Om te zeiken? Beetje richten en je ken gewoon blijven staan.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik neig naar zitten op mijn eigen pot![]()
mja, op de één of ander manier produceer ik altijd meerder stralen, meerdere kanten op...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Om te zeiken? Beetje richten en je ken gewoon blijven staan.![]()
Een kerel heb je niet vanaf pub.....ow shit pup.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, elke pup pist ook in huis. Niets wat niet te modificeren valt![]()
Ik heb zo mijn methodesquote:Op maandag 27 maart 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kerel heb je niet vanaf pub.....ow shit pup.![]()
Dat is dan ook 1 van de redenen waarom mannen steeds ernaast zeiken.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
mja, op de één of ander manier produceer ik altijd meerder stralen, meerdere kanten op...
Alleen bij jouw thuis.quote:
En vrouwen die er over zeiken, die kunnen niet eens in de verste verte staand plassen.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
mja, op de één of ander manier produceer ik altijd meerder stralen, meerdere kanten op...
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echte kerels zeiken naast de pot om hun vrouw te testen
Daar staat pikstraf op, om de man te testenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echte kerels zeiken naast de pot om hun vrouw te testen
Wat?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef Pony-Lover het volgende:
het is walgelijk en mensonterend
Besnijden, maar dan ergerquote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Dat geldt alleen voor mannen.quote:
dat er niet geneukt wordt en dergelijkequote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Dat hij er niet meer op mag totdat hij doet wat ik zegquote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Een reden om buiten de deur te gaan eten.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een pikstraf?
Denk dat je snel weer een baan kan gaan zoeken als poets danquote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat hij er niet meer op mag totdat hij doet wat ik zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |