* PdeHoog schrijft dit even opquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef Tha_Flash het volgende:
@ ts : Laatste foto van de OP is een bollenveld tussen de achterweg en de ringweg van lisse.
Vlaknaast de ingang van de keukenhof loopt een weg ( Loosterweg-noord ), als je die volgt kom je langs hele mooie bollenvelden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schrijft dit even op
Thnx voor de lokalisering van de fotoIk ga daar dit jaar nog even naar terug denk ik
Prima stek idd, ik heb er vorig jaar ook heerlijk zitten/liggen/staan fotograferen.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:09 schreef CompuMess het volgende:
In de omgeving Heiloo-Limmen-Egmond kom je ook de nodige bloeipraktijken in groepsverband tegen...
Parijs ligt in Stokbroodland... En in Stokbroodland woont tuichquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:35 schreef eL. het volgende:
[..]
Nou ja, uiteindelijk leiden alle wegen naar Rome toch ? Of Parijs, what's the difference.
JA tof voor de lekkere bieren..quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:42 schreef eL. het volgende:
Ja en Alkmaar is weer een kaasstad, dan maar naar België hè ?
Maar die lucht!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:32 schreef longinus het volgende:
Veldje bij Lisse, in HDR![]()
Nog niet veel meer dan groene sprieten.
Die waren er nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Lammetjes zijn alleen leuk in de pan als blokjes lamsvlees in een stoofpotBloembollen wil ik zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |