Je woont nog onder moeders rok begrijp ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef EsDe het volgende:
Mannen die ook willen strijken, bloemetjes water willen geven etc: Sterf![]()
Bijna alle topkoks zijn mannenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef EsDe het volgende:
Mannen verdienen de poen, vrouwen verdienen credits voor hun kookkunsten...
in vrijwel ieder vak zijn de uitblinkers voornamelijk van het mannelijk geslacht. das dus geen argument.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef EsDe het volgende:
Mannen die ook willen strijken, bloemetjes water willen geven etc: Sterf![]()
Ik ken weinig mannelijke top hoeren dus misschien is dit edele beroep een beroep waar vrouwen dan toch in uitblinken?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:45 schreef electricity het volgende:
[..]
in vrijwel ieder vak zijn de uitblinkers voornamelijk van het mannelijk geslacht. das dus geen argument.
en zo zullen er nog wel een paar zijn. vandaar het woordje 'vrijwel'.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ik ken weinig mannelijke top hoeren dus misschien is dit edele beroep een beroep waar vrouwen dan toch in uitblinken?![]()
Dan maakt ze meer uren.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
En wat als de vrouw nu eens meer poen verdiend dan de man?
Als dat zo zou zijn, dan zou ik thuisblijven met de kids. No problemo.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
En wat als de vrouw nu eens meer poen verdiend dan de man?
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:48 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb meteen mijn lidmaatschap van de KRO opgezegt
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef Dalamar het volgende:
Ach, ik heb genoeg respect voor m'n vrouwtje om ook m'n handen uit de mouwen te steken in het huishouden. Lekker een dagje minder gaan werken na de geboorte van m'n dochtertje. Carriere? Status? Who gives a shit, m'n gezin is veel belangrijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |