05:11 schreef Catch22- het volgende:
waarom met een W? Gaan de betogen tegenwoordig in Zweedse Puzzelvorm?
Neen. Ik heb nu 'wanprestatie' en die is perfect.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:13 schreef Doderok het volgende:
of wanbetaling ...
Nee, hoeft ook niet exact. Maar een wanprestatie is als je iets belooft en het niet nakomt of iets in die orde. En dat doen die internetoplichters dus ook. Ze komen hun beloftes niet na.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:15 schreef cultheld het volgende:
Een wanprestatie is toch niet hetzelfde als oplichterij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |