ben benieuwd wat pool te zeggen heeftquote:Op zondag 26 maart 2006 20:53 schreef Chowi het volgende:
Hoi lieverd..
Ik zie dat je weer online bent. Heb je ons geen verontschuldigingen te maken? Of op zijn minst enige uitleg?
Komt er een nieuwe mod of is het uit met je vriendin en is je studie afgerond? Zul je vanaf nu weer volop te vinden zijn in ONZ?
Vertél eens iets, want we hebben alle recht om het te weten.
Liefs,
Chowi.
Ik denk dat hij eerst wat wetboeken moet uitpluizen voor hij een juridisch onderbouwd antwoord kan samenstellen.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben benieuwd wat pool te zeggen heeft
Ja, ik vond het al zo lang duren.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst wat wetboeken moet uitpluizen voor hij een juridisch onderbouwd antwoord kan samenstellen.
Sorry, ik heb alleen mosselen met spruitjes, andijvie, witlof, prei en van die kool met draadjes.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:04 schreef tonks het volgende:
Ik lust een asperge
Hij komt echt niet hequote:Op zondag 26 maart 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
Poohool.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:13 schreef Pool het volgende:
Hoi.![]()
Nou, ik heb bijna geen tijd en zin meer om te modereren. Dus ik wilde weg. Maar ik mocht niet, dus ze maakten me niet zwart. Dus nu modereer ik zo af en toe in het weekend wat lafjes mee.![]()
Die hebben we al gehad, Croupouque.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef Adelante het volgende:
Misschien moeten we dat inderdaad eens proberen: een weekendmod
wie offert zijn weekend hier nou weer voor opquote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef Adelante het volgende:
Misschien moeten we dat inderdaad eens proberen: een weekendmod
Ik was inderdaad de PI vergetenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |