Ach, dit was de nieuwe versie, en dat dobberen zo ziet er niet rot uit, dus prima hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Twee letters: OP is toch ook al voldoende??
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Niet doen dan een prutsen zonder ver joh
Alexxxxxquote:Op maandag 27 maart 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
wie zijn die twee dobberaars?
Savondsquote:Op maandag 27 maart 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
wie zijn die twee dobberaars?
Elke joen efkes frysk prate my dei fanselsquote:Op maandag 27 maart 2006 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat dochst hjirre? Sochst my??![]()
Do bist leaf!!!quote:Op maandag 27 maart 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke joen efkes frysk prate my dei fansels
En toch maak je nog wel eens wat foutjesquote:Op maandag 27 maart 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik gebruik deze vertaalcomputer vaak
http://www.translate.pl/pl.php4
Dusquote:Op maandag 27 maart 2006 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het zijn geen staatsgeheimen
Dat soe ik net doarre te sizzenquote:
Het is dan ook een Engels-Pools vertaalmachinequote:Op maandag 27 maart 2006 01:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En toch maak je nog wel eens wat foutjes
Ach, zolang ik je maar snap![]()
![]()
Hasto wol ris op 'e Aldehoustertsjerkhôf sjoen de lęste tiid?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wol!!! Dat hast krekt wol sjoen!!!
Heb je al meer dan 23 liter pure alcohol gedronken vandaag?quote:
Der binne se doch dwaande? Bin dęr ferlyne wyke noch net węst!quote:Op maandag 27 maart 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hasto wol ris op 'e Aldehoustertsjerkhôf sjoen de lęste tiid?
Der stjit no in seldseme Katoquote:Op maandag 27 maart 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Der binne se doch dwaande? Bin dęr ferlyne wyke noch net węst!
Nee dat kon ik net niet halen vandaag..Maar waarom 23?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al meer dan 23 liter pure alcohol gedronken vandaag?
elk uur een literquote:Op maandag 27 maart 2006 01:14 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nee dat kon ik net niet halen vandaag..Maar waarom 23?
Nee, fansels net, ik haw em dochs al lang op e gefoelige plaat festleinquote:Op maandag 27 maart 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O! En no moat ik opspringe en der hinne ryde??
Jammer, dan maak je geen kans om het te snappenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:14 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nee dat kon ik net niet halen vandaag..Maar waarom 23?
Okey, dan moat 'k efkes yn dyn forum węze??quote:Op maandag 27 maart 2006 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, fansels net, ik haw em dochs al lang op e gefoelige plaat festlein
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat sjocht mien each!
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 2 Geregisteerd, 0 verborgen en 3 gasten [ Beheerder ] [ Moderator ]
Grootst aantal gebruikers online was 227 op Do Dec 30, 2004 15:25
Geregistreerde gebruikers: Alexxxxx, Vikingsmeisje
Vikingsmeisje Ma Mrt 27, 2006 01:22 Bouwmachinesquote:Op maandag 27 maart 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Je laatste bezoek was op Vr Jan 27, 2006 03:29
Bin nysgjirrigquote:Op maandag 27 maart 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vikingsmeisje Ma Mrt 27, 2006 01:22 Bouwmachines
De Sennebogen van Mammoet die at der hat stien wie sels nog minder seldsem kin ik dy fertelle! Kato sjogge je in Europa net sa faak, dat is mear foar Japanquote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die haw ik sjoen, mar wist net dat er seldsam wie![]()
Ik sill d'r tenai op lettequote:Op maandag 27 maart 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Sennebogen van Mammoet die at der hat stien wie sels nog minder seldsem kin ik dy fertelle! Kato sjogge je in Europa net sa faak, dat is mear foar Japan
Stjit wol faaks mooi spel hjerquote:
Hjirre binne se al út'e wei gean! Lekker koese en sa!quote:Op maandag 27 maart 2006 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stjit wol faaks mooi spel hjer
(en werom is der nog gjinien lilk oer ûs Frysk?Meastentiids binne se nei twa of trije post al oan it b;ęren
)
Fryske lju sliepe net. En sa binne we wer een stapke tichter by wrâlddominaasje. Earst de SC fan GC, dan de wrâldquote:Op maandag 27 maart 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hjirre binne se al út'e wei gean! Lekker koese en sa!
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske lju sliepe net. En sa binne we wer een stapke tichter by wrâlddominaasje. Earst de SC fan GC, dan de wrâld
Bile: checkquote:
Dan nimme we dyn autoquote:Op maandag 27 maart 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bile: check
Dremel: check
Duct tape: check
Fryske klompen: check
Riek: check
Izeren BH: check
we kinne striide
Asto dat efkes dochst, dan begjin ik hjirre een plan te betinken.. Mar dochs wol in myn bedsjequote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
At wy no gewoan by alle politici yn De haach in ljepstok yn e slûtspier triuwe, dan hawwe wy nederlân al yn e smiezen
Dan bruke we harren bollen as keatsbollenquote:Op maandag 27 maart 2006 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Safolle ljepstokken hawwe we net (er binne der by die't wol trije der ferstjinne!)
Nederlân: it stikje Frysk op ierdequote:Op maandag 27 maart 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan bruke we harren bollen as keatsbollen
kut geslapen enzoquote:
mja, door alles wat ik bedenk enzoquote:Op maandag 27 maart 2006 10:35 schreef Jaguarized het volgende:
Oh, hoe komt dat?
jaquote:
neequote:Op maandag 27 maart 2006 11:05 schreef Jaguarized het volgende:
Nah kom maar op hoor met dat verhaal.
qu!quote:
wat is het precies?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hallo
ik ben naar de dokter geweest en nu dik aan de pillen. Meer groente en fruit eten, bier is foei, aai over de bol en nu braaf zijn
Was trouwens een vervangende dokterEen Aziatische jongedame van rond de 30, en lang niet onaardig om te zien
Hoi flesquote:
Misschien wel een keelontsteking geweest, maar nu niet meerquote:
Geen idee, heb ik niet gevraagd. Neukbaar, welquote:Op maandag 27 maart 2006 11:17 schreef MutZ het volgende:
En is ze verliefd/verloofd/getrouwd of single?
je moet vanaf nu dus elke dag keurig gaan kokenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel een keelontsteking geweest, maar nu niet meerMaar gewoon op je voeding letten etc
Wat dat betreft is het eigenlijk al een wonder dat die gammelheid er NU pas uit komt
Had ze geen tijd voor een inwendig onderzoek?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hallo
ik ben naar de dokter geweest en nu dik aan de pillen. Meer groente en fruit eten, bier is foei, aai over de bol en nu braaf zijn
Was trouwens een vervangende dokterEen Aziatische jongedame van rond de 30, en lang niet onaardig om te zien
been there, done that?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik niet gevraagd. Neukbaar, wel
neequote:Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
je moet vanaf nu dus elke dag keurig gaan kokenverse groenten enzo...
Jagquote:
dat is ongezonderquote:Op maandag 27 maart 2006 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeik heb kauwvitamines gekocht, daar kan het ook mee
wanneer heb je een 'controle' afspraak?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Needan had ik wel "Geneukt" gezegd
dus dat wordt moelijk nu.. of gezonder eten en niet meer ziek zijn, of toch ziek zijn en die mooie meid zienquote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hallo
quote:
diepvries is nog gezonderquote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef MutZ het volgende:
[..]sommige vitamines zijn gewoon beter als ze uit verse groenten en fruit komen (en nee, dat is geen gelul, maar wetenschappelijk bewezen)
stomenquote:
oh ja stoomgroenten eet ik ook weleensquote:
Okeequote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef MutZ het volgende:sommige vitamines zijn gewoon beter als ze uit verse groenten en fruit komen (en nee, dat is geen gelul, maar wetenschappelijk bewezen)
Denk dat Glacier daar niet zo blij mee zal zijn...quote:
Mogguh dioquote:
Oh ja?quote:
Wat een weer vandaag he.quote:
Jup. Kwartetten mogen niet!quote:
ik vraag het toch gewoon aan jouquote:Op maandag 27 maart 2006 11:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Denk dat Glacier daar niet zo blij mee zal zijn...
je weet hoe dat gaat he, alles moet tegenwoordig overlegd worden, en gehoorzaam als MutZ is...quote:
Sudokuquote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik duik maar weer ff mn bedje in met een sudoku-bundeltje
DOei
volgens mij leest Glacier niet mee... kan er wel voor zorgen overigensquote:Op maandag 27 maart 2006 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup. Kwartetten mogen niet!
Glacier
Ah das mooi.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
volgens mij leest Glacier niet mee... kan er wel voor zorgen overigens
Gaat ook wat moeilijk als ik op school zit...quote:
ik en gehoorzaam...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je weet hoe dat gaat he, alles moet tegenwoordig overlegd worden, en gehoorzaam als MutZ is...
overleggen doe ik nog wel eens om m'n eigen wil erdoor te krijgenquote:
i know, as alwaysquote:Op maandag 27 maart 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah das mooi.![]()
Je was weer geweldig gisteravond!![]()
quote:
Hoiquote:
Of het laken van de tafel laten scheuren ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:26 schreef dolle_hond het volgende:
niet met de keu slaan
quote:
sterktequote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat maar eens leren....
Geen sin an
bij mij ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo... Het is weer maandag!
Kan jij mij wakker houden toevallig?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ow jaquote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hier ook jaquote:Op maandag 27 maart 2006 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemiddag mensen.. lunchtijd!
Hoi indahquote:Op maandag 27 maart 2006 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemiddag mensen.. lunchtijd!
ik kan het iig nietquote:Op maandag 27 maart 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij mij wakker houden toevallig?
zwastelaat als antikwartetterquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nooit te laat hoor.. verlaat misschien
omdat ik zelf ook best wel heel erg moe benquote:
Hmmmmm, zou het dan toch dat ene uurtje zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
omdat ik zelf ook best wel heel erg moe ben
Echt welquote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
maar een kwartet maken is niet moeilijk hier.
Wellusquote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
echt niet.
Niet kunnen? Is dat technisch wel mogelijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je het niet kan wel natuurlijk.
En het antwoord op mijn vraag isquote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oh, leuk een wellus-nietus-spelletje!
neuh, gewoon een te druk weekend gehad...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmmm, zou het dan toch dat ene uurtje zijn
of niet weet hoe je het zou moeten doen dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet kunnen? Is dat technisch wel mogelijk?
nee hoor..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oh, leuk een wellus-nietus-spelletje!
Nee, Marc.. Ik ken je nog niet lang genoeg om mee te trouwenquote:
Hoiquote:
hijsfijnquote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
nu heb ik er ook vier achter elkaar
moet je op zoek gaan naar moeilijkerequote:
Niet gelezen dusquote:Op maandag 27 maart 2006 13:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, Marc.. Ik ken je nog niet lang genoeg om mee te trouwen![]()
Laten we eerst gewoon gaan hokken!!
Zoek dan ook een fatsoenlijke uit he, met een beetje uitdaging erinquote:
Nee, dat niet, is het moeilijk? En doet het pijn? Kan je nog wat winnen ook?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of niet weet hoe je het zou moeten doen dan.
Ik heb het script voor de helft afgerond. Vanochtend de andere helft gedaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alles goed? Gisteren kunnen doen wat je graag wilt doen??
Caraquote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef _Cara_ het volgende:
Oeps.. ik had natuurlijk ook "goedenavond "erbij moeten zeggen voor diegene die iets verder van huis zitten..![]()
Goedenavond Jag..![]()
(mooie foto's trouwens)
Dat moest natuurlijk boek zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben alweer hard op weg..
Doe ik zoveel moeite, vind je het niet boeiend.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
Boeiende conversatie, leuk teruglezen ook.
Je post viel me op, boel woorden johquote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe ik zoveel moeite, vind je het niet boeiend.![]()
Ja geen idee, het was een soort van oorkonde ofzo ter grootte van A0. Was ingepakt. Geen idee waarom het niet uitgepakt werd.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Je post viel me op, boel woorden joh. Waarom worden kadootjes niet meteen uitgepakt
.
Ik vertrek de 26e April vanaf Düsseldorf----> Londen-------> New york..quote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Cara![]()
Hoe lang nog naar de VS trip?
![]()
Ik vind het raar als iemand een kadootje niet meteen uitpakt, staat zo ongeintresseerdquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja geen idee, het was een soort van oorkonde ofzo ter grootte van A0. Was ingepakt. Geen idee waarom het niet uitgepakt werd.![]()
vind ik ook.... en kadootjes uitpakken is juist zo leuk..quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het raar als iemand een kadootje niet meteen uitpakt, staat zo ongeintresseerd.
Voor hoe lang? En met wie?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik vertrek de 26e April vanaf Düsseldorf----> Londen-------> New york..
Heb echt gemengde gevoelens.. weg van huis... enzo...
Tsja, we stonden er ook van te kijken enzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het raar als iemand een kadootje niet meteen uitpakt, staat zo ongeintresseerd.
Niet lachen.. tis maar voor 10 dagen.. met vrienden.. maar toch..quote:
Ik stond er nou juist helemaal niet om te springen om zoveel contact te hebben met het thuisfront. Ik zat alleen in NYC, zonder vrienden e.d en dat was heerlijk rustig.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet lachen.. tis maar voor 10 dagen.. met vrienden.. maar toch..
Ik ga mn zus/ ouders.. en zo vreselijk missen, dat wordt gruwelijk veel sms'en..![]()
What can I say.. I'm a softy...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik stond er nou juist helemaal niet om te springen om zoveel contact te hebben met het thuisfront. Ik zat alleen in NYC, zonder vrienden e.d en dat was heerlijk rustig.
Eerste vakantie zonder ouders?quote:
ja das waar.. misschien kom ik dan wel tijd te kort... maar ben bang van nietquote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik denk dat het wel mee zal vallen Cara als je daaar eenmaal bent is alles zo nieuw en mooi en vermaak je je echt welen dan vliegt de tijd
Nee hoor!! dat zeker niet...ik heb er al tig achter de rug.. Frankrijk, Spanje Italie en zo.. dichtbij dus..quote:
De helft ongeveer!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat moest natuurlijk boek zijn.Hoe veel moet je nog?
Schiet mooi op dus.quote:
Niet zeuren, doorlezenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is dan ook een pocket, die zijn niet zo groot
En twee te kortquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dat stuiterd
Zie je wel, jij vindt het best lekker!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangepast.
Zo even lekker 'gerookt'
Fok!ken is toch veel leukerquote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef DeBastaard het volgende:
Te saai op stage hier...
Owja, ik ga maar weer es verder met mn opdrachten ipv te fokken
Hoe komt dat nu weer?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had al een idee dat je een postgeiler bent
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zie je wel, jij vindt het best lekker!
Dat baseer je echt niet op 1 post.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu komen
Zijn de vijf al op??
Oant moarn!!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat baseer je echt niet op 1 post.
Ajuus en tot morgen.
Lekker hequote:Op maandag 27 maart 2006 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Soow het gaat flink los hier qua weer
regen zoals we dat hier echt niet vaak zien, hagel, onweer, pret voor het hele gezin
ik hoop niet dat er nog een bui komt, moet zo nog boodschappen doenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ah en nu is het weer overGoed voor de plantjes, en de waterstanden
Ola, jij bent toch laatst op zoek geweest naar meer van Corey Taylor, is dat nog geluktquote:
nopequote:Op maandag 27 maart 2006 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ola, jij bent toch laatst op zoek geweest naar meer van Corey Taylor, is dat nog gelukt.
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat er nog een bui komt, moet zo nog boodschappen doen
en niet zo'n klein beetje ook nee!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik was net aan het constateren dat het weer begon te plenzen
bij jou jaquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:50 schreef qu63 het volgende:
die bui doet er ongeveer 10 minuten over geloof ik
weg
Nee, fok was echt megasloom netquote:Op maandag 27 maart 2006 16:04 schreef classpc het volgende:
Is mijn internet nou zo traag?
[edit]
Nee, FOK had hier ff last van traagheid
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Het zonnetje breekt hier weer door
Ik wil REGEN
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Het zonnetje breekt hier weer door
Ik wil REGEN
Knapquote:Op maandag 27 maart 2006 16:26 schreef qu63 het volgende:
boodschappen zijn gelukt zonder nat te worden
netjesquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb maar eens gebeld met de fotowinkel waar ik op 13 januari mijn groothoeklens ter reparatie aangeboden hebMeneer Sigma wacht op onderdelen uit Japan
vlieg er zelf heen, dan ben je sneller klaar denk ikquote:Op maandag 27 maart 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
netjes
ik heb maar eens gebeld met de fotowinkel waar ik op 13 januari mijn groothoeklens ter reparatie aangeboden hebMeneer Sigma wacht op onderdelen uit Japan
ja ach, ik ben hem pas 2½ maand kwijt, wat boeit hetquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ach, ik ben hem pas 2½ maand kwijt, wat boeit het
Pas je wel op wat je er allemaal instoptquote:Op maandag 27 maart 2006 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een wasje in de machine proppen, steletje gezelligerds
Wat had je in gedachten?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je wel op wat je er allemaal instopt
het komt wel eens voor dat zo'n beest in de wasnmasjien gegooid wordt omdat de mensen denken dat die beesten er tegen kunnen en dat ze dan schoon wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ik weer een item gemist of zo? Iets met een kat in een wasmachine?
Dat zijn achterlijke mongolen qu, intellectuele Untermenschenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
het komt wel eens voor dat zo'n beest in de wasnmasjien gegooid wordt omdat de mensen denken dat die beesten er tegen kunnen en dat ze dan schoon worden
ik dacht meer aan een kat die per ongeluk in de was zat ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn achterlijke mongolen qu, intellectuele Untermenschen![]()
Waar zie je me voor aan zeg
Niets speciaals hoor,quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:39 schreef Glacier het volgende:
arm beest
Maar gelukkig heeft ie geen kat
Hond dan? Cavia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |