quote:Op maandag 27 maart 2006 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja. Guddo en Berend bewijzen mijn gelijk weer![]()
Dealquote:Op maandag 27 maart 2006 02:44 schreef Xennia het volgende:
Ik wil best al die taken doen als hij het geld binnen brengt en ik de rest van de dag soapies kan kijken
Je moet ook je mond houden, niet zeuren en zin hebben wanneer het nodig isquote:Op maandag 27 maart 2006 02:44 schreef Xennia het volgende:
Ik wil best al die taken doen als hij het geld binnen brengt en ik de rest van de dag soapies kan kijken
Enkel het laatste gaat me lukkenquote:Op maandag 27 maart 2006 02:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet ook je mond houden, niet zeuren en zin hebben wanneer het nodig is
Dat ligt eraan hoeveel geld je per maand binnen brengt?quote:Op maandag 27 maart 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ok je moet enkel je mond houden tegen mij en zeuren als ik er niet ben
Goed, vanaf nu krijg je 100 euro zakgeld per maand. De rest heb je in te leveren bij mij en ik zal mijn mond houden en zeuren tegen mijn moeder (over jou)quote:Op maandag 27 maart 2006 02:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer modaal?
jaja Paul...quote:Op maandag 27 maart 2006 02:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer modaal?
Zo gaat dat nou precies in onze relatie.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:44 schreef Xennia het volgende:
Dan zou ik je er toch wel met je neus induwenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou precies in onze relatie.![]()
Ik zeik naast de pot met mijn dronken kop en ga slapen.![]()
Elke kerel zeikt naast de pot.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zou ik je er toch wel met je neus induwen
Ik neig naar zitten op mijn eigen potquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |