quote:
verrek!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je aan dat icoontje kon zien of iemand on- of off-line is. Zit ook pas dik twee jaar op Fok!
![]()
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je aan dat icoontje kon zien of iemand on- of off-line is. Zit ook pas dik twee jaar op Fok!
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon stoerquote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef outcast_within het volgende:
Aantal posts: 425 (gemiddeld 1 per dag)
(waarvan 50% in kelly topics)
No offense
Dat is niet stoer, nu gaat mijn PI argument kapotquote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
ben nog stoerder.
Ik gebruik slowchat edits
Ik daarentegen ga voor de trio.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Aan de avatars te zien is Kelly de populairste![]()
Kelly is inderdaad de populairste (terecht)quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Aan de avatars te zien is Kelly de populairsteMoet eerlijk zeggen dat ik er tot (net) nog niet van gehoord had
Maar ja, ik loop dan ook altijd achter met hypes
Hoe zit het trouwens met de naam Pomme, is dat een echte meisjesnaam?En spreek je dat dan op z'n Frans uit of gewoon Hollands (Pommuh)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
ja die hebben dan ook 2(? veel in iedergevalquote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Noir666 het volgende:
We hebben trouwens nog maar 76%, de Chinezen komen langzaam maar zeker terug!![]()
* Stemt.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Noir666 het volgende:
We hebben trouwens nog maar 76%, de Chinezen komen langzaam maar zeker terug!![]()
Ze mogen best elke dag een procent van mij hebben hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Noir666 het volgende:
2 inwoners? Nou ietsjes meer, 1.3 miljardquote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja die hebben dan ook 2(? veel in iedergeval) inwoners
Dat is niets bij Fok!users en klonenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
2 inwoners? Nou ietsjes meer, 1.3 miljard![]()
Maar die houden zich (klaarblijkelijk) echt niet bezig met zoiets nutteloos als GoogleIdol![]()
Dan moet je kloon wel een apart IP hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |