abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 21:21:16 #1
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36388372
Hoi!
We hebben al jaren onze telefoondiensten en internet bij UPC. (Don't even start, we know )
Nou werden wij vanochtend (rond 11:30) gebeld, en werd er een sms bericht 'gesproken'. Tegenwoordig kan je sms-jes naar een gewone huistelefoon sturen en dan is er een systeem die dat bericht omzet in gesproken taal, in de vorm van een vrouwenstem. 'De dame' aan de telefoon meldt dat er een smsbericht van KPN is, en vervolgens spreekt ze deze uit. Uiteindelijk krijg je dus een soort voicemailbericht.
Het enige wat eruit kwam was 'Ala' (Of Allah, maar doordat het systeem nogal houterig klinkt klonk het meer als een gekke kreet). Nou is dat op zich het probleem niet, maar binnen een minuut dat we de verbinding hadden verbroken, werden we weer terug gebeld en kregen we hetzelfde te horen. Dat tot in totaal 4 keer toe. Dit resulteerde in om het anderhalf uur dit soort telefoontjes krijgen, en het laatste telefoontje was een half uur geleden.
Na de eerste 6 telefoontjes hebben wij in eerste instantie contact gezocht met KPN. Deze vrolijke vriend aan de telefoon vertelde ons dat het geen probleem van KPN was, maar dat de storing bij UPC lag. Dus wij UPC bellen, die zei dat het probleem binnen een half uur zou worden opgelost. Nog geen uur later krijgen we weer een leuk sms-voicemail-kpn-mevrouw telefoontje. En weer, en weer etc. Nou stonden we (ik en mijn vader) net op het punt om met de motor op stap te gaan, dus hebben we niet meteen gebeld naar UPC. 's Middags nog even telefonisch contact gehad met het thuisfront (moeders dus) en daar bleek de telefoon nog steeds gewoon om het 1,5 uur door te rinkelen. Bij thuiskomst weer zo'n belletje, toen maar weer UPC gebeld. Deze wist ons te vertellen dat wij geen voicemail bij UPC hebben. Gezien pa en ma erg op hun nachtrust gesteld zijn willen we graag dat het probleem zo snel mogelijk is opgelost, omdat we gelieve geen belletjes midden in de nacht willen hebben. Na 4 keer van alles herhalen stuurde UPC ons maar weer naar KPN. Het 'gesproken sms bericht' komt immersch bij KPN vandaan. Dus wij weer naar KPN bellen, die vroeg ook herhaaldelijk wat nou eigenlijk het probleem was, wat het telefoon nummer was, hoe vaak we al zijn gebeld, wat er in het sms-voicemail-blabla bericht stond en uiteindelijk snapte KPN er niks van, stuurde ons eigenlijk maar weer naar UPC omdat ze ons niet konden helpen.

De stekker uit de muur trekken is een oplossing, maar we willen liever bereikbaar zijn voor familie op dit moment. Aan de telefoon boos worden is ook geen optie, want dat heeft net ook niet geholpen. Het telefoonnummer terugbellen lost ook niks op, ik ben ervan overtuigd dat die persoon ons niet eens kent anders zou er wel opnieuw contact met ons worden opgezocht. Nu weten we eigenlijk nog niks en begrijpen we niet echt bij welk bedrijf nu de fout ligt. Moeten we nu maar wéér naar UPC/KPN bellen, die ons van het kastje naar de muur sturen? Gezien een van de bedrijven niet eens een gratis servicenummer heeft zijn we dat betaald bellen ook wel een beetje beu . Wie snapt er wel wat van en weet misschien (uit ervaring, werk ervaring oid) wat er nou wél aan de hand kan zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 26-03-2006 22:15:45 (-edit- KLB materiaal!) ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 22:16:45 #2
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36390062
KLB Skaai, KLB!

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 26-03-2006 22:24:29 ]
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 26 maart 2006 @ 22:38:41 #3
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36390738
ICT faalt nooit, mensen falen.

Oja, troost. Kop op.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 22:46:58 #4
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36390982
Nee hier heb ik wat aan. Ga ergens anders lopen kutten, ik vraag niet om gebagger.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:47:38 #5
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36390996
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef Skaai het volgende:
Nee hier heb ik wat aan. Ga ergens anders lopen kutten, ik vraag niet om gebagger.
>> [DIG]
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 22:48:51 #6
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36391036
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

>> [DIG]
Nee.
pi_36391355
Jij verwacht dus dat wij oplossingen gaan geven terwijl 2 helpservices jou niet hebben kunnen helpen? dan kan je inderdaad beter naar DIG of tweakers, maar hier kan je niks serieus verwachten
  zondag 26 maart 2006 @ 23:01:29 #8
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_36391395
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef Thrilled het volgende:
Jij verwacht dus dat wij oplossingen gaan geven terwijl 2 helpservices jou niet hebben kunnen helpen? dan kan je inderdaad beter naar DIG of tweakers, maar hier kan je niks serieus verwachten
Eén van die helpdesken zou eens professioneel moet zijn en het oppakken, ongeacht of het bij hun wel of niet fout zit. Iets met klanten helpen enzo... maar goed, service in Nederland is altijd al ver te zoeken.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  zondag 26 maart 2006 @ 23:02:35 #9
78498 classpc
I don't like change
pi_36391426
Hé, Skaai is mod
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 26 maart 2006 @ 23:03:08 #10
47047 Herkauwer
pi_36391443
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:02 schreef classpc het volgende:
Hé, Skaai is mod
Ja, maar net hoor !
pi_36391489
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Eén van die helpdesken zou eens professioneel moet zijn en het oppakken, ongeacht of het bij hun wel of niet fout zit. Iets met klanten helpen enzo... maar goed, service in Nederland is altijd al ver te zoeken.
maar stel nou dat er een ziek jongetje is wat heel de tijd dat soort leuke smsjes verstuurd naar onze TS, dan kan zo'n helpdesk er toch niks aan doen?

en het zou wel een hele rare "storing" zijn als om het half uur (of anderhalf uur?) een smsje verstuurd wordt...
  zondag 26 maart 2006 @ 23:06:47 #12
47047 Herkauwer
pi_36391558
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef Thrilled het volgende:

[..]

maar stel nou dat er een ziek jongetje is wat heel de tijd dat soort leuke smsjes verstuurd naar onze TS, dan kan zo'n helpdesk er toch niks aan doen?

en het zou wel een hele rare "storing" zijn als om het half uur (of anderhalf uur?) een smsje verstuurd wordt...
Kan zijn dat het smsje ergens blijft hangen met een timeout van 30/90 minuten? En al is het een ziek jongetje, dat kunnen ze echt wel achterhalen bij KPN hoor. Die zien dan dat het continu weer wordt verstuurd.
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 23:07:19 #13
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36391574
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef Thrilled het volgende:
Ik verwacht alleen serieuze reacties, omdat er hier een serieus probleem is wat we dus niet als een lachertje wegwuiven. Het heeft totaal voor niemand nut als er stom wordt gereageerd.
Misschien is er iemand die een soortgelijke ervaring heeft meegemaakt, waarbij er dus 2 bedrijven hun handen van het probleem af trekken. Misschien loopt er hier ergens wel iemand rond die hier wat bekender mee is, of die wél weet wat we kunnen doen.
Op tweakers kom ik niet en DIG lijkt me meer iets voor computer gerelateerde onderwerpen.
  zondag 26 maart 2006 @ 23:12:01 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36391714
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef Skaai het volgende:

[..]

[..]
en DIG lijkt me meer iets voor computer gerelateerde onderwerpen.
En mensen in KLB weten alles af van computers van telefoonmaatschappijen.
Klagen kan je hier, digitale stuff in DIG.

Zie index.
quote:
Digital Corner
Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Lijkt me duidelijk.
pi_36391831
Bel die gast gewoon!!
En stop met het afzeiken van mede-FOKkers modderfokker!
pi_36391835
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En mensen in KLB weten alles af van computers van telefoonmaatschappijen.
Klagen kan je hier, digitale stuff in DIG.

Zie index.
[..]

Lijkt me duidelijk.
Jij had vast nooit gedacht een modje even duidelijk te maken hoe het precies zat, of wel?
  zondag 26 maart 2006 @ 23:25:47 #17
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36392104
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Jij had vast nooit gedacht een modje even duidelijk te maken hoe het precies zat, of wel?
Totdat ik dit topic zag, nee.
pi_36392112
Misschien wat meer witregels en spaties?

Er zijn weinig mensen die om half 12 zo'n post gaan lezen namelijk..
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2006 @ 05:33:34 #19
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36395668
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:26 schreef IHVK het volgende:
Misschien wat meer witregels en spaties?

Er zijn weinig mensen die om half 12 zo'n post gaan lezen namelijk..
Dan blijft 't nog een lap tekst . En als men hem niet wil lezen hoeven ze ook niet te reageren .
pi_36395917
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:33 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dan blijft 't nog een lap tekst . En als men hem niet wil lezen hoeven ze ook niet te reageren .
Je bent wel bijzonder lui en totaal niet mee-denkend he... als jij zo'n topic van een normale user zag had je hem waarschijnlijk direct gesloten of laten aanpassen..
  maandag 27 maart 2006 @ 08:04:07 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_36395979
Wellicht is het mogelijk die dienst tijdelijk uit te zetten TS? Verder zie ik ook niet goed hoe we je hier verder zouden kunnen helpen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_36396283
Weer zo iemand die mod is en denkt dat ze alles kan maken .
  maandag 27 maart 2006 @ 10:39:21 #23
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_36398042
wehehe ik moet als 'telemarketeer' UPC verkopen via de telefoon... bel mensen op en vraag of ze bereid zijn over te stappen Naar UPC Digitale Telefonie en/of Internet, mogelijk met D-tv

Je moest eens weten hoeveel klaagverhalen ik al heb aangehoord van UPC
Maargoed, zoals me supervisor zegt: Op de werkvloer ben je heilig overtuigd van je product. Daarbuiten mag je denken wat je wilt. Dus bij deze: UPC = Kut, en KPN = Veels te duur
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_36400329
Van wie is die voicemail dienst nou? van kpn of UPC?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_36400462
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:54 schreef veldmuis het volgende:
Weer zo iemand die mod is en denkt dat ze alles kan maken .
Hey dat offtopic kan prima hier
[US] [SC] #372 Dit lijkt er meer op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')